Ik heb het weg gehaald, thnxquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
4 konijntjes zoeken nog een nieuw thuis!
Kan dit niet gewoon om die konijntjes gaan die een huisje zoeken ipv om het opeten van die konijntjes?
Volgens mij is die er ook niet of enorm oud, wel een "centraal" ratten en konijnentopic maar ik heb geen knaagdieren of gerbils voor je.....quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Rimpelhond het volgende:
hey stelletje boomknuffelaars.... ik kan het knaagdieren topic niet vinden.. of is er ook een topic specifiek over gerbils?
..... ik ben een vrouw.. dus uit deze boodschap zou je de vraag op moeten maken "wil iemand mij even een linkje naar dat topic geven"...
vrouwen... strontvervelend.... en nooit duidelijk.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Pssssst, Litso...mag ie sticky?
[Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! Deel 7
Okay, dan niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf, is ie nu al sticky? Mag ik dan ook nog even de spatie kwijt tussen # en 6 svp
[Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! # 6
Had je een leuke TT in je hoofd?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Toch weer? mag hier een TT change of zo
Dank je welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, ik weet niet meer zeker of ik nu wel of niet gefeliciteerd heb gezegd dus dan nog maar een keer
Gefeliciteerd!
Graag gedaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:28 schreef Qwea het volgende:
hihihi, thnx
Kijk dat topic even door, zul je zien dat het nog een ordinaire typfout betrofquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi Senes, wordt 't niet eens tijd om deze TT aan te passen: [Centraal topic] Grasparktieten met veel foto's (deel 4) ? Ik krijg er een beetje puberale neigingen van
Eensquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:01 schreef Nies het volgende:
Kan er misschien iets gedaan worden aan de ontzettend vele onzinreacties in F&F?
Het lijkt in veel topics meer richting ONZ of KLB te gaan met reacties als; 'houd je kat binnen of ik rij 'm dood' en 'gevonden vogeltjes moet je de nek omdraaien' Ik erger me kapot aan alle dieronvriendelijke en veelal schofterige reacties.
Voorbeeld; Motorolie op kat en Vogeltje in de grasmaaier
Thanks!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Eens, ik heb er een aantal al slot gegooid en ik ga straks even opruimen.
Thnx voor de melding in ieder geval
Is het niet mogelijk een minimum aantal posts in F&F in te stellen voordat mensen aan dier dumping doen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
4 konijntjes zoeken nog een nieuw thuis!
Kan dit niet gewoon om die konijntjes gaan die een huisje zoeken ipv om het opeten van die konijntjes?
voorbeeld enzoot.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hey now, ik dump mijn dieren helemaal niet zomaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |