Op zich best handig, ja. Voor de geïnteresseerden:quote:Op maandag 3 maart 2008 11:57 schreef RayMania het volgende:
Misschien handig om even in de OP te zetten wanneer het begint en op welke Nederlandse zender het te zien is, M0NTANA.
quote:Tottenham Hotspur - PSV live bij de NOS
Gaat het PSV lukken om door de achtste finales van de UEFA Cup te komen? De basis daarvoor moet op donderdag 6 maart worden gelegd tijdens het eerste treffen tussen de Eindhovenaren en de Spurs uit Londen. NOS Studio Sport zendt het UEFA Cup-duel tussen PSV en Tottenham Hotspur live uit op Nederland 3.
Donderdag 6 maart: Tottenham Hotspur - PSV: 20.35 - 23.05 uur, Nederland 3
Voorbeschouwing 20.35 - 20.55 uur
Wedstrijdverslag 21.00 - 22.55 uur
Nabeschouwing 22.55 - 23.05 uur.
Presentatie in Hilversum: Toine van Peperstraten, analyse: Youri Mulder. Verslaggeving vanuit Londen: Joep Schreuder, commentaar: Arno Vermeulen.
NOS Langs de Lijn
Integraal verslag van de wedstrijd. Verslaggeving vanuit Londen: Jack van Gelder en Evert ten Napel. Presentatie in Hilversum: Robbert Meeder.
Veel plezier man. Naar Londen voor een Europese wedstrijd is altijd leuk.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:19 schreef PyTh het volgende:
Heb er zin in!
Woensdagochtend om 08.30 vertrekken.
Beide ploegen geen goeie generale voor het treffen Donderdag.
Zoals ik gisteren in een ander topic al zei, de Spurs hebben alleen de UEFA Cup nog om in te presteren.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:22 schreef Ludacriss het volgende:
Jammer voor PSV maar Tottenham gaat dit winnen. Kan helaas bij beide wedstrijden niet aanwezig zijn.
Je bent nu wat voorzichtiger in je uitspraken dan twee weken geleden!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ook in de UEFA Cup overtuigde Tottenham lang niet altijd, dus we wachten maar af welke Spurs we donderdag te zien krijgen. Uitdoelpuntje zou ook wel mooi zijn.
Gisteren was het begin al, vijf wedstrijden op rij verliezen!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:53 schreef DarkShine het volgende:
Leuk begin voor de 4 wedstrijden wat PSV's seizoen gaat maken over kraken.
GMTAquote:Op maandag 3 maart 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk Afellay en Gomes met de gipsvlucht terug en de rest met een laag moraal.
Voor de rest mag je best lol hebben, Pyth
Vervang G door Yquote:
Bang dat ze dit weekend gaan winnen?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk Afellay en Gomes met de gipsvlucht terug en de rest met een laag moraal.
Voor de rest mag je best lol hebben, Pyth
quote:PSV op White Hart Lane in het rood-witte thuistenue
03 maart 2008 13:15
PSV voetbalt donderdagavond in het vertrouwde rood-witte shirt, met een zwarte broek en rode kousen. Tegenstander Tottenham Hotspur treedt aan in een geheel witte combinatie. Dat is bepaald tijdens een vooroverleg tussen beide clubs, voorafgaand aan de achtste finales van het UEFA Cup-toernooi.
De G vervangen door een Y, niet de M. Nu haal je jezelf meteen weer onderuit!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Great Yews Thing Alike? Dat schrijf je met J, dat weet je he?.
Yosti kan ook niet trouwens.
Jij snapt hetquote:Op maandag 3 maart 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De G vervangen door een Y, niet de M. Nu haal je jezelf meteen weer onderuit!
Ik verlies liever van PSV thuis dan dat ik jullie opnieuw in de titelrace helpquote:Op maandag 3 maart 2008 13:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gisteren was het begin al, vijf wedstrijden op rij verliezen!
De liefde voor Roda JC is kleiner dan de haat tegen Ajax?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik verlies liever van PSV thuis dan dat ik jullie opnieuw in de titelrace help
De tering hey,quote:Op maandag 3 maart 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De G vervangen door een Y, niet de M. Nu haal je jezelf meteen weer onderuit!
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
De liefde voor Roda JC is kleiner dan de haat tegen Ajax?
Dat vind jij raar? Het blijven een soort semi-Duitsers, die hebben altijd al issues gehad met Joden.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij verliest thuis liever van PSV, maar wat jij liever hebt, maakt niet zoveel uit. Denk dat de selectie en technische staf zullen heus wel tweemaal in het seizoen van PSV willen winnen, daar ben ik niet bang voor.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik verlies liever van PSV thuis dan dat ik jullie opnieuw in de titelrace help
Het was meer een sarcastische opmerking.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik miste het sarcasme.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het was meer een sarcastische opmerking.
Nederlandse voetbal interesseert mij geen ruk, gun PSV niets, in Nederland niet en ook in Europees verband niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik miste het sarcasme.
Anyway, uitslag maakt mij niet uit. Zege voor PSV is goed voor Nederlands voetbal, maar ik wil weer niet dat PSV tevreden en ongeschonden uit de wedstrijd komt, dus dan is een 3-0 verlies wel weer lekker.
Ga je dit nu in elke UEFA cup wedstrijd topic zeggenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nederlandse voetbal interesseert mij geen ruk, gun PSV niets, in Nederland niet en ook in Europees verband niet.
Als jij dat graag hebt. Kom zelden in wedstrijdtopics, maar goed.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je dit nu in elke UEFA cup wedstrijd topic zeggen
quote:Ramos: ‘PSV tegenstander van formaat’
Donderdagavond staat het eerste achtstefinale duel van de UEFA Cup tussen Tottenham Hotspur en PSV op het programma. De Eindhovenaren gaan op bezoek op White Hart Lane in de poging zich een goede uitgangspositie te verwerven voor de return in Einhoven, een week later.
Trainer van de Londenaren is de Spanjaard Juande Ramos, die vorig jaar oktober zijn taken bij Sevilla neerlegde, en als opvolger van Martin Jol naar Londen verhuisde. Voorafgaand aan het treffen met de lijstaanvoerder van de eredivisie blikt de buitengewoon succesvolle coach vooruit.
Zo liet Ramos weten onder de indruk te zijn van de Brabantse die donderdag zijn opwachting zal maken in de Engelse hoofdstad. “Ze zijn een erg sterk team met een aantal zeer goede spelers, really high-quality,” zo zei de coach tijdens een persconferentie.”PSV staat op dit moment bovenaan in de Nederlandse competitie. Dat zegt natuurlijk wel iets. We treffen echt een tegenstander van formaat.”
Volgens de verantwoordelijke man bij The Spurs kan er in de eerste ontmoeting al veel beslist worden. “De return zal de doorslag geven, die is waarschijnlijk beslissend. Daarom is het zaak voor ons om thuis, in het eerste duel, al een goed resultaat neer te zetten zodat we met een goede marge naar Eindhoven kunnen reizen. Natuurlijk hangt de insteek van de tweede wedstrijd enorm af van wat er hier donderdag op White Hart Lane gaat gebeuren.”
Het duel zal donderdag om 21.05 aanvangen, en wordt live uitgezonden door de NOS op Nederland 3.
quote:“De return zal de doorslag geven, die is waarschijnlijk beslissend."
Hij moest eens wetenquote:persconferentie.”PSV staat op dit moment bovenaan in de Nederlandse competitie. Dat zegt natuurlijk wel iets. We treffen echt een tegenstander van formaat.”
Leuke trip heb je dan!quote:Ook 300 PSV-fans gestrand in Düsseldorf
Naast de supporters in Calais zijn ook zo'n driehonderd PSV-supporters donderdagochtend gestrand op het vliegveld Weeze bij Düsseldorf. Ze zijn de dupe van stakingen van het Duitse vliegtuigpersoneel. Naar verwachting kunnen de supporters pas om zes uur vanavond richting Londen vliegen. Ger van Os van de supportersvereniging gaat er vanuit dat de fans nog net op tijd in het stadion zullen zijn voor de wedstrijd tegen Tottenham Hotspurs vanavond om 21.05.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |