Ja, is ook zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Ferrero heeft de laatste anderhalf jaar toch ook genoeg goede wedstrijden gespeeld op hardcourt hoor
Volgens mij is Ferrero altijd matig in deze periode...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Ferrero heeft de laatste anderhalf jaar toch ook genoeg goede wedstrijden gespeeld op hardcourt hoor
Waarom komt ze weer terug?quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef Tim86 het volgende:
als iemand voodoo kan doorbreken dan is het Nadal wel..
op die oranje rommel kom ik wel weer successupporterenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
tim z`n ``Rafa-liefde`` is ook weer met een paar procent gegroeid.
Ze zonden gisteren van 11 tot 16u uit op tv hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:01 schreef richardb2 het volgende:
Vergeeet vandaag niet weer het mooie toernooi in Dubai te volgen via www.eurosport.com want ze zenden het niet altijd uit op tv, gister hadden ze ski springen maar ik wilde wel graag djokovic en roddick kijken,, Roddick won trouwens erg overtuigend, maar vandaag rafael nadal, tegen een qualifier, dus dat gaat hem wel lukken.
En toen gingen ze ski-vliegen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:46 schreef Tim86 het volgende:
Ze zonden gisteren van 11 tot 16u uit op tv hoor
Omdat het dan heel gezellig is.quote:
Ik geef Berdych wel een aardige kans.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef richardb2 het volgende:
Wie gaat het toernooi winnen?
Misschien moet je daar een poll over houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |