Wat hij zegt.quote:Op zondag 27 juli 2008 09:10 schreef verita het volgende:
Volgens mij kan je beter 'adverteren' in Vraag & Aanbod
Perfect. Verkoop je liever alles in één keer of kan ik de vissen, stofzuiger en plastic bakje los overkopen?quote:
Als je het door je strot geduwd krijgt is het wat anders.quote:Op zondag 27 juli 2008 09:45 schreef Adelante het volgende:
Katten, konijnen en nu ook al vissen. Alles wordt tegenwoordig maar als oud vuil van de hand gedaan. Je zou je dochter natuurlijk ook kunnen bijbrengen dat ze voor de gekregen beestjes moet zorgen, maar ja, dat is waarschijnlijk moielijker
Idd en ik probeer zo goed mogelijk voor de beestjes te zorgen maar het is niet bepaald een hobby van me vissen. Dus dan liever iemand die er gek mee is dan.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Als je het door je strot geduwd krijgt is het wat anders.
Ach dat geleuter over tegenwoordig ....., zo gaat het al jaren. Vroeger spoelde je de vissen door de plee , werd de cavia bij de kinderboederij gezet enz.quote:Op zondag 27 juli 2008 09:45 schreef Adelante het volgende:
Katten, konijnen en nu ook al vissen. Alles wordt tegenwoordig maar als oud vuil van de hand gedaan. Je zou je dochter natuurlijk ook kunnen bijbrengen dat ze voor de gekregen beestjes moet zorgen, maar ja, dat is waarschijnlijk moielijker
In V&A ook niet.....quote:Op zondag 27 juli 2008 11:29 schreef Qwea het volgende:
beesten mogen niet verkocht worden in FF
Klopt, er mogen nu nog wel dieren aangeboden worden die gratis weg mogen maar de verkoop van dieren is op heel FOK! niet toegestaanquote:Op zondag 27 juli 2008 11:29 schreef Qwea het volgende:
beesten mogen niet verkocht worden in FF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |