Ik ook, zou leuk zijn als ze een goed resultaat weten te halen vanavond, al gaat dat lastig worden.quote:
Al volg je een beetje voetbal is het toch redelijk bekend dat heel veel fanatieke ajax supporters spurs fan zijn!quote:
Als PSV een goed resultaat haalt heel erg slim. Spelers gespaard voor zondag en dan een goed resultaat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:07 schreef Blawh het volgende:
Omg, wat is die Vergoosen een laffe dreknek zeg.![]()
Alsof hij het doet om spelers te sparen, het is gewoon een lafbek vind ik. Jij mag het slim vinden, ik vind het ook gewoon een soort motie van wantrouwen richting de spelers. Alsof ze in hun 'eigen' systeem niet goed genoeg zouden zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:08 schreef valek het volgende:
[..]
Als PSV een goed resultaat haalt heel erg slim. Spelers gespaard voor zondag en dan een goed resultaat.
Wanneer spelen jullie Europees? Zie jullie niet in de gids staan.quote:
Helaas telt het resultaat, niet het voetbal. Dat is hedendaags.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alsof hij het doet om spelers te sparen, het is gewoon een lafbek vind ik. Jij mag het slim vinden, ik vind het ook gewoon een soort motie van wantrouwen richting de spelers. Alsof ze in hun 'eigen' systeem niet goed genoeg zouden zijn.
2008/2009quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef valek het volgende:
[..]
Wanneer spelen jullie Europees? Zie jullie niet in de gids staan.
Hij was al bang voor de nr. 8 van Zweden, dan snap ik ook wel dat hij bang is voor de Spurs.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik snap de angst voor THFC ook niet. Zo goed zijn ze niet.
Zelfs op ITV hadden ze dat onder een reclameblokje geplemptquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:06 schreef mcyodogg het volgende:
Gelukkig dat er nu reclame is, die Carling cup wankfest hoef ik niet te zien
Dat is voor jullie toch niet "helaas"?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef valek het volgende:
[..]
Helaas telt het resultaat, niet het voetbal. Dat is hedendaags.
wow die is wel heel orgineel!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef valek het volgende:
[..]
Wanneer spelen jullie Europees? Zie jullie niet in de gids staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |