Mijn stream zegt 'live coming soon' in diverse talen, maar ik vrees dat ze op Roddick - Mathieu wachten...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand een stream? Ik kan hem niet vinden op de Eurosportsite.
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:07 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn stream zegt 'live coming soon' in diverse talen, maar ik vrees dat ze op Roddick - Mathieu wachten...
Oh, nu snap ik het pas.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, let op.
Jij zegt: "waarom komt ze weer terug"?
APK: "waarom"!
Jij: Oh Noes![]()
Clou: het moet zijn: "wanneer komt ze weer terug"
Vertel bite !?quote:
Veel terugbrengen, weinig initiatief, Verdasco nam daardoor iets te veel initiatief en ging daardoor ten onder. Laatste rally was puur overslaan totdat iemand anders de fout maaktequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Vertel bite !?
Had Murray dan moeten verliezen door meer iniatief te nemen en alles door de wind uitgeblazen te zien worden zoals Verdasco?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel terugbrengen, weinig initiatief, Verdasco nam daardoor iets te veel initiatief en ging daardoor ten onder. Laatste rally was puur overslaan totdat iemand anders de fout maakte.
Ok, thx !quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel terugbrengen, weinig initiatief, Verdasco nam daardoor iets te veel initiatief en ging daardoor ten onder. Laatste rally was puur overslaan totdat iemand anders de fout maakte.
Nee zeker niet, maar het zag er een beetje zielig uit voor Verdascoquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:38 schreef wimderon het volgende:
Had Murray dan moeten verliezen door meer iniatief te nemen en alles door de wind uitgeblazen te zien worden zoals Verdasco?
quote:
KZ, Je bent er weer!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vertel bite !?
Kom net thuis en wil graag weten wat die nerd heeft uitgevroten
Ted moet nog bijkomen van het tafeltennisquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:21 schreef Wopper1 het volgende:
John van Lottum @ eurosport, Ted krijgt helemaal geen spreektijd meer.
Schandalig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:21 schreef Wopper1 het volgende:
John van Lottum @ eurosport, Ted krijgt helemaal geen spreektijd meer.
Da's toch niet superslim? Da's toch gewoon gezond verstand?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:51 schreef Norrage het volgende:
Al die kritiek op Murray...hebben jullie ooit AL zijn wedstrijden gezien? Wat hij zelf al zei, hij past zijn spel aan op zijn tegenstander...Verdasco is een hit or miss speler, dus ja, daar ga je passief tegen spelen want dan win je sowieos wel (ging nu wel beetje lastig)
Murray is gewoon een superslimme speler. Wat een heldMurray!!!
quote:En gasquet moet echt dood
Ja, die is best passief inderdaad. Federer vindt hem trouwens wel getalenteerder dan Murray.quote:...die speelt pas triest....Die heeft veel meer in zijn mars dan Murray op zich, maar speelt misschien nog wel passiever.
quote:
Dank voor de waarnemingquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
kz weer terug, kan ik PHM mooi supporteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |