Ja en Nee. Ik wil graag goed/mooi voetbal zien. Maar het resultaat is belangrijker.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is voor jullie toch niet "helaas"?
Alsof mooi voetbal en winnen niet samen kan gaan, dat slaat helemaal nergens op. Tactisch zou PSV in de normale formatie ook in staat moeten zijn om de Spurs te verslaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef valek het volgende:
[..]
Helaas telt het resultaat, niet het voetbal. Dat is hedendaags.
Mag jij vinden. Veel wedstrijden van topclubs zijn saai, omdat ze naar het resultaat kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alsof mooi voetbal en winnen niet samen kan gaan, dat slaat helemaal nergens op. Tactisch zou PSV in de normale formatie ook in staat moeten zijn om de Spurs te verslaan.
Precies, kijk nou naar Arsenal zij speelde ook tegen zo'n verdedigend kut eftal en liet ze toch wel alle kanten van het veld zienquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alsof mooi voetbal en winnen niet samen kan gaan, dat slaat helemaal nergens op. Tactisch zou PSV in de normale formatie ook in staat moeten zijn om de Spurs te verslaan.
En wat heb jij gebruikt?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef valek het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Veel wedstrijden van topclubs zijn saai, omdat ze naar het resultaat kijken.
Ik denk dat je Tottenham daar wel een beetje onderschat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, en Barca won een paar jaar geleden ook met mooi voetbal de finale van Arsenal. (Al was die finale wat minder goed van Barca).quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, kijk nou naar Arsenal speelde ook tegen zo'n verdedigend kut eftal en liet ze toch wel alle kanten van het veld zien
Helaas niet alles nee. Moet ook vaak savonds werken. Maar ik zie toch vaak echt saaie wedstrijden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En wat heb jij gebruikt?
CL gekeken?
Ploegen als Arsnenal en Barcelona hebben natuurlijk veel maar kwaliteit dan PSV he.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, en Barca won een paar jaar geleden ook met mooi voetbal de finale van Arsenal. (Al was die finale wat minder goed van Barca).
Psv had ze vorig jaar met hun verdedigende spel toch wel mooi uit de CL geknikkerd. En als psv op de aanval had gespeeld hadden ze in mijn ogen geen schijn van kans gehad...quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, kijk nou naar Arsenal zij speelde ook tegen zo'n verdedigend kut eftal en liet ze toch wel alle kanten van het veld zien
Dan moet je ook niet alleen maar naar psv kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:15 schreef valek het volgende:
[..]
Helaas niet alles nee. Moet ook vaak savonds werken. Maar ik zie toch vaak echt saaie wedstrijden.
Dat verklaard wat, waren hele leuke en zeer goede wedstrijden!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:15 schreef valek het volgende:
[..]
Helaas niet alles nee. Moet ook vaak savonds werken. Maar ik zie toch vaak echt saaie wedstrijden.
Het Arsenal van dit jaar is ook lekker vergelijkbaar met vorig jaarquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Psv had ze vorig jaar met hun verdedigende spel toch wel mooi uit de CL geknikkerd. En als psv op de aanval had gespeeld hadden ze in mijn ogen geen schijn van kans gehad...
De Britse commentator had hem ge-jinxed. 'Affelay is really a player to watch, light on his feet, not afraid to make the passing dribble'quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Afellay begaat onnodig een fout. Driemaal raden waarom.
Precies, je moet spelen naar je mogelijkheden. Wat ik dan niet snap is dat ze behoudend spelen en dan Koevermans in de spits zetten, is geen counterspits lijkt me. Verder niet vreemd dat je wat behoudend speelt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Psv had ze vorig jaar met hun verdedigende spel toch wel mooi uit de CL geknikkerd. En als psv op de aanval had gespeeld hadden ze in mijn ogen geen schijn van kans gehad...
Engeland heeft ook meer kwaliteit dan Kroatië. Veel tegenstanders van AZ onder Co Adriaanse hadden ook meer kwaliteit dan AZ. Etc.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ploegen als Arsnenal en Barcelona hebben natuurlijk veel maar kwaliteit dan PSV he.
Die vergelijking kun je dan ook niet maken.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De Britse commentator had hem ge-jinxed. 'Affelay is really a player to watch, light on his feet, not afraid to make the passing dribble'
Een minuut later raakt ie 2x achter elkaar de bal kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |