Ach, dat werd vorig jaar ook gezegd nadat hij 2x van Canas verloor en daarna van Volandri.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
Legend is over...
Ik overdreef ook wat. Ik denk alleen dat vanaf nu Federer het tennis bij de heren wat minder zal domineren. Met Nadal, Djokovic en wellicht Murray zal hij om de eerste plaats moeten strijden.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, dat werd vorig jaar ook gezegd nadat hij 2x van Canas verloor en daarna van Volandri.
Een nederlaag tegen een top-Murray zegt me dan ietsje minder dan die drie nederlagen, zeker omdat Murray in deze vorm gewoon top-3 niveau is.
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, dat werd vorig jaar ook gezegd nadat hij 2x van Canas verloor en daarna van Volandri.
Een nederlaag tegen een top-Murray zegt me dan ietsje minder dan die drie nederlagen, zeker omdat Murray in deze vorm gewoon top-3 niveau is.
Dat kan best ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:58 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik overdreef ook wat. Ik denk alleen dat vanaf nu Federer het tennis bij de heren wat minder zal domineren. Met Nadal, Djokovic en wellicht Murray zal hij om de eerste plaats moeten strijden.
En niet eens die naam goed schrijven.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Tim86 het volgende:
dyslectische Federer: http://ederer2.hyves.nl/
Rodger Federer (1)
27 jun, 19:38
Hello fans ,
I'am now be Wimbledon!
I'am not very must online!
Goodbye, Rodger Federer
Dat klopt, maar als Federer ook maar een beetje fatsoenlijk speelt in Indian Wells en Miami kan hij (Federer dus) een comfortabele voorsprong creëren.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:07 schreef TheGeneral het volgende:
Op teletekst staat dat als Nadal de finale haalt, hij de nummer 1 positie van Federer overneemt. Dit klopt natuurlijk niet. Als hij hem zou winnen is hij zelfs nog geen nummer 1, maar hij komt wel erg dichtbij dan.
Federer houdt het voordeel dat hij op alle ondergronden de absolute top is, waarvan op gravel net onder Nadal. Djoko en Murray zijn ook allround, maar op gravel en gras 'slechts' subtop tot nu toe...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:58 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik overdreef ook wat. Ik denk alleen dat vanaf nu Federer het tennis bij de heren wat minder zal domineren. Met Nadal, Djokovic en wellicht Murray zal hij om de eerste plaats moeten strijden.
misschien is het dan wel jouw schuld..quote:Op maandag 3 maart 2008 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Federer maakt m'n plek op de muur van mijn slaapkamer niet waard, sinds de poster er hangt.
Die foto van Al Burj waar Agassi op zijn buik ligt om een bal te pakken die over de rand is gevallen is geweldig!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:05 schreef jojomen4 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tim, wie heb jij nou in je avatar?![]()
Eindelijk zie je het licht en de grootsheid van Nadal????SuperrrrrrrrrVamosssss dan maar!
![]()
![]()
![]()
EDIT: Die foto's in de OP van Al Burj (volgens mij heet dat hotel zois geweldig. Ik krijg er het gevoel bij dat je er met een beetje wind vanaf geblazen zou worden.
En de winnaar uit '97.... krijg ik warme gevoelens bij. Was een van mijn all-time favo's.
Niet te vroeg juichenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:05 schreef jojomen4 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tim, wie heb jij nou in je avatar?![]()
Eindelijk zie je het licht en de grootsheid van Nadal????SuperrrrrrrrrVamosssss dan maar!
![]()
![]()
![]()
EDIT: Die foto's in de OP van Al Burj (volgens mij heet dat hotel zois geweldig. Ik krijg er het gevoel bij dat je er met een beetje wind vanaf geblazen zou worden.
En de winnaar uit '97.... krijg ik warme gevoelens bij. Was een van mijn all-time favo's.
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:40 schreef wimderon het volgende:
Wawrinka ook.
Timmers is ze aan het jinxen met z'n nieuwe ava
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:47 schreef Tim86 het volgende:
vamos rafaaaaaaaaaaa
quote:
Djoko hangt er naast, trek je conclusie.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
misschien is het dan wel jouw schuld..
Ik heb het met avatars, jij met posters...
Deze:quote:Op maandag 3 maart 2008 21:11 schreef XL het volgende:
[..]
Die foto van Al Burj waar Agassi op zijn buik ligt om een bal te pakken die over de rand is gevallen is geweldig!
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
De TT somt wel mijn gedachten over deze dag op.![]()
Heeft iemand al citaten van Federer gehoord? Ik hoop echt dat hij in Indian Wells en Miami weer sterk terugkomt.
quote:``He's the best player in the world, there's no question,'' Murray said. ``The most important thing is to believe that you can win the match.''
Murray held serve throughout and broke serve in the sixth game of the second set and then again to take a 3-2 lead in the third. The 11th-ranked British player served out the match at love.
``Any time you get to play someone like Roger it is an honor to be on the same court as him,'' Murray said. ``Each time I play him I step my game up and play pretty well, and I played really well today and served great.''
This was Murray's second career victory over Federer. He beat him in the second round in Cincinnati in 2006.
Federer took his defeat in stride, saying he felt ``rusty'' and made too many unforced errors.
``Missing forehands by two or three meters - it's just not possible,'' he said. ``I gave him the mistakes today.''
It is just the second time since 2003 that Federer loses two consecutive matches. After falling to David Nalbandian in the third round at the Paris Masters last November, Federer also lost his first round-robin match against Fernando Gonzalez at the Masters Cup in Shanghai. He went on to win the title.
quote:“Tough match, obviously,” said Federer, who had not played since the Australian Open. “It was always going to be a tough draw. I knew that from the start. He’s played many matches already this season whereas obviously I come in a little bit cold.
“My expectations are not sky-high at this point. Obviously I haven’t played much so you don’t go in with any expectations, actually. You hope to get past the first round, no matter if it’s a guy with no ranking or a guy ranked basically in the top 10.
“Of course I wish I would have maybe had a little bit easier draw, but under the circumstances I felt I played okay. It wasn’t a bad match, which is the only positive thing out of tonight.
“I definitely could have played much better tennis, but then again you’ve got to give credit to the guy who beat you and came up with the shots. I played some awful forehands many times. I think that really had something to do with being a bit rusty. That happens and I usually come through those matches, but not tonight.”
Bedankt voor de citaten, Lars. Ik voel me al wat beter.quote:
TT van het jaar.quote:
Ik voorspelde hem al he.... Die Murray is gewoon net zo'n lelijke speler als Djokovic (al is Murray wel cool en Djoko uncool). Het is gewoon het lelijke spelletje van Davydenko perfectioneren door het tempo nog verder te verhogen en iets meer lef in te voegen. Vervolgens speelt Federer met te weinig marge om het klasseverschil in resultaat uit te drukken.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt voor de citaten, Lars. Ik voel me al wat beter.
Je kijkt gewoon te veel Top Gear, heb je ook zo'n groot bord boven je bed hangen met foto'squote:Op maandag 3 maart 2008 22:25 schreef XL het volgende:
(al is Murray wel cool en Djoko uncool).
In welke mate baal je ervan, omschrijf eens.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
De TT somt wel mijn gedachten over deze dag op.![]()
In de mate dat hij de Australian Open al niet won en nu ook geen kans meer heeft om in de winning mood te komen.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In welke mate baal je ervan, omschrijf eens.
Er staat dan ook dat het de tweede keer sinds 2003 isquote:Op maandag 3 maart 2008 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
"It is just the second time since 2003 that Federer loses two consecutive matches. After falling to David Nalbandian in the third round at the Paris Masters last November, Federer also lost his first round-robin match against Fernando Gonzalez at the Masters Cup in Shanghai."
Ik snap het niet. Wat in die tweede zin staat, is toch een ontkenning van wat in de eerste zin staat? hij heeft dan toch ook in 2007 twee wedstrijden achter elkaar verloren?
Oké. Lastig geformuleerd.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er staat dan ook dat het de tweede keer sinds 2003 is
Fijn. Kijkt altijd lekkerder dan op je pc...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:31 schreef Bruce117 het volgende:
Eurosport vandaag live van 11:00 tot 14:30
en Britten doen het bij Top Gear ook altijd beter!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon te veel Top Gear, heb je ook zo'n groot bord boven je bed hangen met foto's?
teveel Top Gear kijken is zo goed als onmogelijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon te veel Top Gear, heb je ook zo'n groot bord boven je bed hangen met foto's?
klopt jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
PHM heeft het toch lastig met Sirianni. zichzelf
het is ook op eurosport op tv..of zit je op je werk?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:39 schreef APK het volgende:
Heeft iemand ook een andere stream dan die in de OP?
Ik word gek van die leuterende Fransmannetjes.
edit: Hebbes.
Yep, als je mijn bezigheden vandaag werk kunt noemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:19 schreef Tim86 het volgende:
het is ook op eurosport op tv..of zit je op je werk?
Dat is wel erg raar, moet niet mogen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Sinds wanneer is het toegestaan om je terug te trekken uit de singles (vantevoren) en erna toch lekker te dubbelen
Aisam Qureshi ....
Werd ook wel tijd...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:43 schreef TheGeneral het volgende:
Hoppa, Nadal zijn traditionele waarschuwing.
En dan Roddick, ook een eitje....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Was wel een boeiende partij, nu heeft Nadal mazzel met die Rus in ronde 2.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een kneus blijft die Monfils ook, ben er nooit rouwig om als hij ergens een toernooi verlaat.
wat een onzin...Monfils maakt geheel natuurlijke bewegingen en doet niks geks..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:07 schreef TheGeneral het volgende:
Monfils doet altijd van die gekke dingen waardoor hij geblesseerd raakt. Daardoor heb ik ook geen medelijden met hem. Eigen schuld.
Hehe, dat glijden ook weer vanochtend van hem, op een hardcourtbaanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat een onzin...Monfils maakt geheel natuurlijke bewegingen en doet niks geks..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Haha, zie die remsporen. Heel de baan gaat naar de klote.
[ afbeelding ]
Deze snelheden haalde Murray gisteren ook, nou ja 226 niet, maar wel 220+quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:54 schreef Wopper1 het volgende:
222, 226 en 223 km/h... De snelheid zit er iig goed in.
Ja, is ook zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Ferrero heeft de laatste anderhalf jaar toch ook genoeg goede wedstrijden gespeeld op hardcourt hoor
Volgens mij is Ferrero altijd matig in deze periode...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Ferrero heeft de laatste anderhalf jaar toch ook genoeg goede wedstrijden gespeeld op hardcourt hoor
Waarom komt ze weer terug?quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef Tim86 het volgende:
als iemand voodoo kan doorbreken dan is het Nadal wel..
op die oranje rommel kom ik wel weer successupporterenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
tim z`n ``Rafa-liefde`` is ook weer met een paar procent gegroeid.
Ze zonden gisteren van 11 tot 16u uit op tv hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:01 schreef richardb2 het volgende:
Vergeeet vandaag niet weer het mooie toernooi in Dubai te volgen via www.eurosport.com want ze zenden het niet altijd uit op tv, gister hadden ze ski springen maar ik wilde wel graag djokovic en roddick kijken,, Roddick won trouwens erg overtuigend, maar vandaag rafael nadal, tegen een qualifier, dus dat gaat hem wel lukken.
En toen gingen ze ski-vliegen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:46 schreef Tim86 het volgende:
Ze zonden gisteren van 11 tot 16u uit op tv hoor
Omdat het dan heel gezellig is.quote:
Ik geef Berdych wel een aardige kans.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef richardb2 het volgende:
Wie gaat het toernooi winnen?
Misschien moet je daar een poll over houden.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom komt ze weer terug?Het is niet hetzelfde zonder kleinzusje.
quote:
Volgens mij snap je nog niet dat APK je gewoon min of meer verbeterdequote:
Ik ga voor Nadal of Djoko, geef Djoko de meeste kans.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik geef Berdych wel een aardige kans.
Dan moet je niet het woord 'waarom' gebruiken, droppie.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:15 schreef Tim86 het volgende:
Davy 4-3 achter nu maar hij pakt deze set met 6-4 of 7-5..mark my words
Skivliegen is anders behoorlijk spectaculair (dit was 'slechts' skispringenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef richardb2 het volgende:
haha ok nou dan hoop ik dat ze het vandaag weer uit gaan zenden haha, dat ski vliegen hoef ik niet te zien..
Verdasco laat zich altijd heel snel van de wijs brengen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:36 schreef richardb2 het volgende:
Tiebreak bij Murray en Verdasco, Late beslissing net van de scheidsrechter, om Murray opnieuw te laten serveren, Verdasco erg geirriteerd haha, Murray speelt idd niet met veel initiatief
Leek wel of hij aan het opwarmen was hoe hij die laatste rally's speelde.quote:
Hahah daar leek het zeker op idd, en zeker zijn reactie toen hij won, tenminste als je dat een reactie kan noemen, niet eens ff een lach of iets dergelijks, het leek net of hij zijn partij had verloren..quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:52 schreef APK het volgende:
[..]
Leek wel of hij aan het opwarmen was hoe hij die laatste rally's speelde.
Inderdaad ja, geen koekenbakker. Hij ziet er dan wel niet uit, maar een slachting is het zeker niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:47 schreef richardb2 het volgende:
Eerste set gaat nu wel naar Rafael Nadal... Toch vind ik zijn tegenstander nog wel redelijk spelen, probeert wel initiatief te nemen door scherp te spelen... maar als je Rafa laat lopen is die het gevaarlijkst haha
Idd eerst set was geen slachting maar tweede set gaat er wel op lijken haha,, hij doet niks meer wat hij in de eerste set wel deedquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:00 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Inderdaad ja, geen koekenbakker. Hij ziet er dan wel niet uit, maar een slachting is het zeker niet.
Inderdaad. Te vroeg geoordeeld, blijkbaar.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:06 schreef richardb2 het volgende:
[..]
Idd eerst set was geen slachting maar tweede set gaat er wel op lijken haha,, hij doet niks meer wat hij in de eerste set wel deed
Nee, ik snap er niks van.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij snap je nog niet dat APK je gewoon min of meer verbeterde
Nou, let opquote:
Mijn stream zegt 'live coming soon' in diverse talen, maar ik vrees dat ze op Roddick - Mathieu wachten...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand een stream? Ik kan hem niet vinden op de Eurosportsite.
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:07 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn stream zegt 'live coming soon' in diverse talen, maar ik vrees dat ze op Roddick - Mathieu wachten...
Oh, nu snap ik het pas.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, let op.
Jij zegt: "waarom komt ze weer terug"?
APK: "waarom"!
Jij: Oh Noes![]()
Clou: het moet zijn: "wanneer komt ze weer terug"
Vertel bite !?quote:
Veel terugbrengen, weinig initiatief, Verdasco nam daardoor iets te veel initiatief en ging daardoor ten onder. Laatste rally was puur overslaan totdat iemand anders de fout maaktequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Vertel bite !?
Had Murray dan moeten verliezen door meer iniatief te nemen en alles door de wind uitgeblazen te zien worden zoals Verdasco?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel terugbrengen, weinig initiatief, Verdasco nam daardoor iets te veel initiatief en ging daardoor ten onder. Laatste rally was puur overslaan totdat iemand anders de fout maakte.
Ok, thx !quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel terugbrengen, weinig initiatief, Verdasco nam daardoor iets te veel initiatief en ging daardoor ten onder. Laatste rally was puur overslaan totdat iemand anders de fout maakte.
Nee zeker niet, maar het zag er een beetje zielig uit voor Verdascoquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:38 schreef wimderon het volgende:
Had Murray dan moeten verliezen door meer iniatief te nemen en alles door de wind uitgeblazen te zien worden zoals Verdasco?
quote:
KZ, Je bent er weer!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vertel bite !?
Kom net thuis en wil graag weten wat die nerd heeft uitgevroten
Ted moet nog bijkomen van het tafeltennisquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:21 schreef Wopper1 het volgende:
John van Lottum @ eurosport, Ted krijgt helemaal geen spreektijd meer.
Schandalig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:21 schreef Wopper1 het volgende:
John van Lottum @ eurosport, Ted krijgt helemaal geen spreektijd meer.
Da's toch niet superslim? Da's toch gewoon gezond verstand?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:51 schreef Norrage het volgende:
Al die kritiek op Murray...hebben jullie ooit AL zijn wedstrijden gezien? Wat hij zelf al zei, hij past zijn spel aan op zijn tegenstander...Verdasco is een hit or miss speler, dus ja, daar ga je passief tegen spelen want dan win je sowieos wel (ging nu wel beetje lastig)
Murray is gewoon een superslimme speler. Wat een heldMurray!!!
quote:En gasquet moet echt dood
Ja, die is best passief inderdaad. Federer vindt hem trouwens wel getalenteerder dan Murray.quote:...die speelt pas triest....Die heeft veel meer in zijn mars dan Murray op zich, maar speelt misschien nog wel passiever.
quote:
Dank voor de waarnemingquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
kz weer terug, kan ik PHM mooi supporteren!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
Come on A-Rodd !!!!
Je hoeft nu in elk geval niet bang te zijn voor kritiek van SCH dat je een slaafse volgeling van Roddick bent.quote:Jezus wat een lelijk setje![]()
En hij krijgt een pens !
Zou dat dan de halve finale zijn?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Slinks gedaan hoor.
Ik verheug me nu al op de partij Nadal - Roddick.
En inderdaad zeg, waar is de smaak van Andy wat betreft zijn kleding.
http://www.atptennis.com/1/en/home/quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bestaat er een site waar je H2H's kan opvragen (ik zoek de H2H tussen Nadal en Roddick), ik ken Betfair maar dat kan alleen als die partij ook daadwerkelijk op 't programma staat, en dat is (nog) niet zo.
Yess, hier ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:00 schreef Tim86 het volgende:
http://tennis.matchstat.com/ is mijn persoonlijke favoriet
In zijn rechterbroekzak denk ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
En inderdaad zeg, waar is de smaak van Andy wat betreft zijn kleding.
Wekom Andy fanquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:08 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft Andy nou nog niet gewonnen.
Valt me toch een beetje tegen van hem.
quote:***ENNIS************************** 1/2
*** Murray is ook Verdasco de baas
**Andy Murray heeft in Dubai de laatste
acht bereikt.De Schot versloeg Fernando
Verdasco (Spa) met 6-3,2-6,7-6 (5).
Wie na de verrassende zege van Murray
op titelhouder Roger Federer dacht dat
de Schot wel even af zou rekenen met
Verdasco,kwam bedrogen uit.De Spanjaard
drong Murray met agressief spel in de
verdediging en dwong een derde set af.
In die derde set besloot Murray terug
te vallen op de tactiek die ook tegen
Federer succesvol bleek:afwachten en op
de fouten van de tegenstander wachten.
Exemplarisch voor die aanpak was het
laatste punt.Na een rally van circa 30
slagen nam Verdaco wel risico,maar zijn
diepe bal ging net uit.En Murray won.
quote:
Anders hierquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:35 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Maar nu moet Andy wel even verliezen van Nadallie, anders heb ik een probleem in de XL Tennisgame![]()
Ik dacht dat ik 'm net naast Van Nistelrooy zag zetten ja. Of het was Andreev.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:04 schreef BVO het volgende:
Zou Rafa nu nog naar Real aan het kijken zijn?
Ze schijnen in Dubai ook televisies te hebben hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 'm net naast Van Nistelrooy zag zetten ja. Of het was Andreev.
Volgens Ado vliegen spelers op en neer tijdens een toernooi om wedstrijden te gaan kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze schijnen in Dubai ook televisies te hebben hoor.
Hebben we dat gelukkig maar vast gehad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef TheGeneral het volgende:
Nog 15 minuten.
We beginnen met een spaans onderonsje: Ferrer - Lopez.
Super mooie partij, hope so !quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:48 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hebben we dat gelukkig maar vast gehad.
Kijk erg uit naar Murray-Davydenko en Nadal-Roddick.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:59 schreef TheGeneral het volgende:
Damn, ik ben voor Roddick die wedstrijd...![]()
Hij zal het vast verpesten...
Coolquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:04 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zal trouwens vandaag beginnen aan het topic voor Indian Wells.
Wel te zien op de Eurosport livestream.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:18 schreef TheGeneral het volgende:
Ondertussen zijn we begonnen. Helaas nog niet op Eurosport.
Jup.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:39 schreef groenen het volgende:
[..]
Wel te zien op de Eurosport livestream.
thanks matequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:03 schreef TheGeneral het volgende:
We zijn live op Eurosport.
zeer slecht idd, hij verliest z'n 4 laatste service games... is toch niet echt #4-waardig. Daarbij heb ik 'm in XL's game, dus hij moet toch echt ff 3 bananen eten ofzo!quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:10 schreef Tim86 het volgende:
wat slecht zeg..Ferrer
3 games op een rij nu, 3-1 lopez
yesyes, ik heb het gelezen... maar achteraf is altijd makkelijk praten natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:13 schreef Tim86 het volgende:
ik heb jullie nog gewaarschuwd in het topic: kies lopez
Wat is dat nou weer. Zal Andy leuk vinden.quote:
Altijd zo grappig met die Spanjaarden.quote:
As in 'sexy depressed spotty teenager'.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:35 schreef Tim86 het volgende:
he's bringing sexy back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |