Drie keer overwinteren in Europa hequote:Op maandag 3 maart 2008 18:10 schreef De.Kromme het volgende:
Ik hoop niet dat het Been wordt, die mag zich eerst heel wat meer met NEC gaan bewijzen.
mario been is niksquote:Op maandag 3 maart 2008 18:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik denk Mario Been, ideale man voor Feyenoord.
Verbeek is idd een goede voor Feyenoordquote:Op maandag 3 maart 2008 18:32 schreef T-max het volgende:
[..]
mario been is niks
verbeek is de man voor feyenoord
misschien kan hij feyenoord uit de zorgen helpen
feyenoord heeft wel een goed team
maar doen het niks beter dan vorig jaar, wel?
quote:Been wil nu nog niet naar Feyenoord
Datum: 3-mrt-2008 17:07
Mario Been (foto) wordt genoemd als opvolger van de naar de KNVB vertrekkende Feyenoord-trainer Bert van Marwijk. Volgens Been is daar geen sprake van. ‘Ik ben geen moment bezig met het trainerschap van Feyenoord,’ meldt de NEC-trainer maandag aan het ANP.
‘Als NEC zich in de zomer kan versterken, komen er nog mooie tijden in Nijmegen waar ik graag bij wil zijn,’ zegt de oud-Feyenoorder. Dat Been tijdens Feyenoord - NEC werd toegezongen door het Rotterdamse legioen verandert daar weinig aan. ‘Die mensen moet ik zo nog even gaan betalen, ik had ze gevraagd dat te doen.’ (DH)
quote:Nijland: 'Jans zit gewoon nog twee jaar bij FC Groningen'
Datum: 2-mrt-2008 14:35
FC Groningen-directeur Hans Nijland gaat ervan uit dat Ron Jans ook volgend seizoen coach is van de noorderlingen. De 49-jarige Jans is sinds november 2002 hoofdtrainer van Groningen.
Nijland tegenover Sportweek: "Ron Jans zit gewoon nog twee jaar bij ons. Er heeft zich niemand concreet gemeld voor hem. Zolang wij niks horen, hoef ik me geen zorgen te maken. Hij blijft gewoon zitten waar hij zit." (RP)
Stom fabeltje dat een echte Feyenoorder ook meteen een goede trainer zou zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef Beschouw het volgende:
Heeft Kiprich geen trainerdiploma's?
John de Wolf dus,quote:Op maandag 3 maart 2008 19:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Stom fabeltje dat een echte Feyenoorder ook meteen een goede trainer zou zijn.
Liever niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Als het niemand van dit lijstje word doe dan maar een jonge trainer die de feyenoordjeugd nu doet!
Is wel Nederlands beste trainer hoor. Mag halverwege volgend seizoen wel Van Basten vervangen bij Ajax.:Pquote:Op maandag 3 maart 2008 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord zal wel met Ernie Brandts aankomen zetten als nieuwe trainer.![]()
Net zo behoudend als Van Marwijk.![]()
Ik hoop op net als iedereen op Gert Jan Verbeek, Ron Jans of Martin Jol.
Mario Been moet nog wat meer ervaring op doen.
Als Feyenoord maar niet opnieuw Co Adriaanse gaat smeken om bij Feyenoord te tekenen.
Co Adriaanse heeft Feyenoord al een keer afgewezen, en naast zijn ajax achtergrond heeft hij zelf ook al aangegeven dat hij mede om die reden niet bij Feyenoord past dus die mag van mij definitief wegblijven. Het zou echt wanhopig overkomen als Feyenoord hem alsnog probeert over te halen.
quote:‘Als NEC zich in de zomer kan versterken, komen er nog mooie tijden in Nijmegen waar ik graag bij wil zijn,’ zegt de oud-Feyenoorder. Dat Been tijdens Feyenoord - NEC werd toegezongen door het Rotterdamse legioen verandert daar weinig aan. ‘Die mensen moet ik zo nog even gaan betalen, ik had ze gevraagd dat te doen.’
Mark Rutte?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef De.Kromme het volgende:
Rutte is een grote kandidaat.
Gefeliciteerd, u bent genomineerd voor slechtste grap van de maand!quote:
Dan ken jij Verbeek niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
Jol is te bepalend en te eigenwijs.
Danku.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent genomineerd voor slechtste grap van de maand!
Fijn. En wat heeft dat met Feyenoord te maken?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:05 schreef Beschouw het volgende:
Mike Snoei is ook beschikbaar
Nou, Snoei kunnen ze ook nemen dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Fijn. En wat heeft dat met Feyenoord te maken?
De neus van Verbeek IS ook groter.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:27 schreef golfer het volgende:
Mijn (on)betrouwbare bron vermeldt dat het dus momenteel tussen Jol en Verbeek gaat en dat Verbeek een neuslengte voor ligt omdat de eisen van Jol te hoog ziinj.
Ja, en Frits Korbach ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nou, Snoei kunnen ze ook nemen dus.
Bosz die kan echt wel een nog slechtere vinden, daar vrees ik niet voor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 05:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een slechtere keus is onmogelijk, dus Bosz heeft het makkelijk
Bosvelt heeft niet eens de vereiste papieren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat plan met Verbeek/Bosvelt lijkt me ook wel wat!
Was Heerenveen daar ook al niet mee aan de gang?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Bosvelt heeft niet eens de vereiste papieren.
Ik ga er van uit dat het geen een van de trainers, die hier genoemd worden, zal worden.
Mijn optie is Trond Sollied. Word nergens in de media genoemd, dus dat maakt de kans groter.
Kloptquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trond Sollied werd vorig jaar toch ook al genoemd?
Daarom juist.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trond Sollied werd vorig jaar toch ook al genoemd?
Lekker belangrijk als je Verbeek hebtquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat systeem kan met jullie huidige selectie best goed uitpakken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:13 schreef Happel het volgende:
Zei ik, defensief. Ik bedoelde aanvallend.
Sollied is een aanhanger van een aanvallende 4-3-3-opstelling. Hij prefereert een team met 4 zoneverdedigers, een omgekeerde driehoek op het middenveld en een aanval bestaande uit 2 spitsen op de flanken en 1 sterke centrumspits.
Wie zetten we op de flanken dan? Is dat nou niet net het probleem dat Van Marwijk ook heeft, een gebrek aan echte buitenspelers?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat systeem kan met jullie huidige selectie best goed uitpakken.
Die gaat niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef De.Kromme het volgende:
Rutte is een grote kandidaat.
Bruins en Sloryquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:48 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wie zetten we op de flanken dan? Is dat nou niet net het probleem dat Van Marwijk ook heeft, een gebrek aan echte buitenspelers?
Opkomende middenvelders. Doen we bij Roda ook (op Lamah na) en werkt perfect.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:48 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wie zetten we op de flanken dan? Is dat nou niet net het probleem dat Van Marwijk ook heeft, een gebrek aan echte buitenspelers?
Buiten dat Paul kan door zijn ervaring div. verkorte cursussen doen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als je Verbeek hebt
Dat probeert Van Marwijk nu ook met De Guzman, Bruins, Hofs en Lee. Werkt bij ons niet echt...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Opkomende middenvelders. Doen we bij Roda ook (op Lamah na) en werkt perfect.
De papieren die voldoende zijn om te fungeren als 1 v/d assistent trainers heb je zo te pakken hoor, dat levert denk ik niet het probleem op. Het kwam gewoon in me op, Bosvelt die onder Verbeek onbetwist aanvoerder was en hij is natuurlijk een Feyenoorder. Verbeek + 2 assistenten (waarvan Bosvelt er 1 van is), ik zie niet in wat daar zo mis mee zou zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Die valt alvast afquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:16 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Jan Everse ook niet uitsluiten. Directeur Eric Gudde kent hem door en door, is een ras Rotterdammer en heeft bewezen ploegen goed te kunnen laten voetballen. Alleen wellicht niet de "status" en het karakter dat voor de top nodig lijkt.
Ik neem aan dat je er op doelt dat je Van Marwijk een slechte trainer vindt ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 05:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een slechtere keus is onmogelijk, dus Bosz heeft het makkelijk
zou fantastisch zijn om die 2 samen op de bank te zienquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
De papieren die voldoende zijn om te fungeren als 1 v/d assistent trainers heb je zo te pakken hoor, dat levert denk ik niet het probleem op. Het kwam gewoon in me op, Bosvelt die onder Verbeek onbetwist aanvoerder was en hij is natuurlijk een Feyenoorder. Verbeek + 2 assistenten (waarvan Bosvelt er 1 van is), ik zie niet in wat daar zo mis mee zou zijn.
Bosvelt zal in elk geval voor een geweldige sfeer zorgen en flink wat kutgeintjes uithalen met de spelersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zou fantastisch zijn om die 2 samen op de bank te zien
Niet, die houdt er mee op na Utrecht.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer is Willem weer beschikbaar?
Dan kan die altijd nog met zijn auto aan komen rijden op een crisisvergadering en daarna de boel weer op poten zetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet, die houdt er mee op na Utrecht.
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:41 schreef golfer het volgende:
Rob Maaskant tekent alsnog een contract bij Feyenoord.
Of wellicht Excelsior...nu het toch allemaal over nivellering gaatquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
De laatste keer dat Cruijff wegging bij Ajax nam ie revange via Feijenoord. Dat lijkt me dan ook de eerste optie.
Optyfen met die lapzwans.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
De laatste keer dat Cruijff wegging bij Ajax nam ie revange via Feijenoord. Dat lijkt me dan ook de eerste optie.
Een van de laatste keren dat Feyenoord kampioen werd.quote:
Alles is te danken aan de almachtige. Dream on.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 07:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Een van de laatste keren dat Feyenoord kampioen werd.Met grote dank aan JC.
Zonder hem waren we heus geen kampioen geworden dat jaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Alles is te danken aan de almachtige. Dream on.
Of Jol, maar die 2 lijken me de grootste kanshebbers inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Verbeek zal het toch wel worden, neem ik aan?
Het wordt gewoon Brandts.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:12 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Of Jol, maar die 2 lijken me de grootste kanshebbers inderdaad.
Dat vind ik geen reden, integendeel. Wie meer eist, daar mag je ook van verwachten dat ie meer presteert.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:28 schreef JeroenV het volgende:
Volgens de geruchten Jol of Verbeek inderdaad. En Verbeek zou een streepje voor hebben omdat zijn eisen lager liggen.
Dat ligt er maar aan, als Feyenoord Verbeek en Jol even geschikt vindt, dan moeten ze de goedkoopste nemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat vind ik geen reden, integendeel. Wie meer eist, daar mag je ook van verwachten dat ie meer presteert.
Everse zal ook minder eisen dan Verbeek hebben maar om die nou als trainer te halen.
Dat lijkt me een serieuze optie. Ajax, PSV, Utrecht en het Nederlands elftal zijn al bezet, dus als hij nog in Nederland wil werken zal hij voor Feyenoord kiezen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:56 schreef methodmich het volgende:
Misschien proberen ze Co Adriaanse nog een keer, je weet maar nooit.
quote:Feyenoord praat met kandidaat nr 1: Verbeek
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Feyenoord is met Gertjan Verbeek in gesprek over de opvolging van Bert van Marwijk. De huidige trainer van SC Heerenveen is de belangrijkste kandidaat om vanaf komende zomer hoofdcoach te worden in Rotterdam.
Verbeek en Feyenoord willen het contact bevestigen noch ontkennen, maar de eerste gesprekken zijn inmiddels gevoerd. De afgelopen weken voerde Feyenoord intern uitvoerig overleg over de te volgen route, aan de hand van een profielschets. Uit een lijstje met kandidaten kwam Verbeek als meest logische en haalbare kandidaat naar voren. De trainer heeft bij SC Heerenveen een aflopend contract, na vier betrekkelijk succesvolle seizoenen in Friesland.
Verbeek zelf heeft er nooit een geheim van gemaakt wel oren te hebben naar Feyenoord. Nu zegt hij: ,,Ik heb een aantal opties, maar ik heb afgesproken daar verder niets over te zeggen.’’
Feyenoords technisch directeur Peter Bosz verklaart ‘niet op namen in te willen gaan’. Feyenoord wil het proces zo geruisloos mogelijk afronden, voordat het concreet verder kijkt naar zijn selectie voor het komende seizoen.
Misschien leuk voor onder je avatar?quote:
Ik weet het niet, dat is ook een goede caoch, maar ik heb toch een iets beter gevoel bij Verbeek.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:51 schreef Happel het volgende:
Ik heb veel liever Sollied...
Was dat ook niet al één van de kanshebbers na het vertrek van Koeman?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:51 schreef Happel het volgende:
Ik heb veel liever Sollied...
Verbeek is een goede, maar Sollied lijkt mij weer beter. Betere staat van dienst, duidelijke manier van spelen en volgens mij een veel geschiktere coach, omdat het een buitenlander is i.t.t. Verbeek.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat is ook een goede caoch, maar ik heb toch een iets beter gevoel bij Verbeek.
Jans schijnt wel een clausule in zijn contract te hebben staan, in het geval er een topclub komt kan hij vertrekken geloof ik..quote:Op maandag 31 maart 2008 14:27 schreef TheClown1 het volgende:
ik denk dat jans het niet gaat worden. die blijft wel bij groningen. jans kan niet bij zo'n grote club. provencieclubs zijn voor hem.
Jans heeft iig nog steeds geen gesprek met Feyenoord gehad.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jans schijnt wel een clausule in zijn contract te hebben staan, in het geval er een topclub komt kan hij vertrekken geloof ik..
Tenminste, zoiets zei hij bij Voetbal Insite een keer.
Zijn ze al te laat mee. Die zit al bij Heerenveen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:06 schreef methodmich het volgende:
Misschien gaan ze ook wel eens een buitenlander proberen. De vraag is alleen wie.
We hadden ooit een Oostenrijker die goed bevallen was, maarja helaas is die er niet meer.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:06 schreef methodmich het volgende:
Misschien gaan ze ook wel eens een buitenlander proberen. De vraag is alleen wie.
Trainers van Barendrecht is anders wel een topper.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
We hadden ooit een Oostenrijker die goed bevallen was, maarja helaas is die er niet meer.
Ik wil Verbeek of Jans maar zal Iemand die net een jaartje V.V. Barendrecht of iets traint ofzo worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |