Of wellicht Excelsior...nu het toch allemaal over nivellering gaatquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
De laatste keer dat Cruijff wegging bij Ajax nam ie revange via Feijenoord. Dat lijkt me dan ook de eerste optie.
Optyfen met die lapzwans.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
De laatste keer dat Cruijff wegging bij Ajax nam ie revange via Feijenoord. Dat lijkt me dan ook de eerste optie.
Een van de laatste keren dat Feyenoord kampioen werd.quote:
Alles is te danken aan de almachtige. Dream on.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 07:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Een van de laatste keren dat Feyenoord kampioen werd.Met grote dank aan JC.
Zonder hem waren we heus geen kampioen geworden dat jaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Alles is te danken aan de almachtige. Dream on.
Of Jol, maar die 2 lijken me de grootste kanshebbers inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Verbeek zal het toch wel worden, neem ik aan?
Het wordt gewoon Brandts.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:12 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Of Jol, maar die 2 lijken me de grootste kanshebbers inderdaad.
Dat vind ik geen reden, integendeel. Wie meer eist, daar mag je ook van verwachten dat ie meer presteert.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:28 schreef JeroenV het volgende:
Volgens de geruchten Jol of Verbeek inderdaad. En Verbeek zou een streepje voor hebben omdat zijn eisen lager liggen.
Dat ligt er maar aan, als Feyenoord Verbeek en Jol even geschikt vindt, dan moeten ze de goedkoopste nemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat vind ik geen reden, integendeel. Wie meer eist, daar mag je ook van verwachten dat ie meer presteert.
Everse zal ook minder eisen dan Verbeek hebben maar om die nou als trainer te halen.
Dat lijkt me een serieuze optie. Ajax, PSV, Utrecht en het Nederlands elftal zijn al bezet, dus als hij nog in Nederland wil werken zal hij voor Feyenoord kiezen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:56 schreef methodmich het volgende:
Misschien proberen ze Co Adriaanse nog een keer, je weet maar nooit.
quote:Feyenoord praat met kandidaat nr 1: Verbeek
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Feyenoord is met Gertjan Verbeek in gesprek over de opvolging van Bert van Marwijk. De huidige trainer van SC Heerenveen is de belangrijkste kandidaat om vanaf komende zomer hoofdcoach te worden in Rotterdam.
Verbeek en Feyenoord willen het contact bevestigen noch ontkennen, maar de eerste gesprekken zijn inmiddels gevoerd. De afgelopen weken voerde Feyenoord intern uitvoerig overleg over de te volgen route, aan de hand van een profielschets. Uit een lijstje met kandidaten kwam Verbeek als meest logische en haalbare kandidaat naar voren. De trainer heeft bij SC Heerenveen een aflopend contract, na vier betrekkelijk succesvolle seizoenen in Friesland.
Verbeek zelf heeft er nooit een geheim van gemaakt wel oren te hebben naar Feyenoord. Nu zegt hij: ,,Ik heb een aantal opties, maar ik heb afgesproken daar verder niets over te zeggen.’’
Feyenoords technisch directeur Peter Bosz verklaart ‘niet op namen in te willen gaan’. Feyenoord wil het proces zo geruisloos mogelijk afronden, voordat het concreet verder kijkt naar zijn selectie voor het komende seizoen.
Misschien leuk voor onder je avatar?quote:
Ik weet het niet, dat is ook een goede caoch, maar ik heb toch een iets beter gevoel bij Verbeek.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:51 schreef Happel het volgende:
Ik heb veel liever Sollied...
Was dat ook niet al één van de kanshebbers na het vertrek van Koeman?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:51 schreef Happel het volgende:
Ik heb veel liever Sollied...
Verbeek is een goede, maar Sollied lijkt mij weer beter. Betere staat van dienst, duidelijke manier van spelen en volgens mij een veel geschiktere coach, omdat het een buitenlander is i.t.t. Verbeek.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat is ook een goede caoch, maar ik heb toch een iets beter gevoel bij Verbeek.
Jans schijnt wel een clausule in zijn contract te hebben staan, in het geval er een topclub komt kan hij vertrekken geloof ik..quote:Op maandag 31 maart 2008 14:27 schreef TheClown1 het volgende:
ik denk dat jans het niet gaat worden. die blijft wel bij groningen. jans kan niet bij zo'n grote club. provencieclubs zijn voor hem.
Jans heeft iig nog steeds geen gesprek met Feyenoord gehad.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jans schijnt wel een clausule in zijn contract te hebben staan, in het geval er een topclub komt kan hij vertrekken geloof ik..
Tenminste, zoiets zei hij bij Voetbal Insite een keer.
Zijn ze al te laat mee. Die zit al bij Heerenveen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:06 schreef methodmich het volgende:
Misschien gaan ze ook wel eens een buitenlander proberen. De vraag is alleen wie.
We hadden ooit een Oostenrijker die goed bevallen was, maarja helaas is die er niet meer.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:06 schreef methodmich het volgende:
Misschien gaan ze ook wel eens een buitenlander proberen. De vraag is alleen wie.
Trainers van Barendrecht is anders wel een topper.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
We hadden ooit een Oostenrijker die goed bevallen was, maarja helaas is die er niet meer.
Ik wil Verbeek of Jans maar zal Iemand die net een jaartje V.V. Barendrecht of iets traint ofzo worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |