abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57206476
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat is voor jullie toch niet "helaas"?
Ja en Nee. Ik wil graag goed/mooi voetbal zien. Maar het resultaat is belangrijker.
History became legend, legend became myth.
pi_57206485
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef valek het volgende:

[..]

Helaas telt het resultaat, niet het voetbal. Dat is hedendaags.
Alsof mooi voetbal en winnen niet samen kan gaan, dat slaat helemaal nergens op. Tactisch zou PSV in de normale formatie ook in staat moeten zijn om de Spurs te verslaan.
pi_57206499
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

Alsof mooi voetbal en winnen niet samen kan gaan, dat slaat helemaal nergens op. Tactisch zou PSV in de normale formatie ook in staat moeten zijn om de Spurs te verslaan.
Mag jij vinden. Veel wedstrijden van topclubs zijn saai, omdat ze naar het resultaat kijken.
pi_57206506
Ik geef PSV geen ongelijk. Spurs is gewoon een goede ploeg.
Aanpassen en puur voor resultaat gaan, niets mis mee.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57206508
quote:

[..]

Precies, kijk nou naar Arsenal zij speelde ook tegen zo'n verdedigend kut eftal en liet ze toch wel alle kanten van het veld zien
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57206517
Hamas
pi_57206521
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef valek het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Veel wedstrijden van topclubs zijn saai, omdat ze naar het resultaat kijken.
En wat heb jij gebruikt?

CL gekeken?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 6 maart 2008 @ 21:14:54 #133
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_57206522
quote:

[..]

Ik denk dat je Tottenham daar wel een beetje onderschat.
pi_57206535
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies, kijk nou naar Arsenal speelde ook tegen zo'n verdedigend kut eftal en liet ze toch wel alle kanten van het veld zien
Inderdaad, en Barca won een paar jaar geleden ook met mooi voetbal de finale van Arsenal. (Al was die finale wat minder goed van Barca).
pi_57206546
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef Noshiba het volgende:

[..]

En wat heb jij gebruikt?

CL gekeken?
Helaas niet alles nee. Moet ook vaak savonds werken. Maar ik zie toch vaak echt saaie wedstrijden.
pi_57206564
Beter staat Alcides zondag ook in de basis, wat een prutser is dat zeg
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57206565
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

Inderdaad, en Barca won een paar jaar geleden ook met mooi voetbal de finale van Arsenal. (Al was die finale wat minder goed van Barca).
Ploegen als Arsnenal en Barcelona hebben natuurlijk veel maar kwaliteit dan PSV he.
Die vergelijking kun je dan ook niet maken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 6 maart 2008 @ 21:17:01 #138
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_57206567
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies, kijk nou naar Arsenal zij speelde ook tegen zo'n verdedigend kut eftal en liet ze toch wel alle kanten van het veld zien
Psv had ze vorig jaar met hun verdedigende spel toch wel mooi uit de CL geknikkerd. En als psv op de aanval had gespeeld hadden ze in mijn ogen geen schijn van kans gehad...
pi_57206572
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:15 schreef valek het volgende:

[..]

Helaas niet alles nee. Moet ook vaak savonds werken. Maar ik zie toch vaak echt saaie wedstrijden.
Dan moet je ook niet alleen maar naar psv kijken.
pi_57206580
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:15 schreef valek het volgende:

[..]

Dat verklaard wat, waren hele leuke en zeer goede wedstrijden!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57206597
Afellay begaat onnodig een fout. Driemaal raden waarom .
  donderdag 6 maart 2008 @ 21:18:29 #142
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_57206600
Is er al een pass van een PSVer aangekomen op de bedoelde plaats van bestemming?
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_57206611
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:17 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Psv had ze vorig jaar met hun verdedigende spel toch wel mooi uit de CL geknikkerd. En als psv op de aanval had gespeeld hadden ze in mijn ogen geen schijn van kans gehad...
Het Arsenal van dit jaar is ook lekker vergelijkbaar met vorig jaar
pi_57206626
Had meer druk van de Spurs verwacht in de beginfase.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 6 maart 2008 @ 21:19:41 #145
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_57206629
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Afellay begaat onnodig een fout. Driemaal raden waarom .
De Britse commentator had hem ge-jinxed. 'Affelay is really a player to watch, light on his feet, not afraid to make the passing dribble'

Een minuut later raakt ie 2x achter elkaar de bal kwijt
pi_57206632
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:17 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Precies, je moet spelen naar je mogelijkheden. Wat ik dan niet snap is dat ze behoudend spelen en dan Koevermans in de spits zetten, is geen counterspits lijkt me. Verder niet vreemd dat je wat behoudend speelt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57206648
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ploegen als Arsnenal en Barcelona hebben natuurlijk veel maar kwaliteit dan PSV he.
Die vergelijking kun je dan ook niet maken.
Engeland heeft ook meer kwaliteit dan Kroatië. Veel tegenstanders van AZ onder Co Adriaanse hadden ook meer kwaliteit dan AZ. Etc.

Kwaliteit zegt niet alles, met mindere spelers kan je een beter team zijn. Bovendien denk ik dat je beter voetbalt in een formatie waarin je gewend bent te spelen dan in een formatie waarin je zelden speelt die aangepast is aan de tegenstander.
pi_57206655
Trouwens dat gezeik over (gebrek aan) aanvallend voetbal hier
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57206659
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:19 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

De Britse commentator had hem ge-jinxed. 'Affelay is really a player to watch, light on his feet, not afraid to make the passing dribble'

Een minuut later raakt ie 2x achter elkaar de bal kwijt

Ongelooflijk hoe vaak hij té lang met de bal loopt.
pi_57206666
Waar is Alcides mee bezig??
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')