abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61727927

Spelende met de muishengel.
pi_61727986

Met gevaar voor eigen handen spelen met zijn postbode elastiek.

Een van de weinige manier om krassen van Fred te krijgen! (De andere is catnip speelgoed in je handen houden)
  donderdag 18 september 2008 @ 12:13:11 #153
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_61728042
Leuk! Ik ben blij dat ie een goed huis gevonden heeft!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 18 september 2008 @ 12:28:27 #154
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61728429
wat is Fred leuk!! Die hamsterwangen

Wat bijzonder dat hij meteen bij zijn nieuwe baas zijn buik toonde!

en hij wist dat het goed was.......

pi_61728450
Typische knuffelbeer
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_61729609
Het is een geweldig mooie en goedaardige kat. Hij heeft het erg naar zijn zin bij jou, Hekates.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_61729790
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
wat is Fred leuk!! Die hamsterwangen

Wat bijzonder dat hij meteen bij zijn nieuwe baas zijn buik toonde!

en hij wist dat het goed was.......

Hij is echt heerlijk fluffy op zijn wangen ja. Zijn schedel is echt niet zo breed. Als ik zijn haar strak naar achteren duw houd hij echt een smal koppie over.

Enne dat tonen van de buik doet hij echt niet alleen bij mij. Iedereen kan hem over zijn buik aaien als hij lekker ligt en je maar naar hem toekomt. Dit ging dus niet toen Verita en haar man gisteravond kwamen. Toen had hij net gegeten en wilde hij nog spelen. Als ze een uur later waren gekomen weet ik zeker dat ze hem wel over zijn buikje hadden kunnen aaien. Hij houd gewoon van lekker kroelen.
pi_61729937
wat een lekker beest!
pi_61745647
fred is gewoon een slet

zo speels heeft hij hier nog nooit gedaan en ik ben dus ook zo blij dat hij nu echt een leuk huisje heeft met lieve baasjes
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_61750708
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef prupke het volgende:
fred is gewoon een slet

zo speels heeft hij hier nog nooit gedaan en ik ben dus ook zo blij dat hij nu echt een leuk huisje heeft met lieve baasjes
*bloost*

Hij kan echt de kolder in zijn koppie hebben soms. Dan is het net een kitten van 5 kilo, lol. Rent als een gek de ene kant, sprint terug, springt op de vensterbank en nog sneller er weer vanaf enzo. Als ik op zo een moment de muishengel pak kan hij echt helemaal gek worden, er achteraan stuiteren, er voorbij sliden zonder het te merken en dan verbaasd kijken enzo... Het eindigt meestal met dat hij net op een hoekje gaat zitten grommen naar het speelgoed, lol.

Op normale actieve momenten is hij prima te overtuigen om wat te willen vangen, dat is wat je op de filmpjes ziet. Maar dan pakt hij het toch wat beheerder aan. Net alsof hij de tijd neemt om een situatie in te schatten en de beste oplossing te zoeken. Terwijl hij op die kolder momentjes ergens al achteraan rent voordat hij bedacht heeft wat er dan gebeurt.

Het grootste deel van de tijd is hij nogsteeds de theemuts die je kent hoor! Dan ligt hij lekker in de vensterbank op een kussen, of op de bank. Hij ligt bijna nooit meer op de stoelen onder tafel. Denk dat hij zich niet meer hoeft te verstoppen voor zijn gevoel.
pi_61752613
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef prupke het volgende:
fred is gewoon een slet

Kan ik me voorstellen, Hekates is duidelijk stapel op Fred.

Die kolder heeft onze Gijs ook regelmatig, racen en slippen door de kamer, heel grappig. En die is al 15.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_61756029
De rare 5 minuten noemen wij dat. Boy doet dat ook nog weleens en die is al 13. Maar niet te vaak he daar word je moe van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')