Ach, dat werd vorig jaar ook gezegd nadat hij 2x van Canas verloor en daarna van Volandri.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
Legend is over...
Ik overdreef ook wat. Ik denk alleen dat vanaf nu Federer het tennis bij de heren wat minder zal domineren. Met Nadal, Djokovic en wellicht Murray zal hij om de eerste plaats moeten strijden.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, dat werd vorig jaar ook gezegd nadat hij 2x van Canas verloor en daarna van Volandri.
Een nederlaag tegen een top-Murray zegt me dan ietsje minder dan die drie nederlagen, zeker omdat Murray in deze vorm gewoon top-3 niveau is.
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, dat werd vorig jaar ook gezegd nadat hij 2x van Canas verloor en daarna van Volandri.
Een nederlaag tegen een top-Murray zegt me dan ietsje minder dan die drie nederlagen, zeker omdat Murray in deze vorm gewoon top-3 niveau is.
Dat kan best ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:58 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik overdreef ook wat. Ik denk alleen dat vanaf nu Federer het tennis bij de heren wat minder zal domineren. Met Nadal, Djokovic en wellicht Murray zal hij om de eerste plaats moeten strijden.
En niet eens die naam goed schrijven.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Tim86 het volgende:
dyslectische Federer: http://ederer2.hyves.nl/
Rodger Federer (1)
27 jun, 19:38
Hello fans ,
I'am now be Wimbledon!
I'am not very must online!
Goodbye, Rodger Federer
Dat klopt, maar als Federer ook maar een beetje fatsoenlijk speelt in Indian Wells en Miami kan hij (Federer dus) een comfortabele voorsprong creëren.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:07 schreef TheGeneral het volgende:
Op teletekst staat dat als Nadal de finale haalt, hij de nummer 1 positie van Federer overneemt. Dit klopt natuurlijk niet. Als hij hem zou winnen is hij zelfs nog geen nummer 1, maar hij komt wel erg dichtbij dan.
Federer houdt het voordeel dat hij op alle ondergronden de absolute top is, waarvan op gravel net onder Nadal. Djoko en Murray zijn ook allround, maar op gravel en gras 'slechts' subtop tot nu toe...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:58 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik overdreef ook wat. Ik denk alleen dat vanaf nu Federer het tennis bij de heren wat minder zal domineren. Met Nadal, Djokovic en wellicht Murray zal hij om de eerste plaats moeten strijden.
misschien is het dan wel jouw schuld..quote:Op maandag 3 maart 2008 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Federer maakt m'n plek op de muur van mijn slaapkamer niet waard, sinds de poster er hangt.
Die foto van Al Burj waar Agassi op zijn buik ligt om een bal te pakken die over de rand is gevallen is geweldig!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:05 schreef jojomen4 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tim, wie heb jij nou in je avatar?![]()
Eindelijk zie je het licht en de grootsheid van Nadal????SuperrrrrrrrrVamosssss dan maar!
![]()
![]()
![]()
EDIT: Die foto's in de OP van Al Burj (volgens mij heet dat hotel zois geweldig. Ik krijg er het gevoel bij dat je er met een beetje wind vanaf geblazen zou worden.
En de winnaar uit '97.... krijg ik warme gevoelens bij. Was een van mijn all-time favo's.
Niet te vroeg juichenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:05 schreef jojomen4 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tim, wie heb jij nou in je avatar?![]()
Eindelijk zie je het licht en de grootsheid van Nadal????SuperrrrrrrrrVamosssss dan maar!
![]()
![]()
![]()
EDIT: Die foto's in de OP van Al Burj (volgens mij heet dat hotel zois geweldig. Ik krijg er het gevoel bij dat je er met een beetje wind vanaf geblazen zou worden.
En de winnaar uit '97.... krijg ik warme gevoelens bij. Was een van mijn all-time favo's.
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:40 schreef wimderon het volgende:
Wawrinka ook.
Timmers is ze aan het jinxen met z'n nieuwe ava
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:47 schreef Tim86 het volgende:
vamos rafaaaaaaaaaaa
quote:
Djoko hangt er naast, trek je conclusie.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
misschien is het dan wel jouw schuld..
Ik heb het met avatars, jij met posters...
Deze:quote:Op maandag 3 maart 2008 21:11 schreef XL het volgende:
[..]
Die foto van Al Burj waar Agassi op zijn buik ligt om een bal te pakken die over de rand is gevallen is geweldig!
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
De TT somt wel mijn gedachten over deze dag op.![]()
Heeft iemand al citaten van Federer gehoord? Ik hoop echt dat hij in Indian Wells en Miami weer sterk terugkomt.
quote:``He's the best player in the world, there's no question,'' Murray said. ``The most important thing is to believe that you can win the match.''
Murray held serve throughout and broke serve in the sixth game of the second set and then again to take a 3-2 lead in the third. The 11th-ranked British player served out the match at love.
``Any time you get to play someone like Roger it is an honor to be on the same court as him,'' Murray said. ``Each time I play him I step my game up and play pretty well, and I played really well today and served great.''
This was Murray's second career victory over Federer. He beat him in the second round in Cincinnati in 2006.
Federer took his defeat in stride, saying he felt ``rusty'' and made too many unforced errors.
``Missing forehands by two or three meters - it's just not possible,'' he said. ``I gave him the mistakes today.''
It is just the second time since 2003 that Federer loses two consecutive matches. After falling to David Nalbandian in the third round at the Paris Masters last November, Federer also lost his first round-robin match against Fernando Gonzalez at the Masters Cup in Shanghai. He went on to win the title.
quote:“Tough match, obviously,” said Federer, who had not played since the Australian Open. “It was always going to be a tough draw. I knew that from the start. He’s played many matches already this season whereas obviously I come in a little bit cold.
“My expectations are not sky-high at this point. Obviously I haven’t played much so you don’t go in with any expectations, actually. You hope to get past the first round, no matter if it’s a guy with no ranking or a guy ranked basically in the top 10.
“Of course I wish I would have maybe had a little bit easier draw, but under the circumstances I felt I played okay. It wasn’t a bad match, which is the only positive thing out of tonight.
“I definitely could have played much better tennis, but then again you’ve got to give credit to the guy who beat you and came up with the shots. I played some awful forehands many times. I think that really had something to do with being a bit rusty. That happens and I usually come through those matches, but not tonight.”
Bedankt voor de citaten, Lars. Ik voel me al wat beter.quote:
TT van het jaar.quote:
Ik voorspelde hem al he.... Die Murray is gewoon net zo'n lelijke speler als Djokovic (al is Murray wel cool en Djoko uncool). Het is gewoon het lelijke spelletje van Davydenko perfectioneren door het tempo nog verder te verhogen en iets meer lef in te voegen. Vervolgens speelt Federer met te weinig marge om het klasseverschil in resultaat uit te drukken.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt voor de citaten, Lars. Ik voel me al wat beter.
Je kijkt gewoon te veel Top Gear, heb je ook zo'n groot bord boven je bed hangen met foto'squote:Op maandag 3 maart 2008 22:25 schreef XL het volgende:
(al is Murray wel cool en Djoko uncool).
In welke mate baal je ervan, omschrijf eens.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
De TT somt wel mijn gedachten over deze dag op.![]()
In de mate dat hij de Australian Open al niet won en nu ook geen kans meer heeft om in de winning mood te komen.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In welke mate baal je ervan, omschrijf eens.
Er staat dan ook dat het de tweede keer sinds 2003 isquote:Op maandag 3 maart 2008 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
"It is just the second time since 2003 that Federer loses two consecutive matches. After falling to David Nalbandian in the third round at the Paris Masters last November, Federer also lost his first round-robin match against Fernando Gonzalez at the Masters Cup in Shanghai."
Ik snap het niet. Wat in die tweede zin staat, is toch een ontkenning van wat in de eerste zin staat? hij heeft dan toch ook in 2007 twee wedstrijden achter elkaar verloren?
Oké. Lastig geformuleerd.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er staat dan ook dat het de tweede keer sinds 2003 is
Fijn. Kijkt altijd lekkerder dan op je pc...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:31 schreef Bruce117 het volgende:
Eurosport vandaag live van 11:00 tot 14:30
en Britten doen het bij Top Gear ook altijd beter!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon te veel Top Gear, heb je ook zo'n groot bord boven je bed hangen met foto's?
teveel Top Gear kijken is zo goed als onmogelijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon te veel Top Gear, heb je ook zo'n groot bord boven je bed hangen met foto's?
klopt jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
PHM heeft het toch lastig met Sirianni. zichzelf
het is ook op eurosport op tv..of zit je op je werk?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:39 schreef APK het volgende:
Heeft iemand ook een andere stream dan die in de OP?
Ik word gek van die leuterende Fransmannetjes.
edit: Hebbes.
Yep, als je mijn bezigheden vandaag werk kunt noemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:19 schreef Tim86 het volgende:
het is ook op eurosport op tv..of zit je op je werk?
Dat is wel erg raar, moet niet mogen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Sinds wanneer is het toegestaan om je terug te trekken uit de singles (vantevoren) en erna toch lekker te dubbelen
Aisam Qureshi ....
Werd ook wel tijd...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:43 schreef TheGeneral het volgende:
Hoppa, Nadal zijn traditionele waarschuwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |