Op zich best handig, ja. Voor de geïnteresseerden:quote:Op maandag 3 maart 2008 11:57 schreef RayMania het volgende:
Misschien handig om even in de OP te zetten wanneer het begint en op welke Nederlandse zender het te zien is, M0NTANA.
quote:Tottenham Hotspur - PSV live bij de NOS
Gaat het PSV lukken om door de achtste finales van de UEFA Cup te komen? De basis daarvoor moet op donderdag 6 maart worden gelegd tijdens het eerste treffen tussen de Eindhovenaren en de Spurs uit Londen. NOS Studio Sport zendt het UEFA Cup-duel tussen PSV en Tottenham Hotspur live uit op Nederland 3.
Donderdag 6 maart: Tottenham Hotspur - PSV: 20.35 - 23.05 uur, Nederland 3
Voorbeschouwing 20.35 - 20.55 uur
Wedstrijdverslag 21.00 - 22.55 uur
Nabeschouwing 22.55 - 23.05 uur.
Presentatie in Hilversum: Toine van Peperstraten, analyse: Youri Mulder. Verslaggeving vanuit Londen: Joep Schreuder, commentaar: Arno Vermeulen.
NOS Langs de Lijn
Integraal verslag van de wedstrijd. Verslaggeving vanuit Londen: Jack van Gelder en Evert ten Napel. Presentatie in Hilversum: Robbert Meeder.
Veel plezier man. Naar Londen voor een Europese wedstrijd is altijd leuk.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:19 schreef PyTh het volgende:
Heb er zin in!
Woensdagochtend om 08.30 vertrekken.
Beide ploegen geen goeie generale voor het treffen Donderdag.
Zoals ik gisteren in een ander topic al zei, de Spurs hebben alleen de UEFA Cup nog om in te presteren.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:22 schreef Ludacriss het volgende:
Jammer voor PSV maar Tottenham gaat dit winnen. Kan helaas bij beide wedstrijden niet aanwezig zijn.
Je bent nu wat voorzichtiger in je uitspraken dan twee weken geleden!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ook in de UEFA Cup overtuigde Tottenham lang niet altijd, dus we wachten maar af welke Spurs we donderdag te zien krijgen. Uitdoelpuntje zou ook wel mooi zijn.
Gisteren was het begin al, vijf wedstrijden op rij verliezen!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:53 schreef DarkShine het volgende:
Leuk begin voor de 4 wedstrijden wat PSV's seizoen gaat maken over kraken.
GMTAquote:Op maandag 3 maart 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk Afellay en Gomes met de gipsvlucht terug en de rest met een laag moraal.
Voor de rest mag je best lol hebben, Pyth
Vervang G door Yquote:
Bang dat ze dit weekend gaan winnen?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk Afellay en Gomes met de gipsvlucht terug en de rest met een laag moraal.
Voor de rest mag je best lol hebben, Pyth
quote:PSV op White Hart Lane in het rood-witte thuistenue
03 maart 2008 13:15
PSV voetbalt donderdagavond in het vertrouwde rood-witte shirt, met een zwarte broek en rode kousen. Tegenstander Tottenham Hotspur treedt aan in een geheel witte combinatie. Dat is bepaald tijdens een vooroverleg tussen beide clubs, voorafgaand aan de achtste finales van het UEFA Cup-toernooi.
De G vervangen door een Y, niet de M. Nu haal je jezelf meteen weer onderuit!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Great Yews Thing Alike? Dat schrijf je met J, dat weet je he?.
Yosti kan ook niet trouwens.
Jij snapt hetquote:Op maandag 3 maart 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De G vervangen door een Y, niet de M. Nu haal je jezelf meteen weer onderuit!
Ik verlies liever van PSV thuis dan dat ik jullie opnieuw in de titelrace helpquote:Op maandag 3 maart 2008 13:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gisteren was het begin al, vijf wedstrijden op rij verliezen!
De liefde voor Roda JC is kleiner dan de haat tegen Ajax?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik verlies liever van PSV thuis dan dat ik jullie opnieuw in de titelrace help
De tering hey,quote:Op maandag 3 maart 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De G vervangen door een Y, niet de M. Nu haal je jezelf meteen weer onderuit!
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
De liefde voor Roda JC is kleiner dan de haat tegen Ajax?
Dat vind jij raar? Het blijven een soort semi-Duitsers, die hebben altijd al issues gehad met Joden.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij verliest thuis liever van PSV, maar wat jij liever hebt, maakt niet zoveel uit. Denk dat de selectie en technische staf zullen heus wel tweemaal in het seizoen van PSV willen winnen, daar ben ik niet bang voor.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik verlies liever van PSV thuis dan dat ik jullie opnieuw in de titelrace help
Het was meer een sarcastische opmerking.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik miste het sarcasme.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het was meer een sarcastische opmerking.
Nederlandse voetbal interesseert mij geen ruk, gun PSV niets, in Nederland niet en ook in Europees verband niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik miste het sarcasme.
Anyway, uitslag maakt mij niet uit. Zege voor PSV is goed voor Nederlands voetbal, maar ik wil weer niet dat PSV tevreden en ongeschonden uit de wedstrijd komt, dus dan is een 3-0 verlies wel weer lekker.
Ga je dit nu in elke UEFA cup wedstrijd topic zeggenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nederlandse voetbal interesseert mij geen ruk, gun PSV niets, in Nederland niet en ook in Europees verband niet.
Als jij dat graag hebt. Kom zelden in wedstrijdtopics, maar goed.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je dit nu in elke UEFA cup wedstrijd topic zeggen
quote:Ramos: ‘PSV tegenstander van formaat’
Donderdagavond staat het eerste achtstefinale duel van de UEFA Cup tussen Tottenham Hotspur en PSV op het programma. De Eindhovenaren gaan op bezoek op White Hart Lane in de poging zich een goede uitgangspositie te verwerven voor de return in Einhoven, een week later.
Trainer van de Londenaren is de Spanjaard Juande Ramos, die vorig jaar oktober zijn taken bij Sevilla neerlegde, en als opvolger van Martin Jol naar Londen verhuisde. Voorafgaand aan het treffen met de lijstaanvoerder van de eredivisie blikt de buitengewoon succesvolle coach vooruit.
Zo liet Ramos weten onder de indruk te zijn van de Brabantse die donderdag zijn opwachting zal maken in de Engelse hoofdstad. “Ze zijn een erg sterk team met een aantal zeer goede spelers, really high-quality,” zo zei de coach tijdens een persconferentie.”PSV staat op dit moment bovenaan in de Nederlandse competitie. Dat zegt natuurlijk wel iets. We treffen echt een tegenstander van formaat.”
Volgens de verantwoordelijke man bij The Spurs kan er in de eerste ontmoeting al veel beslist worden. “De return zal de doorslag geven, die is waarschijnlijk beslissend. Daarom is het zaak voor ons om thuis, in het eerste duel, al een goed resultaat neer te zetten zodat we met een goede marge naar Eindhoven kunnen reizen. Natuurlijk hangt de insteek van de tweede wedstrijd enorm af van wat er hier donderdag op White Hart Lane gaat gebeuren.”
Het duel zal donderdag om 21.05 aanvangen, en wordt live uitgezonden door de NOS op Nederland 3.
quote:“De return zal de doorslag geven, die is waarschijnlijk beslissend."
Hij moest eens wetenquote:persconferentie.”PSV staat op dit moment bovenaan in de Nederlandse competitie. Dat zegt natuurlijk wel iets. We treffen echt een tegenstander van formaat.”
Leuke trip heb je dan!quote:Ook 300 PSV-fans gestrand in Düsseldorf
Naast de supporters in Calais zijn ook zo'n driehonderd PSV-supporters donderdagochtend gestrand op het vliegveld Weeze bij Düsseldorf. Ze zijn de dupe van stakingen van het Duitse vliegtuigpersoneel. Naar verwachting kunnen de supporters pas om zes uur vanavond richting Londen vliegen. Ger van Os van de supportersvereniging gaat er vanuit dat de fans nog net op tijd in het stadion zullen zijn voor de wedstrijd tegen Tottenham Hotspurs vanavond om 21.05.
Hoop dat je ditmaal (eindelijk eens) geen gelijk hebt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:59 schreef DutchGooner het volgende:
PSV verliest niet.
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7253&part=sportsquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:39 schreef paaskannekoekje het volgende:
is het ergens op internet te zien via een stream ?
Zokora en Malbranque of Simons en Doedzak maakt inderdaad weinig uit, die tel ik ook niet bij die 7.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:25 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, ik zou geen Huddersfield/Zokora of Malbranque willen hebben voor Simons/Bakkal of Dzsudzsak. Maar ze hebben inderdaad een aantal spelers die wel een klasse beter zijn dan de PSV'ers. Toch moet het mogelijk zijn om een gelijkspelletje eruit te halen, zolang PSV zo geconcentreerd blijft spelen als in de andere topwedstrijden.
quote:Vijf feiten in de aanloop naar Tottenham-PSV
06/03/2008 13:00
VI.nl neemt in de aanloop naar het eerste deel van het tweeluik tussen Tottenham Hotspur en PSV in de achtste finale van het UEFA Cup-toernooi een duik in de statistieken. Dat levert de volgende vijf feiten op.
• Tottenham Hotspur staat voor de zesde keer in Europees verband tegenover een Nederlandse club. De Londenaren bleven voor eigen publiek in alle vijf eerdere ontmoetingen ongeslagen: twee zeges en drie gelijke spelen.
• Tottenham heeft een ijzersterke Europese balans op White Hart Lane. De ploeg verloor slechts twee van zijn 58 Europese thuiswedstrijden: tegen de Spaanse clubs Real Madrid (op 6 maart 1985, 0-1) en Getafe (op 25 oktober 2007, 1-2). Tottenham maakte in die 58 duels 165 doelpunten en kreeg er slechts 41 tegen.
Balans Tottenham in Europese thuisduels
Seizoen Toernooi D W G V V-T
1961/62 EC I 4 3 1 0 15-4
1962/63 EC II 3 3 0 0 14-3
1963/64 EC II 1 1 0 0 2-0
1967/68 EC II 2 2 0 0 8-6
1971/72 UC 6 4 2 0 17-3
1972/73 UC 5 5 0 0 15-1
1973/74 UC 6 5 1 0 20-5
1981/82 EC II 4 3 1 0 7-1
1982/83 EC II 2 1 1 0 5-1
1983/84 UC 6 5 1 0 18-3
1984/85 UC 4 3 0 1 11-1
1991/92 EC II 4 3 1 0 6-1
1999/00 UC 2 2 0 0 4-0
2006/07 UC 5 4 1 0 12-6
2007/08 UC 4 2 1 1 11-6
Totaal 58 46 10 2 16 5-41
• Indien PSV donderdag weet te winnen van Tottenham, boekt het zijn derde uitzege op rij in Europees verband. Dat zou een evenaring van een clubrecord uit de seizoenen 1974/75 en 1977/78 betekenen. De Eindhovenaren wonnen recent bij CSKA Moskou (1-2) en Helsingborgs IF (1-2).
• PSV heeft een beroerde balans wat betreft Europese uitwedstrijden. Van de 122 Europa Cup-duels buiten Eindhoven won de ploeg er slechts dertig. Daar staan 28 gelijke spelen en 64 nederlagen tegenover.
• Robbie Keane is met afstand de productiefste speler van The Spurs. De Ierse aanvaller heeft al 104 officiële doelpunten op zijn naam staan voor de Londense club. Daarmee bezet hij de gedeelde twaalfde plaats op de topscorersranglijst aller tijden van Tottenham.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:22 schreef rubbereend het volgende:
1-1 lijkt me een mooie uitslag
Dat dus. Hoewel het resultaat me niet zoveel uit maakt. Als het maar een zware en harde wedstrijd is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:14 schreef denthemen het volgende:
Come on you Spurs
Daar staat het topic idd vol mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:21 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij posten hier meer Ajacieden dan PSV'ers...
Ff stoer posten dat ze hopen op veel blessures en een zware wedstrijd.
Tsja elk wedstrijd topic moeten we weer allemaal opdagenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:21 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij posten hier meer Ajacieden dan PSV'ers...
Vooral vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Veel Ajacieden zijn ook fan van de Spurs.
?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, onder welke steen heb jij gelegen?
Neuh niet alleen vandaagquote:
Zou de eerste beenbreuk in de dug out zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:45 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat PSV wint en Lazovic z'n been breekt.
Hopen op een wonder dan maar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou de eerste beenbreuk in de dug out zijn.
Ik ook, zou leuk zijn als ze een goed resultaat weten te halen vanavond, al gaat dat lastig worden.quote:
Al volg je een beetje voetbal is het toch redelijk bekend dat heel veel fanatieke ajax supporters spurs fan zijn!quote:
Als PSV een goed resultaat haalt heel erg slim. Spelers gespaard voor zondag en dan een goed resultaat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:07 schreef Blawh het volgende:
Omg, wat is die Vergoosen een laffe dreknek zeg.![]()
Alsof hij het doet om spelers te sparen, het is gewoon een lafbek vind ik. Jij mag het slim vinden, ik vind het ook gewoon een soort motie van wantrouwen richting de spelers. Alsof ze in hun 'eigen' systeem niet goed genoeg zouden zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:08 schreef valek het volgende:
[..]
Als PSV een goed resultaat haalt heel erg slim. Spelers gespaard voor zondag en dan een goed resultaat.
Wanneer spelen jullie Europees? Zie jullie niet in de gids staan.quote:
Helaas telt het resultaat, niet het voetbal. Dat is hedendaags.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alsof hij het doet om spelers te sparen, het is gewoon een lafbek vind ik. Jij mag het slim vinden, ik vind het ook gewoon een soort motie van wantrouwen richting de spelers. Alsof ze in hun 'eigen' systeem niet goed genoeg zouden zijn.
2008/2009quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef valek het volgende:
[..]
Wanneer spelen jullie Europees? Zie jullie niet in de gids staan.
Hij was al bang voor de nr. 8 van Zweden, dan snap ik ook wel dat hij bang is voor de Spurs.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik snap de angst voor THFC ook niet. Zo goed zijn ze niet.
Zelfs op ITV hadden ze dat onder een reclameblokje geplemptquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:06 schreef mcyodogg het volgende:
Gelukkig dat er nu reclame is, die Carling cup wankfest hoef ik niet te zien
Dat is voor jullie toch niet "helaas"?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef valek het volgende:
[..]
Helaas telt het resultaat, niet het voetbal. Dat is hedendaags.
wow die is wel heel orgineel!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef valek het volgende:
[..]
Wanneer spelen jullie Europees? Zie jullie niet in de gids staan.
Ja en Nee. Ik wil graag goed/mooi voetbal zien. Maar het resultaat is belangrijker.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is voor jullie toch niet "helaas"?
Alsof mooi voetbal en winnen niet samen kan gaan, dat slaat helemaal nergens op. Tactisch zou PSV in de normale formatie ook in staat moeten zijn om de Spurs te verslaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef valek het volgende:
[..]
Helaas telt het resultaat, niet het voetbal. Dat is hedendaags.
Mag jij vinden. Veel wedstrijden van topclubs zijn saai, omdat ze naar het resultaat kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alsof mooi voetbal en winnen niet samen kan gaan, dat slaat helemaal nergens op. Tactisch zou PSV in de normale formatie ook in staat moeten zijn om de Spurs te verslaan.
Precies, kijk nou naar Arsenal zij speelde ook tegen zo'n verdedigend kut eftal en liet ze toch wel alle kanten van het veld zienquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alsof mooi voetbal en winnen niet samen kan gaan, dat slaat helemaal nergens op. Tactisch zou PSV in de normale formatie ook in staat moeten zijn om de Spurs te verslaan.
En wat heb jij gebruikt?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef valek het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Veel wedstrijden van topclubs zijn saai, omdat ze naar het resultaat kijken.
Ik denk dat je Tottenham daar wel een beetje onderschat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, en Barca won een paar jaar geleden ook met mooi voetbal de finale van Arsenal. (Al was die finale wat minder goed van Barca).quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, kijk nou naar Arsenal speelde ook tegen zo'n verdedigend kut eftal en liet ze toch wel alle kanten van het veld zien
Helaas niet alles nee. Moet ook vaak savonds werken. Maar ik zie toch vaak echt saaie wedstrijden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En wat heb jij gebruikt?
CL gekeken?
Ploegen als Arsnenal en Barcelona hebben natuurlijk veel maar kwaliteit dan PSV he.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, en Barca won een paar jaar geleden ook met mooi voetbal de finale van Arsenal. (Al was die finale wat minder goed van Barca).
Psv had ze vorig jaar met hun verdedigende spel toch wel mooi uit de CL geknikkerd. En als psv op de aanval had gespeeld hadden ze in mijn ogen geen schijn van kans gehad...quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, kijk nou naar Arsenal zij speelde ook tegen zo'n verdedigend kut eftal en liet ze toch wel alle kanten van het veld zien
Dan moet je ook niet alleen maar naar psv kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:15 schreef valek het volgende:
[..]
Helaas niet alles nee. Moet ook vaak savonds werken. Maar ik zie toch vaak echt saaie wedstrijden.
Dat verklaard wat, waren hele leuke en zeer goede wedstrijden!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:15 schreef valek het volgende:
[..]
Helaas niet alles nee. Moet ook vaak savonds werken. Maar ik zie toch vaak echt saaie wedstrijden.
Het Arsenal van dit jaar is ook lekker vergelijkbaar met vorig jaarquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Psv had ze vorig jaar met hun verdedigende spel toch wel mooi uit de CL geknikkerd. En als psv op de aanval had gespeeld hadden ze in mijn ogen geen schijn van kans gehad...
De Britse commentator had hem ge-jinxed. 'Affelay is really a player to watch, light on his feet, not afraid to make the passing dribble'quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Afellay begaat onnodig een fout. Driemaal raden waarom.
Precies, je moet spelen naar je mogelijkheden. Wat ik dan niet snap is dat ze behoudend spelen en dan Koevermans in de spits zetten, is geen counterspits lijkt me. Verder niet vreemd dat je wat behoudend speelt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Psv had ze vorig jaar met hun verdedigende spel toch wel mooi uit de CL geknikkerd. En als psv op de aanval had gespeeld hadden ze in mijn ogen geen schijn van kans gehad...
Engeland heeft ook meer kwaliteit dan Kroatië. Veel tegenstanders van AZ onder Co Adriaanse hadden ook meer kwaliteit dan AZ. Etc.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ploegen als Arsnenal en Barcelona hebben natuurlijk veel maar kwaliteit dan PSV he.
Die vergelijking kun je dan ook niet maken.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De Britse commentator had hem ge-jinxed. 'Affelay is really a player to watch, light on his feet, not afraid to make the passing dribble'
Een minuut later raakt ie 2x achter elkaar de bal kwijt
De enige acties die ik hem heb zien maken waren juist goed hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De Britse commentator had hem ge-jinxed. 'Affelay is really a player to watch, light on his feet, not afraid to make the passing dribble'
Een minuut later raakt ie 2x achter elkaar de bal kwijt
Die is gewoon niet beter dan dit hoorquote:
Die wil graag bij psv blijven. Misschien dat als de heren van Chelsea hem vandaag zien dat ie nog even niet terug hoeft te komen naar Londenquote:
Maar het is niet de speelstijl van PSV om zo te spelen zoals bv Barcelona, ze hebben daar de spelers ook niet voor. Wat is er mis met resultaatvoetbal spelen bij Spurs? imo niets.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Engeland heeft ook meer kwaliteit dan Kroatië. Veel tegenstanders van AZ onder Co Adriaanse hadden ook meer kwaliteit dan AZ. Etc.
Kwaliteit zegt niet alles, met mindere spelers kan je een beter team zijn. Bovendien denk ik dat je beter voetbalt in een formatie waarin je gewend bent te spelen dan in een formatie waarin je zelden speelt die aangepast is aan de tegenstander.
Wel beter dan dit...quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:22 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Die is gewoon niet beter dan dit hoor
Precies, denk niet dat ik ooit meer onder de indruk was dan de eerste 20 minuten van Chelsea-Barca in 2005quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Countervoetbal kan trouwens ook mooi zijn als je het goed uitvoert imo.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Precies, denk niet dat ik ooit meer onder de indruk was dan de eerste 20 minuten van Chelsea-Barca in 2005
Ik ging er niet vanuit dat PSV aanvallend zou spelen, maar je verdedigend aanpassen vind ik gewoon laf. Jij kijkt liever naar een speler als Culina dan Doedelzak?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar het is niet de speelstijl van PSV om zo te spelen zoals bv Barcelona, ze hebben daar de spelers ook niet voor. Wat is er mis met resultaatvoetbal spelen bij Spurs? imo niets.
Trouwens het valt best mee als ik de wedstrijd nu bekijk..
Countervoetbal kan ook mooi zijn als je het goed uitvoert imo.
Lees DIT even door....quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wel beter dan dit...
[ afbeelding ]
Jouw leven loopt tenminste op rolletjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:26 schreef denthemen het volgende:
Stand up, if you hate Arsenal
Damn, nu baal ik dat ik niet ken staan
Wat is de reden voor de spelfout dan? "Tugh Life"quote:
Neem me dan niet kwalijk. Het verhaal rondom zijn tattoo is me volledig ontgaan.quote:
Tja, ik zie ook liever doedelzak spelen. maar de coach denkt een beter resultaat te halen vandaag zonder hem. Ze zullen Spurs goed bekeken hebben en daar zo hun redenen voor hebben. Uiteindelijk gaat het om het resultaat, als dat goed is over twee wedstrijden zal je geen PSV supporter horen klagen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat PSV aanvallend zou spelen, maar je verdedigend aanpassen vind ik gewoon laf. Jij kijkt liever naar een speler als Culina dan Doedelzak?
Ik geloof gewoon niet dat je met Culina ipv Doedelzak meer kans maakt. Zo'n meer creatievere speler kan toch ook gewoon vanuit de organisatie zijn verdedigende taken uitvoeren? En hij heeft een individuele actie waarmee je imo alleen maar meer gevaar kunt stichten dan nu.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat is de reden voor de spelfout dan? "Tugh Life"![]()
![]()
Zou zomaar lokale gangster shit kunnen zijn... die hebben wel vaker merkwaardig taalgebruik.quote:‘We werden in het donker via een landweggetje ergens anders naartoe gebracht. Daar stonden nog vijf mannen, waaronder hun chef. Ze gooiden ons uit de auto om die helemaal te doorzoeken. Ze vonden het geld, iets van 30.000 euro. Ik zei: dat geld is niet van mij, dat is waarschijnlijk van Alcides.’ ‘Ik hoorde die mannen overleggen. Sommigen zeiden: hij moet dood. Anderen vonden van niet. Ze probeerden me in de kofferbak te stoppen, maar dat lukte niet. Ik voelde dat ze onrustig waren. Misschien omdat ik zoveel tatoeages heb, dat ze dachten: hij is zelf ook lid van een bende. Als we hem iets aandoen, nemen ze misschien wraak.’
Absurd om je beste speler er naast te zetten. Wat de Kromme altijd zegt als ik 8 goeie spelers heb dan spelen ze allemaal. Moeten ze maar achter ons aanlopen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, ik zie ook liever doedelzak spelen. maar de coach denkt een beter resultaat te halen vandaag zonder hem. Ze zullen Spurs goed bekeken hebben en daar zo hun redenen voor hebben. Uiteindelijk gaat het om het resultaat, als dat goed is over twee wedstrijden zal je geen PSV supporter horen klagen.
Laf wil ik het niet noemen, zeker niet tegen een goede ploeg als Spurs.
Nouja blijkbaar als je geld hebt in Brazilie ben je je leven niet zeker. Gomes heeft dit ook al meerdere malen gezegd op psv.tv, en dat ie daarom zo blij is in NL te zijn. Kindertjes kunnen vrolijk buiten spelen enzo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Neem me dan niet kwalijk. Het verhaal rondom zijn tattoo is me volledig ontgaan.
Heftig verhaal
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef Grulez het volgende:
Wat zijn Alcides en Kromkamp slechte voetballers zeg... Heb je een goede voetballer (Doedelzak), maar zet je een Australische kwibus in de plaats...
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wat wil je met iemand die in 2008 nog een snor draagt
Qua kracht wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:35 schreef cultheld het volgende:
Farfán laat weer zien de sterkste spits van de Eredivisie te zijn.
Siert??quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:36 schreef djstoffel het volgende:
wat een geouwehoer van die ontsiert de vos..........
Draait nog voor geen meter idd. Maar Berbatov bedenkt wel watquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:35 schreef Grulez het volgende:
Tottenham is trouwens bijna nog slechter dan psv.
Spurs zal nu wel een 2e poging wagen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:35 schreef cultheld het volgende:
Farfán laat weer zien de sterkste spits van de Eredivisie te zijn.
Arno Vermeulen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:36 schreef djstoffel het volgende:
wat een geouwehoer van die ontsiert de vos..........
net zo'n loser en die bepaalt ook nogeens alles bij de nos. Moet je voorstellen als de eredivisie terug gaatquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:38 schreef djstoffel het volgende:
o nee ..het is die andere
ben de naam gelukkig even kwijt
ja.....quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Siert??
Dit is toch die directeur sport van de NOS?
Heb me al een tijdje niet geschoren, dus ja..quote:
Je houdt wel van een 16 jarige veld?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:39 schreef du_ke het volgende:
Wel een mooi strak veld daar.
Vooruitquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef cultheld het volgende:
FARFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
De sterkste spits van de Eredivisiequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Spurs zal nu wel een 2e poging wagen.
Wat een klasbak.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Spurs zal nu wel een 2e poging wagen.
Wat een klasbak.
ssstquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je houdt wel van een 16 jarige veld?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
De sterkste spits van de Eredivisie![]()
![]()
Dat dacht ik ook maar volgens mij niet bewust als het al zo wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:42 schreef Wooldoor het volgende:
hij heeft geluk dat hij door mocht gaan volgens mij nam hij hem gedeeltelijk mee met zijn arm.
Met wat pech was het ook gelijk de enige boeiende actie van de avondquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:42 schreef noxious het volgende:
VERDOMME! Ga ik 20 seconden pissen, mis ik de goal
Wanneer breekt je held nou eens door?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
De sterkste spits van de Eredivisie![]()
![]()
Kromkampquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:45 schreef Blawh het volgende:
Kromkamp dekt lekker voor de man met een ingooi.![]()
Deel ze met ons , is waarschijnlijk meer fun dan het spel van PSV.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef Keano het volgende:
Haha Reitsma op radio 1 is goed op dreef. De ene na de andere one liner komt langs.
Voetbalverslaafden?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef Zwansen het volgende:
PSV drama, slecht voetbal, saai, laf. Blabla. Waarom kijk je verdomme dan?
Nogmaals. Waarom kijk je dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Deel ze met ons , is waarschijnlijk meer fun dan het spel van PSV.
Niks zo leuk als je lekker ergeren.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Al die calimero's hier.
Zekerquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap van psv deze tussenstand, verdiend ?
mooie goal /
Enige aanval. Gigablunder achterin bij de Spurs.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie goal /
Farfan natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Al die calimero's hier.
Ik kan nou niet zeggen dat de Spurs PSV overlopen dus.....quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie goal /
Dembele is wel balvast en kan erg goed voetballen in de 16, maar Farfán blijft sleuren, vechten en laat zich nergens van de bal zetten. Met z'n 1.75 en 85 kg een kleine krachtpatser die door reuzen van 1.95 heen kan wandelen als ie z'n dag heeft.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef Wooldoor het volgende:
Sterkste spits in de eredivisie is nog altijd Dembele alleen scoort die nog minder dan Farfan
Ben je al over de flinke oorwassing heen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie goal /
Denk je dat ik kijk naar PSV? Niet teveel gaan hopen lampje. GO Spursquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nogmaals. Waarom kijk je dan?
Wie is er dan dom.
Te sneu idd.quote:
Alles onder de grote riverenquote:
zie het net staan op TT, dacht 0-3. stond overbodig. maar 0-5quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben je al over de flinke oorwassing heen dan?
Zoek eens op, in hoeveel PSV-topics ben ik geweest?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:50 schreef Elusive het volgende:
die Blawh zie je in ieder PSV topic weer terug, en maar zeiken die vent... ga wat nuttigs doen joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |