Drie keer overwinteren in Europa hequote:Op maandag 3 maart 2008 18:10 schreef De.Kromme het volgende:
Ik hoop niet dat het Been wordt, die mag zich eerst heel wat meer met NEC gaan bewijzen.
mario been is niksquote:Op maandag 3 maart 2008 18:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik denk Mario Been, ideale man voor Feyenoord.
Verbeek is idd een goede voor Feyenoordquote:Op maandag 3 maart 2008 18:32 schreef T-max het volgende:
[..]
mario been is niks
verbeek is de man voor feyenoord
misschien kan hij feyenoord uit de zorgen helpen
feyenoord heeft wel een goed team
maar doen het niks beter dan vorig jaar, wel?
quote:Been wil nu nog niet naar Feyenoord
Datum: 3-mrt-2008 17:07
Mario Been (foto) wordt genoemd als opvolger van de naar de KNVB vertrekkende Feyenoord-trainer Bert van Marwijk. Volgens Been is daar geen sprake van. ‘Ik ben geen moment bezig met het trainerschap van Feyenoord,’ meldt de NEC-trainer maandag aan het ANP.
‘Als NEC zich in de zomer kan versterken, komen er nog mooie tijden in Nijmegen waar ik graag bij wil zijn,’ zegt de oud-Feyenoorder. Dat Been tijdens Feyenoord - NEC werd toegezongen door het Rotterdamse legioen verandert daar weinig aan. ‘Die mensen moet ik zo nog even gaan betalen, ik had ze gevraagd dat te doen.’ (DH)
quote:Nijland: 'Jans zit gewoon nog twee jaar bij FC Groningen'
Datum: 2-mrt-2008 14:35
FC Groningen-directeur Hans Nijland gaat ervan uit dat Ron Jans ook volgend seizoen coach is van de noorderlingen. De 49-jarige Jans is sinds november 2002 hoofdtrainer van Groningen.
Nijland tegenover Sportweek: "Ron Jans zit gewoon nog twee jaar bij ons. Er heeft zich niemand concreet gemeld voor hem. Zolang wij niks horen, hoef ik me geen zorgen te maken. Hij blijft gewoon zitten waar hij zit." (RP)
Stom fabeltje dat een echte Feyenoorder ook meteen een goede trainer zou zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef Beschouw het volgende:
Heeft Kiprich geen trainerdiploma's?
John de Wolf dus,quote:Op maandag 3 maart 2008 19:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Stom fabeltje dat een echte Feyenoorder ook meteen een goede trainer zou zijn.
Liever niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Als het niemand van dit lijstje word doe dan maar een jonge trainer die de feyenoordjeugd nu doet!
Is wel Nederlands beste trainer hoor. Mag halverwege volgend seizoen wel Van Basten vervangen bij Ajax.:Pquote:Op maandag 3 maart 2008 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord zal wel met Ernie Brandts aankomen zetten als nieuwe trainer.![]()
Net zo behoudend als Van Marwijk.![]()
Ik hoop op net als iedereen op Gert Jan Verbeek, Ron Jans of Martin Jol.
Mario Been moet nog wat meer ervaring op doen.
Als Feyenoord maar niet opnieuw Co Adriaanse gaat smeken om bij Feyenoord te tekenen.
Co Adriaanse heeft Feyenoord al een keer afgewezen, en naast zijn ajax achtergrond heeft hij zelf ook al aangegeven dat hij mede om die reden niet bij Feyenoord past dus die mag van mij definitief wegblijven. Het zou echt wanhopig overkomen als Feyenoord hem alsnog probeert over te halen.
quote:‘Als NEC zich in de zomer kan versterken, komen er nog mooie tijden in Nijmegen waar ik graag bij wil zijn,’ zegt de oud-Feyenoorder. Dat Been tijdens Feyenoord - NEC werd toegezongen door het Rotterdamse legioen verandert daar weinig aan. ‘Die mensen moet ik zo nog even gaan betalen, ik had ze gevraagd dat te doen.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |