Ja, lekker voorbeeld voor mijquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:13 schreef Qwea het volgende:
nou ja, ik vond jou ook erg snel. "Ja mn konijnen vechten, wie wil ze?"terwijl het nu opgelost is.
Ja, true. Maar ik vind dat ze er te gemakkelijk vanaf komen hoor. Veelste gemakkelijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:24 schreef nokwanda het volgende:
Dat is ook zo, maar blijkbaar is het een afspiegeling van hoe men overgaat tot het in huis nemen van een dier.
Nu zetten die mensen dat dier hier in de hoop dat er een ander mens voor zal gaan zorgen. Dat heb ik dan toch 10x liever dan dat het gedumpt wordt ergens. En vaak ook liever dan in een asiel, hoewel het daar dan ook tenminste een kans krijgt op een nieuwe liefde. Di mensen willen hun huisdier meestal toch kost wat het kost weg doen.
Kun je concreet zijn over "voorwaarden" ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef senesta het volgende:
We zijn bezig met het het bekijken van deze materie en er zullen waarschijnlijk wat meer voorwaarden bij komen voor het openen van een topic waarin mensen afstand willen doen van hun dieren.
Overigens heb ik het topic van Arma ook opgeruimd
Wat ik dus in het arma topic vroeg, was wat nou eigenlijk het probleem is. Die hond is 1. Die is nog van alles te leren en af te leren IMHO. Ook dattie niet achter katten aanmag en geen kattenvoer mag eten. De katten kunnen toch apart eten? En zolang hij die katten niet toetakeld, zie ik het achter de kat aanrennen probleem niet zo. Althans, niet zo dat de hond daarom weg moet omdat er een kindje bij komt. Dat kind heeft er toch geen last van? Die kruipt de eerste X maanden toch niet. In die tijd kun je die hond dat afleren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef nokwanda het volgende:
Vragen om een goeie motivatie helpt ook niet echt altijd. Dan zijn er altijd nog mensen die gewoon weigeren om die motivatie te snappen. Het blijft een kwestie van meningen en van een morele discussie.
En ja, ik vind echt ook dat er te makkelijk mee om wordt gegaan. Veel te makkelijk.
Maar dat dan QB nou net als eerste praktisch uitgekotst werd omdat ze deze oplossing zocht, terwijl dat helemaal niet zo'n mens is, maar er wel voor werd aangezien, bekroop mij het gevoel... oh oh, wie is de volgende die echt van zijn dieren houdt maar toch dit over zich heen moet krijgen?
Kwam niet echt genuanceerd over.
En over de hond van Arma. Nou, hij legde duidelijk uit hoe deze samenstelling tot stand is gekomen, maar daar werd een aantal keren gewoon overheen gelezen.
En daar grijpt dan niemand in. Vind ik evenmin eerlijk.
Klopt, maar dat kun je alleen voorkomen door het helemaal niet meer toe te staan en dat is wat we op dit punt eigenlijk nog niet willen doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
Maar als iemand straks zegt dat ie al een jaar oplossingen zoekt ed, dan weet je toch net zo min of dat waar is of niet
Daar ben ik ook geen voorstander van. Hier in F&F vinden ze 9 v/d 10x iig nog een goed huis. God mag weten wat er met die dieren gaat gebeuren als er geen mogelijkheid meer is om ze in F&F aan te bieden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kun je alleen voorkomen door het helemaal niet meer toe te staan en dat is wat we op dit punt eigenlijk nog niet willen doen.
Jullie kennen je users best wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kun je alleen voorkomen door het helemaal niet meer toe te staan en dat is wat we op dit punt eigenlijk nog niet willen doen.
Klopt. En in geval van Chip en nu Thomas ben ik daar vreselijk dankbaar voor, want ze zijn dan wel uit mijn zicht, maar niet uit mijn hart. En zo kun je tenminste nog meeleven met de belevenissen en zien hoe het gaat.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geen voorstander van. Hier in F&F vinden ze 9 v/d 10x iig nog een goed huis. God mag weten wat er met die dieren gaat gebeuren als er geen mogelijkheid meer is om ze in F&F aan te bieden.
Daar kan ik inkomenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt. En in geval van Chip en nu Thomas ben ik daar vreselijk dankbaar voor, want ze zijn dan wel uit mijn zicht, maar niet uit mijn hart. En zo kun je tenminste nog meeleven met de belevenissen en zien hoe het gaat.
Dat is echt fijn.
Maar daar kun je toch ook weer een mooi verhaal van makenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:29 schreef Qwea het volgende:
En dan ook het liefst met een OP van meer dan 7 regels![]()
Ik zou het ook geen slecht idee vinden om een vragenlijst te maken, en die verplicht te laten invullen door de user die zn dieren aanbiedt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomenMaar de manier waarop thomas werdt aangeboden ging me ook even de pet te boven. Vanwege een scheiding nota bene
![]()
Ik ben iig blij dattie nu lekker warm bij MTM zit
ja, dan is de enige optie nog verbieden. Laat mensen iig veel moeite doen om een dier aan te kunnen bieden. Als ze die moeite al willen nemen, komt dat een stuk beter over dan een topic openen met een OP van 3 zinnen en het dier asap weg te krijgen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar daar kun je toch ook weer een mooi verhaal van maken
Misschien is wat Aneurism zei wel een goed idee dan. Over dat er eerst een oplossing zoek topic moet zijn geweest, en dan niet gisteren of zo natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dan is de enige optie nog verbieden. Laat mensen iig veel moeite doen om een dier aan te kunnen bieden. Als ze die moeite al willen nemen, komt dat een stuk beter over dan een topic openen met een OP van 3 zinnen en het dier asap weg te krijgen.
Leuk die samenstelling, maar ik las geen pogingen die hij zelf heeft ondernomen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef nokwanda het volgende:
Vragen om een goeie motivatie helpt ook niet echt altijd. Dan zijn er altijd nog mensen die gewoon weigeren om die motivatie te snappen. Het blijft een kwestie van meningen en van een morele discussie.
En ja, ik vind echt ook dat er te makkelijk mee om wordt gegaan. Veel te makkelijk.
Maar dat dan QB nou net als eerste praktisch uitgekotst werd omdat ze deze oplossing zocht, terwijl dat helemaal niet zo'n mens is, maar er wel voor werd aangezien, bekroop mij het gevoel... oh oh, wie is de volgende die echt van zijn dieren houdt maar toch dit over zich heen moet krijgen?
Kwam niet echt genuanceerd over.
En over de hond van Arma. Nou, hij legde duidelijk uit hoe deze samenstelling tot stand is gekomen, maar daar werd een aantal keren gewoon overheen gelezen.
En daar grijpt dan niemand in. Vind ik evenmin eerlijk.
Ik vind het niet genoeg, jullie zijn reeds meer dan een maand geleden door mij op deze issue gewezen. Trouw ga je een topic opruimen, maar de oorzaak word niet aangepakt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef senesta het volgende:
We zijn bezig met het het bekijken van deze materie en er zullen waarschijnlijk wat meer voorwaarden bij komen voor het openen van een topic waarin mensen afstand willen doen van hun dieren.
Overigens heb ik het topic van Arma ook opgeruimd
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je concreet zijn over "voorwaarden" ?
Ik vind echt dat je je punt best een meer beetje normaal kunt brengen Aneurism, ik vind het heerlijk als mensen meedenken en ideeen aandragen maar ga niet tegen me praten alsof ik bij je in dienst ben of zo want dat ben ik niet. Ik zit hier puur om van F&F een leuke plaats te maken waar iedereen kan posten en ik doe dat met liefde en dit "toontje" en het dreigen met zeikposts doe je maar ergens anders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik vind het niet genoeg, jullie zijn reeds meer dan een maand geleden door mij op deze issue gewezen. Trouw ga je een topic opruimen, maar de oorzaak word niet aangepakt.
Leuk zal je denken, weer zo'n azijnpisser over het Fok forum. Maar elke debiel met 3 grijze cellen weet dat het daar niet over gaat, het gaat om dieren die effe aan de kant word geschoven omdat het niet meer "past".
Dit gaat niet over Fok, dit gaat niet over of het wel of niet als leuke policy is. Het gaat over dieren. Er is voor mij niet veel ruimte voor discussie mbt dit onderwerp, ik ben geen bomenknuffelaar... Maar als er zo achtenloos omgesprongen word met dieren dan krijg ik enkel pure agressie. Zolang er geen actie ondernomen word, blijf ik reacties geven dat mensen hun dieren kut behandelen en als een stelletje bosapen bezig zijn. Tot permban aan toe.
Ik ben er nog mee bezigquote:
Dan wacht ik nog even afquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben er nog mee bezig![]()
Ik hoop hem voor het weekend in een sticky te zetten
Ik ben al in het topic Haraquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb last van Ozzy die weigert normaal te discussiëren.
Thnxquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
Maar het is overduidelijk dat ie alleen loopt te kutten en mag gewoon doorgaan. Daarbij heeft hij zijn eigen topic in KLB al geopend, laat hem lekker daar gaan spelen.
Goed topic over het aanbieden van dieren trouwens
Hoezo?quote:
And again, zijn mening interesseert me niet. De manier waarop wel. Het kan niet slecht genoeg voor de honden in zijn ogen, daar heeft de discussie niets aan omdat hij niets over andere regels of manieren wil horen. Daar waar het topic juist over gaat.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx![]()
Hij post niets wat tegen de policy is Hara![]()
De posts die gisteren te ver gingen heb ik weg gehaald en sindsdien post hij op een redelijk normale toon, het is welleswaar niet wat we als hondenliefhebbers graag horen maar het is wel een mening, en die mening zullen meerdere met hem delen. Ik kan hem niet uit een discussie weren omdat hij een hekel heeft aan honden of omdat mensen zijn mening onredelijk vinden.
Ja, in het verleden wel. In het topic luistert Litso niet, moet ik alles 3 keer herhalen en nog wordt dat genegeerd en heb ik het gedaan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoezo?
Volgens mij hebben we jullie altijd netjes te woord gestaan als er iets was in F&F
Amen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Dit topic is toch bijna vol, kunnen we geen nieuwe openen en normaal doen allemaal
Gisteren waren er posts die niet door de beugel konden en die zijn geedit en er is een waarschuwing geweest maar waar post hij nu dingen die niet kunnen dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
And again, zijn mening interesseert me niet. De manier waarop wel. Het kan niet slecht genoeg voor de honden in zijn ogen, daar heeft de discussie niets aan omdat hij niets over andere regels of manieren wil horen. Daar waar het topic juist over gaat.
Inhoudelijk reageren doet hij ook niet. Net als dat met honden en katten, het is onzin dus zeg ik dat, maar daar krijg je natuurlijk geen reactie op. En waarom niet? Omdat hij alleen maar onzin neergooit en als dat dan n ergens op slaat gooit ie er weer nieuwe onzin neer.
En vervolgens hebben wij het gedaanZoals ik al 100 keer zeg, ik heb normaal gereageerd, daarna heb ik hem genegeerd en vervolgens krijgen wij de schuld dus krijgt hij reacties terug op zijn niveau en dát is dan ineens wel slecht en moet ik mee ophouden.
Nou, sorry hoor, maar dat gaat er bij mij niet in.
En wederom, ik heb ook al drie keer toegegeven dat ik inderdaad net zo ben gaan posten als hij. En wederom, ik zei ook al dat zijn mening mij niet uitmaakt maar de manier waarop. Dat bedoel ik dus met niet luisteren. En nee, jouw aandacht zal mij aan mijn reet roesten eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef Litso het volgende:
Ik snap precies wat je zegt hara, maar ik ben het er gewoon niet mee eens. Ozzy wordt aangesproken en bindt in en doet gewoon fatsoenlijk mee, jullie gaan intussen gewoon rustig door met je kip-zonder-kop gedrag, jij besluit de discussie te verlaten (verstandig) maar wanneer ik aangeef dat het ook anders kan begint de hele heisa weer opnieuw. Het wil er maar niet bij je in dat jij net zo onredelijk en irrationeel discussieert als je anderen van beticht. En iedere keer eindigt het weer met een dramatisch "bekijk het dan ook maar, ik kom niet meer terug" van jouw kant. Als je je gelijk niet hebt, dan tenminste de aandacht, nietwaar?
Ik ben die manier van discussieren in F&F gewoon zat, en ookal ben ik het nogmaals niet met ozzy eens, ik kan me wel voorstellen waarom hij zegt wat hij zegt in dat topic. En nu is het tijd om even te chillen, want ik maak me veel te druk om FOK! en ik heb geen zin om dat te laten gebeuren
En nogmaals ; prima wat hij zegt. Hij heeft een mening, ik heb die. Dat ik het niet met hem eens ben is een heel ander verhaal. Maar het topic was bedoelt om een discussie te starten over die wet, niet om honden te bashen, of hun baasjes.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef Litso het volgende:
Ik snap precies wat je zegt hara, maar ik ben het er gewoon niet mee eens. Ozzy wordt aangesproken en bindt in en doet gewoon fatsoenlijk mee, jullie gaan intussen gewoon rustig door met je kip-zonder-kop gedrag, jij besluit de discussie te verlaten (verstandig) maar wanneer ik aangeef dat het ook anders kan begint de hele heisa weer opnieuw. Het wil er maar niet bij je in dat jij net zo onredelijk en irrationeel discussieert als je anderen van beticht. En iedere keer eindigt het weer met een dramatisch "bekijk het dan ook maar, ik kom niet meer terug" van jouw kant. Als je je gelijk niet hebt, dan tenminste de aandacht, nietwaar?
Ik ben die manier van discussieren in F&F gewoon zat, en ookal ben ik het nogmaals niet met ozzy eens, ik kan me wel voorstellen waarom hij zegt wat hij zegt in dat topic. En nu is het tijd om even te chillen, want ik maak me veel te druk om FOK! en ik heb geen zin om dat te laten gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |