Absurd om je beste speler er naast te zetten. Wat de Kromme altijd zegt als ik 8 goeie spelers heb dan spelen ze allemaal. Moeten ze maar achter ons aanlopen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, ik zie ook liever doedelzak spelen. maar de coach denkt een beter resultaat te halen vandaag zonder hem. Ze zullen Spurs goed bekeken hebben en daar zo hun redenen voor hebben. Uiteindelijk gaat het om het resultaat, als dat goed is over twee wedstrijden zal je geen PSV supporter horen klagen.
Laf wil ik het niet noemen, zeker niet tegen een goede ploeg als Spurs.
Nouja blijkbaar als je geld hebt in Brazilie ben je je leven niet zeker. Gomes heeft dit ook al meerdere malen gezegd op psv.tv, en dat ie daarom zo blij is in NL te zijn. Kindertjes kunnen vrolijk buiten spelen enzo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Neem me dan niet kwalijk. Het verhaal rondom zijn tattoo is me volledig ontgaan.
Heftig verhaal
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef Grulez het volgende:
Wat zijn Alcides en Kromkamp slechte voetballers zeg... Heb je een goede voetballer (Doedelzak), maar zet je een Australische kwibus in de plaats...
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wat wil je met iemand die in 2008 nog een snor draagt
Qua kracht wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:35 schreef cultheld het volgende:
Farfán laat weer zien de sterkste spits van de Eredivisie te zijn.
Siert??quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:36 schreef djstoffel het volgende:
wat een geouwehoer van die ontsiert de vos..........
Draait nog voor geen meter idd. Maar Berbatov bedenkt wel watquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:35 schreef Grulez het volgende:
Tottenham is trouwens bijna nog slechter dan psv.
Spurs zal nu wel een 2e poging wagen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:35 schreef cultheld het volgende:
Farfán laat weer zien de sterkste spits van de Eredivisie te zijn.
Arno Vermeulen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:36 schreef djstoffel het volgende:
wat een geouwehoer van die ontsiert de vos..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |