net zo'n loser en die bepaalt ook nogeens alles bij de nos. Moet je voorstellen als de eredivisie terug gaatquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:38 schreef djstoffel het volgende:
o nee ..het is die andere
ben de naam gelukkig even kwijt
ja.....quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Siert??
Dit is toch die directeur sport van de NOS?
Heb me al een tijdje niet geschoren, dus ja..quote:
Je houdt wel van een 16 jarige veld?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:39 schreef du_ke het volgende:
Wel een mooi strak veld daar.
Vooruitquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef cultheld het volgende:
FARFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
De sterkste spits van de Eredivisiequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Spurs zal nu wel een 2e poging wagen.
Wat een klasbak.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Spurs zal nu wel een 2e poging wagen.
Wat een klasbak.
ssstquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je houdt wel van een 16 jarige veld?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
De sterkste spits van de Eredivisie![]()
![]()
Dat dacht ik ook maar volgens mij niet bewust als het al zo wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:42 schreef Wooldoor het volgende:
hij heeft geluk dat hij door mocht gaan volgens mij nam hij hem gedeeltelijk mee met zijn arm.
Met wat pech was het ook gelijk de enige boeiende actie van de avondquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:42 schreef noxious het volgende:
VERDOMME! Ga ik 20 seconden pissen, mis ik de goal
Wanneer breekt je held nou eens door?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
De sterkste spits van de Eredivisie![]()
![]()
Kromkampquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:45 schreef Blawh het volgende:
Kromkamp dekt lekker voor de man met een ingooi.![]()
Deel ze met ons , is waarschijnlijk meer fun dan het spel van PSV.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef Keano het volgende:
Haha Reitsma op radio 1 is goed op dreef. De ene na de andere one liner komt langs.
Voetbalverslaafden?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef Zwansen het volgende:
PSV drama, slecht voetbal, saai, laf. Blabla. Waarom kijk je verdomme dan?
Nogmaals. Waarom kijk je dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Deel ze met ons , is waarschijnlijk meer fun dan het spel van PSV.
Niks zo leuk als je lekker ergeren.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Al die calimero's hier.
Zekerquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap van psv deze tussenstand, verdiend ?
mooie goal /
Enige aanval. Gigablunder achterin bij de Spurs.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie goal /
Farfan natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Al die calimero's hier.
Ik kan nou niet zeggen dat de Spurs PSV overlopen dus.....quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie goal /
Dembele is wel balvast en kan erg goed voetballen in de 16, maar Farfán blijft sleuren, vechten en laat zich nergens van de bal zetten. Met z'n 1.75 en 85 kg een kleine krachtpatser die door reuzen van 1.95 heen kan wandelen als ie z'n dag heeft.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef Wooldoor het volgende:
Sterkste spits in de eredivisie is nog altijd Dembele alleen scoort die nog minder dan Farfan
Ben je al over de flinke oorwassing heen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie goal /
Denk je dat ik kijk naar PSV? Niet teveel gaan hopen lampje. GO Spursquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nogmaals. Waarom kijk je dan?
Wie is er dan dom.
Te sneu idd.quote:
Alles onder de grote riverenquote:
zie het net staan op TT, dacht 0-3. stond overbodig. maar 0-5quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben je al over de flinke oorwassing heen dan?
Zoek eens op, in hoeveel PSV-topics ben ik geweest?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:50 schreef Elusive het volgende:
die Blawh zie je in ieder PSV topic weer terug, en maar zeiken die vent... ga wat nuttigs doen joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |