Skivliegen is anders behoorlijk spectaculair (dit was 'slechts' skispringenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef richardb2 het volgende:
haha ok nou dan hoop ik dat ze het vandaag weer uit gaan zenden haha, dat ski vliegen hoef ik niet te zien..
Verdasco laat zich altijd heel snel van de wijs brengen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:36 schreef richardb2 het volgende:
Tiebreak bij Murray en Verdasco, Late beslissing net van de scheidsrechter, om Murray opnieuw te laten serveren, Verdasco erg geirriteerd haha, Murray speelt idd niet met veel initiatief
Leek wel of hij aan het opwarmen was hoe hij die laatste rally's speelde.quote:
Hahah daar leek het zeker op idd, en zeker zijn reactie toen hij won, tenminste als je dat een reactie kan noemen, niet eens ff een lach of iets dergelijks, het leek net of hij zijn partij had verloren..quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:52 schreef APK het volgende:
[..]
Leek wel of hij aan het opwarmen was hoe hij die laatste rally's speelde.
Inderdaad ja, geen koekenbakker. Hij ziet er dan wel niet uit, maar een slachting is het zeker niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:47 schreef richardb2 het volgende:
Eerste set gaat nu wel naar Rafael Nadal... Toch vind ik zijn tegenstander nog wel redelijk spelen, probeert wel initiatief te nemen door scherp te spelen... maar als je Rafa laat lopen is die het gevaarlijkst haha
Idd eerst set was geen slachting maar tweede set gaat er wel op lijken haha,, hij doet niks meer wat hij in de eerste set wel deedquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:00 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Inderdaad ja, geen koekenbakker. Hij ziet er dan wel niet uit, maar een slachting is het zeker niet.
Inderdaad. Te vroeg geoordeeld, blijkbaar.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:06 schreef richardb2 het volgende:
[..]
Idd eerst set was geen slachting maar tweede set gaat er wel op lijken haha,, hij doet niks meer wat hij in de eerste set wel deed
Nee, ik snap er niks van.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij snap je nog niet dat APK je gewoon min of meer verbeterde
Nou, let opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |