Dat kan ik altijd nog doen ja. Hij is nu te pissed, ik laat 'm wel even met rustquote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:36 schreef Megumi het volgende:
Bij volgels doen ze het met afwas middel. Wellicht is dat te proberen?
Dat is harstikke giftig. Ga in KLB spelen, eikeltje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:37 schreef Vodkadruppel het volgende:
Iets met ammoniak in water. Oplossing maken.
Beste vetoplosser.
Niet waar. Als je het daarmee schoonmaakt en dan goed uitspoelt werkt dat prima.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:39 schreef BeestjeBeestje het volgende:
[..]
Dat is harstikke giftig. Ga in KLB spelen, eikeltje.
Omdat het wel giftig is. Toch logisch?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Niet waar. Als je het daarmee schoonmaakt en dan goed uitspoelt werkt dat prima.
Waarom gelijk schelden?
Je moet het ook oplossen in water.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:41 schreef BeestjeBeestje het volgende:
[..]
Omdat het wel giftig is. Toch logisch?
Ook als oplossing en daarna naspoelen lijkt me gewoon niet verstandig. De kans dat ie het eraf likt (ook al met naspoelen) is mij te riskant. Ammoniak is rotzooiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Je moet het ook oplossen in water.
Als je verf op je handen hebt lukt het ook niet met alleen zeep.
Is ook een optie. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:44 schreef Megumi het volgende:
Ik zou geen amonia gebruiken in elk geval. Desnoods bel je later de dierenarts voor een advies TS.
Bedankt voor je nutteloze advies zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:25 schreef Grote-Smurf het volgende:
De perfecte oplossing >>>> Hou die katten fijn binnen allemaal, scheelt mij een hoop ontwijken op de weg.
"s Avonds is het niet normaal hoeveel van die beestje voor je wielen uitschieten (wat ook niet altijd goed gaat).
Ik rij NIET bewust dieren dood, maar het is toch zeker een keer of 10 in de week raak (katten / hazen / egels etc etc).
Graag gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bedankt voor je nutteloze advies zou ik zeggen.
Een aanal componenten van verf lost niet op in zeepsop, olie wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Je moet het ook oplossen in water.
Als je verf op je handen hebt lukt het ook niet met alleen zeep.
Mocht ik uitwijken voor een kat en tegen jou kind aanrijden die toevallig daar speelt, ga dan niet lopen piepen dat je kind is overleden en het mijn schuld isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bedankt voor je nutteloze advies zou ik zeggen.
Ten eerste: Ik heb geen kindquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mocht ik uitwijken voor een kat en tegen jou kind aanrijden die toevallig daar speelt, ga dan niet lopen piepen dat je kind is overleden en het mijn schuld is![]()
Goed advies: katten zijn HUISdieren. Hou ze binnen, worden ze ook niet smerig en zorgen ze niet voor overlast.
Écht he! Kutbeesten altijd. Laatst zowaar een olifant op de A1 aangereden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:25 schreef Grote-Smurf het volgende:
De perfecte oplossing >>>> Hou die katten fijn binnen allemaal, scheelt mij een hoop ontwijken op de weg.
"s Avonds is het niet normaal hoeveel van die beestje voor je wielen uitschieten (wat ook niet altijd goed gaat).
Ik rij NIET bewust dieren dood, maar het is toch zeker een keer of 10 in de week raak (katten / hazen / egels etc etc).
Jij bent zeker zo'n blind paard in een opel of niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:25 schreef Grote-Smurf het volgende:
Je snapt het punt wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ten eerste: Ik heb geen kind
Ten tweede: Mijn katten komen ook niet buiten
Ten derde: Dit is allemaal niet relevant voor de TS en dus offtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |