Of wellicht Excelsior...nu het toch allemaal over nivellering gaatquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
De laatste keer dat Cruijff wegging bij Ajax nam ie revange via Feijenoord. Dat lijkt me dan ook de eerste optie.
Optyfen met die lapzwans.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
De laatste keer dat Cruijff wegging bij Ajax nam ie revange via Feijenoord. Dat lijkt me dan ook de eerste optie.
Een van de laatste keren dat Feyenoord kampioen werd.quote:
Alles is te danken aan de almachtige. Dream on.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 07:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Een van de laatste keren dat Feyenoord kampioen werd.Met grote dank aan JC.
Zonder hem waren we heus geen kampioen geworden dat jaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Alles is te danken aan de almachtige. Dream on.
Of Jol, maar die 2 lijken me de grootste kanshebbers inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Verbeek zal het toch wel worden, neem ik aan?
Het wordt gewoon Brandts.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:12 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Of Jol, maar die 2 lijken me de grootste kanshebbers inderdaad.
Dat vind ik geen reden, integendeel. Wie meer eist, daar mag je ook van verwachten dat ie meer presteert.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:28 schreef JeroenV het volgende:
Volgens de geruchten Jol of Verbeek inderdaad. En Verbeek zou een streepje voor hebben omdat zijn eisen lager liggen.
Dat ligt er maar aan, als Feyenoord Verbeek en Jol even geschikt vindt, dan moeten ze de goedkoopste nemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat vind ik geen reden, integendeel. Wie meer eist, daar mag je ook van verwachten dat ie meer presteert.
Everse zal ook minder eisen dan Verbeek hebben maar om die nou als trainer te halen.
Dat lijkt me een serieuze optie. Ajax, PSV, Utrecht en het Nederlands elftal zijn al bezet, dus als hij nog in Nederland wil werken zal hij voor Feyenoord kiezen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:56 schreef methodmich het volgende:
Misschien proberen ze Co Adriaanse nog een keer, je weet maar nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |