ga binnenkort verhuizenquote:Op maandag 22 september 2008 21:02 schreef Adelante het volgende:
Nog 'n kat in die containerhut van je?
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar mss kunnen de katten veel naar buiten.quote:Op maandag 22 september 2008 21:02 schreef Adelante het volgende:
Nog 'n kat in die containerhut van je?
Zoals ze al eerder in dit topic schreef gaat ze binnenkort verhuizen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar mss kunnen de katten veel naar buiten..
Leuk beessie..
Zo veel gaat ze er in ruimte niet op vooruit hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals ze al eerder in dit topic schreef gaat ze binnenkort verhuizen.
dat laatste vind ik ook maar er zijn teveel mensen die die dingen niet doen. En het is alleen om aan te geven dat ik dus supergoed voor mn katten zorg. En ik vind dat het prima kan en straks als ik verhuisd ben kan het nog steeds prima. En ik reageer zo overtrokken zodat er verder geen reacties meer hoeven te komen met gezeur over mn woonruimte.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:16 schreef Misstique het volgende:
Kom zeg, je hoeft niet zo overtrokken te reageren. Iedereen hier weet van je woonsituatie, dus dan is het toch niet vreemd dat daar wat vraagtekens bij komen?
Overigens zijn de dingen die je opnoemt niet meer dan normaal imo als je de verantwoordelijkheid van één of meerdere katten op je neemt, of je nou in een container of een villa woont.
als je dat agressie noemtquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:43 schreef Dipkip het volgende:
Wat een intense agressie om één- smiley.
Och, ik kan het wel begrijpen. Als zij het nu niet doet, doen anderen het straks wel. Oftewel, laat dit een duidelijk teken zijn dat m-m graag gewoon commentaar op haar katje zelf wil hebben, niet op haar woonsituatie.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:43 schreef Dipkip het volgende:
Wat een intense agressie om één- smiley.
quote:Op maandag 22 september 2008 16:26 schreef Litso het volgende:
Het lijkt wel lente, zoveel nieuwe katten opeens. Leuke koe wel
Het bestaansrecht van Fok, wat doe je?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
en mensen die verder nog wat te zeiken hebben rotten maar fijn op
Wat een gedoe zegquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat is een darmparasiet, heeft May hoogstwaarschijnlijk opgelopen in de opvang
http://www.dierenkliniekw(...)nfo/kat/giardia.html
Op dit moment is de kuur afgelopen, moet morgen nog ontlasting opvangen, moet van 3 dagen, dan dat naar de DA brengen en dan volgt er opnieuw een test of de giardia weg is. Het nare van giardia is is dat het zo besmettelijk is en ze zichzelf ook kunnen herbesmetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |