gaat hard he!quote:
Je weet dat daar een oplossing voor is hè.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:32 schreef Troel het volgende:
Ik vind het eigenlijk jammer dat ik niet meer in het lijstje sta, ik was er zo aan gewend
ja das een hele goeie!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:19 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Je weet dat daar een oplossing voor is hè.
Donnahvh, hoe kan je spiraaltje dan vanzelf verdwenen zijnKan zo'n ding er zomaar uit vallen zonder dat je het merkt?
ik vond het vreselijk. voor mij was het meer mijn bekken.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Voelde het ook fijner aan je buik met sluitlaken?
Dus dat je minder het idee had dat je buikinhoud alle kanten op ging zeg maar?
Ah dat is mischien ook wel een goede tip ja, die corrigerende onderbroeken.... voor t geval t bij mij niet zo snel weer samen krimptquote:Op maandag 3 maart 2008 16:02 schreef E.T. het volgende:
ipv een sluitlaken kun je ook een paar 'corrigerende' onderbroeken kopen; helpen ook goed tegen het 'blubber-idee'
Veel kraamverzorgsters zijn trouwens niet op de hoogte van hoe een sluitlaken goed werkt en hoe dit bevestigd moet worden. Bij mij kromp de hele boel trouwens erg snel weer samen, heb dus ook niet het gevoel gehad dat m'n buikinhoud te veel ruimte had ofzo.
Hey, bij mij zit ook alles nog vast hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 16:44 schreef E.T. het volgende:
Nou is Swets morgen de hele dag weg (hij zit in Hannover, vind ik best wel eng ver weg.. maar goed.. als ik ook maar denk dat er wat gebeurt hang ik aan de telefoon en zit hij in de auto).. Maar in een flits bedacht ik me dat het voor Saskia misschien wel leuk was om pannenkoeken te gaan eten morgenavond.
Maar met al dat gerommel van de laatste tijd durf ik niet meer![]()
![]()
De wieg is nog niet klaar, niet alle spullen zijn klaargezet en de babykamer moet nog opgeruimd![]()
Morgen toch maar wat anders eten![]()
Voor de eerste echo was ik echt heel ongeduldigquote:Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef marit1978 het volgende:
Freecell, uiteraad is dat weer spannend...en erg leuk!
pfff, ik ben zó ongeduldig!
morgenochtend de echo...éindelijk zien of het allemaal goed zit met ukkie-2
Ik heb voor eerste paasdag de verloskamer gereserveerd.. en jij?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hey, bij mij zit ook alles nog vast hoor.
Ik blijf bij 21 maartquote:Op maandag 3 maart 2008 19:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb voor eerste paasdag de verloskamer gereserveerd.. en jij?
goede vrijdag is ook wel een leuke iddquote:
Ben ook zeeeeeer benieuwdquote:Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef marit1978 het volgende:
Freecell, uiteraad is dat weer spannend...en erg leuk!
pfff, ik ben zó ongeduldig!
morgenochtend de echo...éindelijk zien of het allemaal goed zit met ukkie-2
19 maart is mijn verjaardag, zou wel leuk zijnquote:
Dan heb ik liever mijn eigen verjaardag, de 21equote:Op maandag 3 maart 2008 22:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
19 maart is mijn verjaardag, zou wel leuk zijn
21 maart, onze trouwdag, mag ook wel
jawel, dat kan wel wat uitmaken. Als je niet van boven naar beneden sluit dan heb je kans dat je de baarmoeder geen ruimte geeft om naar beneden te zakken.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ah dat is mischien ook wel een goede tip ja, die corrigerende onderbroeken.... voor t geval t bij mij niet zo snel weer samen krimptLijkt me nl echt een rot gevoel
![]()
En ipv een sluitklaken verkopen ze ook sluitbanden....die zijn gewoon met klitteband, dus dan maakt t niks uit als de kraamverzorgster niet weet hoe t werkt
Ik heb wel een sluitlaken gebruikt, beide keren. En ik heb geen luie buikspieren hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 23:00 schreef Mammietje het volgende:
Maar als ik lees over luie buikspieren, laat dan maar zitten.Klinkt dan alsof het alleen maar langer duurt voor je van die pens af bent.
het is een beetje offtopic maar mijn mirena is er zomaar uitgevallen, gelukkig had ik dit wel in de gaten ivm afvegen maar kan me voorstellen dat je het niet in de gaten hebt.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:19 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Je weet dat daar een oplossing voor is hè.
Donnahvh, hoe kan je spiraaltje dan vanzelf verdwenen zijnKan zo'n ding er zomaar uit vallen zonder dat je het merkt?
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:22 schreef FoN het volgende:
Buikinhoud tevele ruimteIs dat echt iets wara mensen last van hebben, nog nooit gehoord
Bij mij was het wel een paar dagen blubberig, maar dat was heel snel over.
maar bij een sluitband heb je alleen klittenband, die doe je toch gewoon om...dan heb je toch niet het van boven naar beneden (of andersom) sluiten verhaal?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:08 schreef owlet het volgende:
jawel, dat kan wel wat uitmaken. Als je niet van boven naar beneden sluit dan heb je kans dat je de baarmoeder geen ruimte geeft om naar beneden te zakken.Altijd van boven naar beneden en niet meteen te strak, je kan daarna nog een keertje alles van boven naar beneden strakker trekken.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:46 schreef FoN het volgende:
Ooooh! Ja, nou wete ik eht weerAls je dan op je andere zij draaide voelde je hem gewoon omvallen en verschuiven enzo.
popples doet handen voor de ogen en vingers in de oren lalalaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:46 schreef FoN het volgende:
Ooooh! Ja, nou wete ik eht weerAls je dan op je andere zij draaide voelde je hem gewoon omvallen en verschuiven enzo.
Ik weet natuurlijk niet wat voor band je bedoelt maar een sluitlaken/-band/handdoek/etc. wordt gedragen om je baarmoeder wat naar achter te drukken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
maar bij een sluitband heb je alleen klittenband, die doe je toch gewoon om...dan heb je toch niet het van boven naar beneden (of andersom) sluiten verhaal?
[..]
* OooLizaooO doet lekker meequote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:45 schreef Popples het volgende:
popples doet handen voor de ogen en vingers in de oren lalala
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:21 schreef marit1978 het volgende:
JIPPIE
echo was helemaal goed !
mooi levend propje te zien...9weken zwanger zoals we al dachten
ben helemaal blij en opgelucht
en ze zitten heerlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:46 schreef GI het volgende:
Zwangerschaps ondergoed is een uitvinding van de duivel!
Echt!
Godsgruwelijk lelijke dingen zijn dat.
Al is dat niet altijd naar wens van de zwangerequote:En ik eet erg netjes, we gaan nooit 's avonds naar de patatzaak ofzo
Heuj! ik heb alleen 1 keer in de maand trek in een bak Ben and Jerry's ijs.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:13 schreef GI het volgende:
[..]
Al is dat niet altijd naar wens van de zwangere
ja heel irritant is dat, truitjes kruipen omhoog en broeken zakken afquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:53 schreef E.T. het volgende:
Mijn buik is nu zo groot dat zwangerschapsondergoed er ook vanaf zakt omdat het er niet meer overheen past.. Net als m'n spijkerbroek, die komt ook net niet hoog genoeg over het dikste punt heen en zakt dus afIk zit nu op het punt dat ik niks meer lekker vind zitten
![]()
Ik ben trouwens bij alle zwangerschappen in het begin vreselijk aangekomen en na 12 weken ging het steeds met onsjes. Bij Saskia zat ik met 12 weken op +10 kilo en eindigde ik met +15; bij Tijn met 12 weken ook op 10 kilo en eindigde ik met +14, nu zat ik weer snel op de +9 kilo en zit ik nu nog rond de +10/11 met 36 weken. Er is dus helemaal geen peil op te trekken hoe je de rest van je zwangerschap qua gewicht gaat..
Ik vond die tenten ook voor geen meter zitten. Ik heb er 1 gekocht en die ooit 1 dag aangehad: toen ik ging trouwen en het er toch echt netter uitzag met zo'n huidkleurig tentgeval eronder dan met iets anders. Daarna nooit meer gedragen dat onding.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:22 schreef k_i_m het volgende:
Eh, zwangerschapsondergoed?. Ik heb gewoon mijn eigen ondergoed nog aan
.
Spannend!! Maar waarom nu al? Wij schelen toch maar twee dagen??quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb er ook een gekocht en 1x aan gehad. Ik vond het een ramp, ik heb liever een hele lage onderbroek dan zo'n tent.
Morgen word ik opgenomen in het ziekenhuis en gaan ze met gel mijn baarmoedermond week maken, ik hoop deze week nog mama te worden!![]()
(ook al post ik hier niet gek vaak, meld ik het toch even)
Eensch!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:46 schreef GI het volgende:
Zwangerschaps ondergoed is een uitvinding van de duivel!
Echt!
Godsgruwelijk lelijke dingen zijn dat.
Oei, dat zijn wel goede redenen jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik mag nu al omdat het een groot kindje is en omdat mijn bloeddruk stijgt, ik vocht vast hou en ik inmiddels over de 100 kilo weeg.![]()
En toch vind ik het allemaal maar hartstikke eng........
Ik zal eens gaan uploadenquote:
Ah, heb je ook zo'n exemplaar?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:59 schreef Lishe het volgende:
Freecell, die exemplaren van 10 september zijn echt heul leuk!
Veel succes vrouwtje-theelepel!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik mag nu al omdat het een groot kindje is en omdat mijn bloeddruk stijgt, ik vocht vast hou en ik inmiddels over de 100 kilo weeg.![]()
En toch vind ik het allemaal maar hartstikke eng........
Als je niet streng hebt gelijnd en normaal eet zul je niet echt gaan jojo-en, enkel een normaal gewicht aankomen van de zwangerschap; normaal gesproken dan he!?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik heb eergisteren een bak ben & jerry ijs als toetje achterovergeslagen
Maar die kwam er 5 minuten later weer uitInclusief avondeten.
Tot nu toe ben ik een kilo aangekomen, maar ik heb een rond buikje die eruitziet alsof hij meer dan een kilo weegtWel raar, want voor ik zwanger werd, ben ik meer dan 25 KG afgevallen, waarvan nog zeker een KG of 10 in de 3 maanden voor ik zwanger werd. Ik had dus verwacht nu heel hard terug te jojo-en, omdat ik niet meer mag lijnen, maar dat valt me tot nu toe 100% mee
Wat wel leuk is. Die buik voelt zo anders aan dan een "dikke" buik bij mij. Veel ronder en steviger.
Ah dat is t belangrijkstequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:40 schreef E.T. het volgende:
De baby heeft geen nadeel van op je buik liggen, die zit goed verpakt in een zak met water.
hier voor zwangerschap 16 kg afgevallen... dan nog 1 kg afgevallen en nu 1/2 kg er terug bij...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik heb eergisteren een bak ben & jerry ijs als toetje achterovergeslagen
Maar die kwam er 5 minuten later weer uitInclusief avondeten.
Tot nu toe ben ik een kilo aangekomen, maar ik heb een rond buikje die eruitziet alsof hij meer dan een kilo weegtWel raar, want voor ik zwanger werd, ben ik meer dan 25 KG afgevallen, waarvan nog zeker een KG of 10 in de 3 maanden voor ik zwanger werd. Ik had dus verwacht nu heel hard terug te jojo-en, omdat ik niet meer mag lijnen, maar dat valt me tot nu toe 100% mee
Wat wel leuk is. Die buik voelt zo anders aan dan een "dikke" buik bij mij. Veel ronder en steviger.
Dank je welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Mooie echo Tara en freecell!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:18 schreef Troel het volgende:
Ik heb tot vrij lang op mijn buik kunnen slapen, lag dan een klein beetje scheef, waardoor mijn buik deels naast me lag, maar ik toch op mijn buik lag. Snappen jullie het nog
Ai Sjak, da's niet leuk...quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:20 schreef sjak het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat is zelf mijn suiker moet gaan controleren. Ik hoor vanmiddag hoe vaak en wanneer dat moet. Als deze te hoog wordt moet ik insuline spuiten. Meer niet....![]()
Verder kom ik nu helemaal niet meer bij de verloskundige maar ben onder volledige behandeling van de gynaecoloog. Als er iets is mag ik dus gelijk naar het ziekenhuis. Tenslotte is de kans heel klein dat ze me door laten lopen na de 40 weken. Het gevaar is dat het kindje dan te groot gaat worden. Als dat zo blijkt te zijn na de bevalling dan zal hij/zij goed in de gaten gehouden moeten worden. Maar dat duurt nog heeeeeeeeel lang
ze zeggen dat je lichaam zich voorbereid op de bevalling en dit kan een van de dingen zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:06 schreef donnahvh het volgende:
vrouwtje theelepel als je dit nog leest en je kindje is nog niet geboren,,,,,veel succes!!
sjak das wel minder leuk idd maar zag net dat je gelukkig niet zo lang meer hoeft
hier is er iets vaags aan de hand en ik hoop maar dat het met een evt bevalling te maken heeft want lekker is anders maar heb de hele dag een herrie in mn buik gehad en nu megadiarree![]()
iemand ervaringen mee?
nou ik ga weer ff op de pot zitten![]()
Hier valt het wat tegen allemaalquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:21 schreef Popples het volgende:
[..]
ze zeggen dat je lichaam zich voorbereid op de bevalling en dit kan een van de dingen zijn.
maar als het te erg is zou ik even aan de bel trekken.
sjak wat balen succes met prikken.
freecell en tara wat een mooie echo.![]()
marit gelukkig was alles goed.![]()
mibos fijn dat je weer goed gekeurd bent.![]()
k_i_m hoe is het bij jou?
vrouwtje theelepel ik hoop dat je aan het genieten bent en anders succes![]()
hier morgen 37 wekenalleen ze moet wel nog even blijven zitten tot 23 maart
oh men hou op ik kan overdag slapen en 's nachts lig ik wakker alleen met een dreumes kun je niet gaan slapen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier valt het wat tegen allemaal. Ik slaap zo ongeveer niet meer 's nachts, ben al 3 dagen aan het janken om niks en ik ben er eigenlijk wel klaar mee, ondanks dat ze moet blijven zitten tot 21 maart
. Veel harde buiken en weer 10 nieuwe soorten buikpijn ontdekt, maar alles is wel keurig in orde elke keer. Ik heb eerlijk gezegd nog niet het idee dat er iets gaat gebeuren de komende 2 weken.
Heb jij ook al van die typische klachten?
En waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:10 schreef Silmarwen het volgende:
En k_i_m de laatste lootjes wegen dus echt het zwaarst.Ik zat een beetje te hopen dat ik erdoor zou zeilen als ik nu doe. Nog "maar" twee weken.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:58 schreef Jepali het volgende:
Ik ga hier ook af en toe posten, heb er zin in. Mag ik in het rijtje erbij rond 1 november?
Wij hebben de kaart via Geboortepost.nl gemaakt, je kunt m dan evengoed helemaal zelf in elkaar zetten, maar je kunt een adressenlijst importeren en alles...dus buiten het "ontwerpen" hoef je zelf niks meer te doen, erg handigquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:04 schreef lunastar het volgende:
blabla onze proefdruk is ook klaar... maken alles zelf dus er is nog véél werk
Nou, idd, wat een lange kul!quote:
Dat is vlot gegaan!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
He Dames,
Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest om een gel te laten inbrengen om de baarmoedermond week te maken. Daar aangekomen was dit niet meer nodig want ik bleek al 2 cm ontsluiting te hebben. Voor ik het wist lag ik in de verloskamer aan het infuus en daar is om 18.55 onze zoon Mika Viggo geboren. Hij weegt 4260 gram en is 55 cm lang. en natuurlijk de mooiste, leukste knul ooit gezien. ( hij ruikt zo heerlijk)
Zijn nog niet echt weeen als ik haar zo zie... maar misschien zijn weeen bij nummer 3 ook wel minder sterkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef marit1978 het volgende:
zijn het nog wel 'harde buiken' dan !?
Oh rot is dit he? Ik had dit bij de derde ook heel erg, ik moest dan soms gewoon voorweeen wegpuffen en na twee kinderen denk je toch wel te weten wat weeen zijn en dan stopt het weerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:12 schreef E.T. het volgende:
Ben er weer hoor![]()
Heb deze keer wel ellendigere harde/vervelende buiken dan de twee keer hiervoorVorige zwangerschappen heb ik idd nog nooit zo ellendig gezeten dat ik alleen nog maar onder de douche wilde of n bed liggen.
Heb wel het idee dat e.e.a. met mijn darmen samenhangt. De baby lijkt nu anders op mijn darmen te liggen waardoor ik minder vaak naar de wc ga.. en als ik dan een ruime dag niet geweest ben lijkt het alsof de darmkrampen zich verplaatst hebben naar een rommelige baarmoeder ofzo.
Maar ja, door het gerommel word ik weer 'bang' om te persen op het toilet, het voelt nl. alsof de baby er zo uit kan floepen als ik even m'n best doe![]()
Maar goed, nog max. 5 weken
Ik zeg maar ff niksquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zijn nog niet echt weeen als ik haar zo zie... maar misschien zijn weeen bij nummer 3 ook wel minder sterk
Nog sneller??quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:06 schreef Loena-tik- het volgende:Tis een schrale troost maar echt het is allemaal voorwerk waardoor je straks als een speer gaat bevallen
Ik hoop het voor jullie!!! Gaat het toch doorzetten?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Het zou me niks verbazen als ik maandag niet hoef te gaan werken...
Nog nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:07 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie!!! Gaat het toch doorzetten?
Maandag is ze 37 weken. Dus ze houdt het nog maar aan nachie op. Saskia op 38 weken en Tijn op 39 weken geloof ik. Weet ik niet eens precies meerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh maar zie net dat je nog geen 37 weken bent...tochMet hoeveel weken beviel je ook weer van de andere twee?
daar hopen wij hier ook op..... raar he dat er nog zo;n verschil zit tussen een 1e 2e en 3e zwangerschapquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Het zou me niks verbazen als ik maandag niet hoef te gaan werken...
Ja... of 13 April. Of 31 Maart of.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:52 schreef snoopy het volgende:
Ik begrijp dat we kunnen gaan inzetten op 8 of 9 maart
Dat deed ik ook ooit, en toen had ik om vijf voor twaalf dezelfde avond nog een kindquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:33 schreef E.T. het volgende:
Ik ga de was maar opvouwen ofzo
(en toch ff stiekem het telefoonlijstje updaten en bij m'n ziekenhuispapieren doen)
Ik zei dat het me niet zou verbazen. Dat is wat andersquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:18 schreef snoopy het volgende:
en net dacht je nog dat je maandag niet naar je werk hoefdeOf ben je gewoon vrij? Of heb je geen werk?
In wat voor conversatie val ik nu weer als onschuldige argeloze voorbijgangerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef k_i_m het volgende:
Daar zit ik me alvast zo op te verheugen he? Een lekker potje ongegeneerd schijten mét aandrang. Ik weet al niet eens meer hoe het voelt om echt te moeten poepen.
Dan zou het mij ook niet verbazen als je morgen niet naar je werk 'hoeft'quote:Op zondag 9 maart 2008 08:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, we zijn nog met zijn 4'en... Nou drie en een half aan mijn knetterende koppijn te voelen
Oh hij is ook zo'n "meevoelende pappa" als in: vrouw buikpijn...man ookquote:Op zondag 9 maart 2008 08:44 schreef E.T. het volgende:
Maar goed.. rust dus hier in de tent![]()
Ik zie wel een parallel met vorig jaar... Toen werd Swets ook 5 dagen voor de bevalling ziek
En dan vlak voor het moment supreme de verloskamer uitvluchten.. Warme verloskamer + griep + inspanning en stress is niet zo'n geweldige combinatiequote:Op zondag 9 maart 2008 09:13 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh hij is ook zo'n "meevoelende pappa" als in: vrouw buikpijn...man ook![]()
Nee je voelde zo mee met je barende vrouw dat je gewoon moest kotsen...schattigquote:Op zondag 9 maart 2008 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moest ff kotsen. Das toch niet raar als je vrouw ligt te bevallen. En verder heb ik gewoon alle smerigheid, bloed en ellende vol bewust mee mogen maken...
Nou ik had eigenlijk gewoon griep, en ik kan slecht tegen warmte. En op de beval kamers is het altijd bloedheetquote:Op zondag 9 maart 2008 09:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee je voelde zo mee met je barende vrouw dat je gewoon moest kotsen...schattig
Ik heb nooit tussen die benen staan gluren hoor. Maar zelfs vanaf schouderhoogte zie je... eh... genoegquote:Op zondag 9 maart 2008 09:29 schreef Loena-tik- het volgende:
Bij de eerste had ik Five trouwens wel gewaarschuwd...hij mocht van mij alles zien( klontjes bonkjes sliertjes, whehehe) maar als het kind eruit was mocht ie niet, ik herhaal NIET meer "daar" kijken. Aangezien ik uit ervaring wist dat je dan zo'n beetje uitzicht had tot je huig...leek mij niet zo goed voor ons verdere sexleven als ie daar naar keek
![]()
Whahaha, kind geboren, pappa en mamma geven elkaar een zurig kusjequote:Op zondag 9 maart 2008 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ik was op tijd terugBeetje zurige geur om me heen...
Herkenbaar, donnaquote:Op zondag 9 maart 2008 02:20 schreef donnahvh het volgende:
hallo!
ik ben ff aan t "spoken"![]()
bah ik wil bevallen
nutteloze post ik weet het sorry maar ik wist niet wat ik anders moest gaan doen
Niet onze trap.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:27 schreef Troel het volgende:
Sil, Knut, mooie fotojammer van die jassen op de trap
Ik weet niet of ik vrouwtje theelepel al gefeliciteerd had, dus (nogmaals) gefeliciteerd!
Ja, bijzonder he?quote:Op zondag 9 maart 2008 13:23 schreef bixister het volgende:
en dat terwijl smeren geen enkel effect zou hebben.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef LadyS het volgende:
volgens mij heb ik die trap wel eens gezien op een buikfoto van ET
Aha! Het is Knut met ET!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef LadyS het volgende:
volgens mij heb ik die trap wel eens gezien op een buikfoto van ET
En dan ben je het hele traject zonder strepen doorgekomen... kom je er na de bevalling achter dat je toch een paar strepen op je buik hebt... of ik die nou heb opgelopen tijdens het moment supreme of dat ze er al zaten maar niet zo zichtbaar, dat weet ik niet. Maar nu zitten ze er absoluut...quote:Op zondag 9 maart 2008 12:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk niet dat het mij ooit nog gaat lukken, een hele nacht. Ik zag trouwens net iets wat mij allerminst tevreden stelde
. Ik heb als een idioot gesmeerd omdat ik bang was voor enge rode striae, en hoera, geen streep te bekennen op mijn buik
. Alleen zag ik net wel 3 rode strepen op mijn reet, want tja, dáár heb ik dus niet gesmeerd
.
Haha....quote:
Ja... en ik heb zooooo geen zinquote:Op maandag 10 maart 2008 08:26 schreef snoopy het volgende:
Swets, ben je naar je werk vandaag?
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... en ik heb zooooo geen zin
Nou, wat let je?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:42 schreef E.T. het volgende:
Het wordt mooi, het wordt leuk, het wordt zwaar (ok, dat laatste is het al) Ik voel me nu al zooooo rijk
en ik heb er zo'n zin in
Kind is nu al eigenwijsquote:
Hier si het ook rustig, ik zit alleen en ik bijna geen werk meer liggen, dus een bevallinkje tussendoor is wel leukquote:Op maandag 10 maart 2008 13:07 schreef YPPY het volgende:
Hup, Hup! Bevallen jij, het is nu rustig op m'n werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |