Mark Rutte?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef De.Kromme het volgende:
Rutte is een grote kandidaat.
Gefeliciteerd, u bent genomineerd voor slechtste grap van de maand!quote:
Dan ken jij Verbeek niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
Jol is te bepalend en te eigenwijs.
Danku.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent genomineerd voor slechtste grap van de maand!
Fijn. En wat heeft dat met Feyenoord te maken?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:05 schreef Beschouw het volgende:
Mike Snoei is ook beschikbaar
Nou, Snoei kunnen ze ook nemen dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Fijn. En wat heeft dat met Feyenoord te maken?
De neus van Verbeek IS ook groter.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:27 schreef golfer het volgende:
Mijn (on)betrouwbare bron vermeldt dat het dus momenteel tussen Jol en Verbeek gaat en dat Verbeek een neuslengte voor ligt omdat de eisen van Jol te hoog ziinj.
Ja, en Frits Korbach ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nou, Snoei kunnen ze ook nemen dus.
Bosz die kan echt wel een nog slechtere vinden, daar vrees ik niet voor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 05:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een slechtere keus is onmogelijk, dus Bosz heeft het makkelijk
Bosvelt heeft niet eens de vereiste papieren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat plan met Verbeek/Bosvelt lijkt me ook wel wat!
Was Heerenveen daar ook al niet mee aan de gang?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Bosvelt heeft niet eens de vereiste papieren.
Ik ga er van uit dat het geen een van de trainers, die hier genoemd worden, zal worden.
Mijn optie is Trond Sollied. Word nergens in de media genoemd, dus dat maakt de kans groter.
Kloptquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trond Sollied werd vorig jaar toch ook al genoemd?
Daarom juist.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trond Sollied werd vorig jaar toch ook al genoemd?
Lekker belangrijk als je Verbeek hebtquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat systeem kan met jullie huidige selectie best goed uitpakken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:13 schreef Happel het volgende:
Zei ik, defensief. Ik bedoelde aanvallend.
Sollied is een aanhanger van een aanvallende 4-3-3-opstelling. Hij prefereert een team met 4 zoneverdedigers, een omgekeerde driehoek op het middenveld en een aanval bestaande uit 2 spitsen op de flanken en 1 sterke centrumspits.
Wie zetten we op de flanken dan? Is dat nou niet net het probleem dat Van Marwijk ook heeft, een gebrek aan echte buitenspelers?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat systeem kan met jullie huidige selectie best goed uitpakken.
Die gaat niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef De.Kromme het volgende:
Rutte is een grote kandidaat.
Bruins en Sloryquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:48 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wie zetten we op de flanken dan? Is dat nou niet net het probleem dat Van Marwijk ook heeft, een gebrek aan echte buitenspelers?
Opkomende middenvelders. Doen we bij Roda ook (op Lamah na) en werkt perfect.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:48 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wie zetten we op de flanken dan? Is dat nou niet net het probleem dat Van Marwijk ook heeft, een gebrek aan echte buitenspelers?
Buiten dat Paul kan door zijn ervaring div. verkorte cursussen doen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als je Verbeek hebt
Dat probeert Van Marwijk nu ook met De Guzman, Bruins, Hofs en Lee. Werkt bij ons niet echt...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Opkomende middenvelders. Doen we bij Roda ook (op Lamah na) en werkt perfect.
De papieren die voldoende zijn om te fungeren als 1 v/d assistent trainers heb je zo te pakken hoor, dat levert denk ik niet het probleem op. Het kwam gewoon in me op, Bosvelt die onder Verbeek onbetwist aanvoerder was en hij is natuurlijk een Feyenoorder. Verbeek + 2 assistenten (waarvan Bosvelt er 1 van is), ik zie niet in wat daar zo mis mee zou zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Die valt alvast afquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:16 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Jan Everse ook niet uitsluiten. Directeur Eric Gudde kent hem door en door, is een ras Rotterdammer en heeft bewezen ploegen goed te kunnen laten voetballen. Alleen wellicht niet de "status" en het karakter dat voor de top nodig lijkt.
Ik neem aan dat je er op doelt dat je Van Marwijk een slechte trainer vindt ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 05:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een slechtere keus is onmogelijk, dus Bosz heeft het makkelijk
zou fantastisch zijn om die 2 samen op de bank te zienquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
De papieren die voldoende zijn om te fungeren als 1 v/d assistent trainers heb je zo te pakken hoor, dat levert denk ik niet het probleem op. Het kwam gewoon in me op, Bosvelt die onder Verbeek onbetwist aanvoerder was en hij is natuurlijk een Feyenoorder. Verbeek + 2 assistenten (waarvan Bosvelt er 1 van is), ik zie niet in wat daar zo mis mee zou zijn.
Bosvelt zal in elk geval voor een geweldige sfeer zorgen en flink wat kutgeintjes uithalen met de spelersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zou fantastisch zijn om die 2 samen op de bank te zien
Niet, die houdt er mee op na Utrecht.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer is Willem weer beschikbaar?
Dan kan die altijd nog met zijn auto aan komen rijden op een crisisvergadering en daarna de boel weer op poten zetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet, die houdt er mee op na Utrecht.
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:41 schreef golfer het volgende:
Rob Maaskant tekent alsnog een contract bij Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |