Ik ga voor Nadal of Djoko, geef Djoko de meeste kans.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik geef Berdych wel een aardige kans.
Dan moet je niet het woord 'waarom' gebruiken, droppie.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:15 schreef Tim86 het volgende:
Davy 4-3 achter nu maar hij pakt deze set met 6-4 of 7-5..mark my words
Skivliegen is anders behoorlijk spectaculair (dit was 'slechts' skispringenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef richardb2 het volgende:
haha ok nou dan hoop ik dat ze het vandaag weer uit gaan zenden haha, dat ski vliegen hoef ik niet te zien..
Verdasco laat zich altijd heel snel van de wijs brengen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:36 schreef richardb2 het volgende:
Tiebreak bij Murray en Verdasco, Late beslissing net van de scheidsrechter, om Murray opnieuw te laten serveren, Verdasco erg geirriteerd haha, Murray speelt idd niet met veel initiatief
Leek wel of hij aan het opwarmen was hoe hij die laatste rally's speelde.quote:
Hahah daar leek het zeker op idd, en zeker zijn reactie toen hij won, tenminste als je dat een reactie kan noemen, niet eens ff een lach of iets dergelijks, het leek net of hij zijn partij had verloren..quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:52 schreef APK het volgende:
[..]
Leek wel of hij aan het opwarmen was hoe hij die laatste rally's speelde.
Inderdaad ja, geen koekenbakker. Hij ziet er dan wel niet uit, maar een slachting is het zeker niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:47 schreef richardb2 het volgende:
Eerste set gaat nu wel naar Rafael Nadal... Toch vind ik zijn tegenstander nog wel redelijk spelen, probeert wel initiatief te nemen door scherp te spelen... maar als je Rafa laat lopen is die het gevaarlijkst haha
Idd eerst set was geen slachting maar tweede set gaat er wel op lijken haha,, hij doet niks meer wat hij in de eerste set wel deedquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:00 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Inderdaad ja, geen koekenbakker. Hij ziet er dan wel niet uit, maar een slachting is het zeker niet.
Inderdaad. Te vroeg geoordeeld, blijkbaar.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:06 schreef richardb2 het volgende:
[..]
Idd eerst set was geen slachting maar tweede set gaat er wel op lijken haha,, hij doet niks meer wat hij in de eerste set wel deed
Nee, ik snap er niks van.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij snap je nog niet dat APK je gewoon min of meer verbeterde
Nou, let opquote:
Mijn stream zegt 'live coming soon' in diverse talen, maar ik vrees dat ze op Roddick - Mathieu wachten...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand een stream? Ik kan hem niet vinden op de Eurosportsite.
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:07 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn stream zegt 'live coming soon' in diverse talen, maar ik vrees dat ze op Roddick - Mathieu wachten...
Oh, nu snap ik het pas.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, let op.
Jij zegt: "waarom komt ze weer terug"?
APK: "waarom"!
Jij: Oh Noes![]()
Clou: het moet zijn: "wanneer komt ze weer terug"
Vertel bite !?quote:
Veel terugbrengen, weinig initiatief, Verdasco nam daardoor iets te veel initiatief en ging daardoor ten onder. Laatste rally was puur overslaan totdat iemand anders de fout maaktequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Vertel bite !?
Had Murray dan moeten verliezen door meer iniatief te nemen en alles door de wind uitgeblazen te zien worden zoals Verdasco?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel terugbrengen, weinig initiatief, Verdasco nam daardoor iets te veel initiatief en ging daardoor ten onder. Laatste rally was puur overslaan totdat iemand anders de fout maakte.
Ok, thx !quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel terugbrengen, weinig initiatief, Verdasco nam daardoor iets te veel initiatief en ging daardoor ten onder. Laatste rally was puur overslaan totdat iemand anders de fout maakte.
Nee zeker niet, maar het zag er een beetje zielig uit voor Verdascoquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:38 schreef wimderon het volgende:
Had Murray dan moeten verliezen door meer iniatief te nemen en alles door de wind uitgeblazen te zien worden zoals Verdasco?
quote:
KZ, Je bent er weer!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vertel bite !?
Kom net thuis en wil graag weten wat die nerd heeft uitgevroten
Ted moet nog bijkomen van het tafeltennisquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:21 schreef Wopper1 het volgende:
John van Lottum @ eurosport, Ted krijgt helemaal geen spreektijd meer.
Schandalig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:21 schreef Wopper1 het volgende:
John van Lottum @ eurosport, Ted krijgt helemaal geen spreektijd meer.
Da's toch niet superslim? Da's toch gewoon gezond verstand?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:51 schreef Norrage het volgende:
Al die kritiek op Murray...hebben jullie ooit AL zijn wedstrijden gezien? Wat hij zelf al zei, hij past zijn spel aan op zijn tegenstander...Verdasco is een hit or miss speler, dus ja, daar ga je passief tegen spelen want dan win je sowieos wel (ging nu wel beetje lastig)
Murray is gewoon een superslimme speler. Wat een heldMurray!!!
quote:En gasquet moet echt dood
Ja, die is best passief inderdaad. Federer vindt hem trouwens wel getalenteerder dan Murray.quote:...die speelt pas triest....Die heeft veel meer in zijn mars dan Murray op zich, maar speelt misschien nog wel passiever.
quote:
Dank voor de waarnemingquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
kz weer terug, kan ik PHM mooi supporteren!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
Come on A-Rodd !!!!
Je hoeft nu in elk geval niet bang te zijn voor kritiek van SCH dat je een slaafse volgeling van Roddick bent.quote:Jezus wat een lelijk setje![]()
En hij krijgt een pens !
Zou dat dan de halve finale zijn?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Slinks gedaan hoor.
Ik verheug me nu al op de partij Nadal - Roddick.
En inderdaad zeg, waar is de smaak van Andy wat betreft zijn kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |