spuit 11quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:27 schreef senesta het volgende:
En verder sluit ik me aan bij Litso![]()
Ik ben weer veel te laat met mijn posts he
Thnxquote:Op woensdag 3 september 2008 13:03 schreef Qwea het volgende:
Senesta! Beterschap!
Ik zag het in je msnnaam staan
(verkapt check mij senesta op msn post hebben)
Echinaforce werkt hè, dat is ook gratis tip voor jou Senestaquote:Op woensdag 3 september 2008 13:56 schreef Qwea het volgende:
thnxHier gaat het ook wat beter. Ipv 8 snotdruppels in een half u op mn tobo, zijn het er nu maar 5
Thx voor de verkoudheidstipquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echinaforce werkt hè, dat is ook gratis tip voor jou Senesta![]()
And on a more serious note;
Ik word er een beetje moe van om je constant te moeten verdedigen in F&F. Ik heb hier Pup opvoeden nu ook voor de laatste keer uitgelegd hoe en waarom, maar het topic gaat daar niet over. Ik zou dus graag zien dat dat ophoudt maar als het geen policy overtreedt oid dan wil ik graag een slotje.
Nee, maar oh-oh bedoelde het echt niet verkeerd hoor, en de manier waarop ze het post is toch ook niet raar of vervelend? En je reageerde echt wel heel erg lelijk on overtrokken op haar. En pure poison kan weet ik verder niet, blijkbaar vond ze in ieder geval dat oh-oh een punt had.quote:Op zondag 7 september 2008 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, alleen vergeet je dus dat Pure Poison allang in dat andere topic gepost dus ze wist er van. Dacht dat oh oh daar ook bij was maar blijkbaar niet.
Op mijn knieën ging niet over jou, anders had je die PM ook niet gehad. Bedankt voor je reactie daarop trouwens.quote:Op maandag 8 september 2008 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zie dit nu pas...
Ik vraag niemand op zijn of haar knieën te gaan hoor, ik denk nu zoek het je fijn uit met je pups en vraag er dan niet naar. Punt is dat het een heel verschil is of je een of twee pups op gaat voeden tegelijk, dus vandaar mijn post. Maar ik blijf voortaan wel weer ver bij je uit de buurt, zoals ik me al veel eerder voorgenomen had.
Ik had er echt totaal geen commentaar opquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op mijn knieën ging niet over jou, anders had je die PM ook niet gehad. Bedankt voor je reactie daarop trouwens.
Ik zou de titel nog eens editen, want 'meerdere' voegt niet echt veel toe aan 'vlekken', want 'vlekken' is al meervoud.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:49 schreef Litso het volgende:
Boel een beetje opgeschoond en de TT veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |