gaat hard he!quote:
Je weet dat daar een oplossing voor is hè.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:32 schreef Troel het volgende:
Ik vind het eigenlijk jammer dat ik niet meer in het lijstje sta, ik was er zo aan gewend
ja das een hele goeie!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:19 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Je weet dat daar een oplossing voor is hè.
Donnahvh, hoe kan je spiraaltje dan vanzelf verdwenen zijnKan zo'n ding er zomaar uit vallen zonder dat je het merkt?
ik vond het vreselijk. voor mij was het meer mijn bekken.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Voelde het ook fijner aan je buik met sluitlaken?
Dus dat je minder het idee had dat je buikinhoud alle kanten op ging zeg maar?
Ah dat is mischien ook wel een goede tip ja, die corrigerende onderbroeken.... voor t geval t bij mij niet zo snel weer samen krimptquote:Op maandag 3 maart 2008 16:02 schreef E.T. het volgende:
ipv een sluitlaken kun je ook een paar 'corrigerende' onderbroeken kopen; helpen ook goed tegen het 'blubber-idee'
Veel kraamverzorgsters zijn trouwens niet op de hoogte van hoe een sluitlaken goed werkt en hoe dit bevestigd moet worden. Bij mij kromp de hele boel trouwens erg snel weer samen, heb dus ook niet het gevoel gehad dat m'n buikinhoud te veel ruimte had ofzo.
Hey, bij mij zit ook alles nog vast hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 16:44 schreef E.T. het volgende:
Nou is Swets morgen de hele dag weg (hij zit in Hannover, vind ik best wel eng ver weg.. maar goed.. als ik ook maar denk dat er wat gebeurt hang ik aan de telefoon en zit hij in de auto).. Maar in een flits bedacht ik me dat het voor Saskia misschien wel leuk was om pannenkoeken te gaan eten morgenavond.
Maar met al dat gerommel van de laatste tijd durf ik niet meer![]()
![]()
De wieg is nog niet klaar, niet alle spullen zijn klaargezet en de babykamer moet nog opgeruimd![]()
Morgen toch maar wat anders eten![]()
Voor de eerste echo was ik echt heel ongeduldigquote:Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef marit1978 het volgende:
Freecell, uiteraad is dat weer spannend...en erg leuk!
pfff, ik ben zó ongeduldig!
morgenochtend de echo...éindelijk zien of het allemaal goed zit met ukkie-2
Ik heb voor eerste paasdag de verloskamer gereserveerd.. en jij?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hey, bij mij zit ook alles nog vast hoor.
Ik blijf bij 21 maartquote:Op maandag 3 maart 2008 19:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb voor eerste paasdag de verloskamer gereserveerd.. en jij?
goede vrijdag is ook wel een leuke iddquote:
Ben ook zeeeeeer benieuwdquote:Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef marit1978 het volgende:
Freecell, uiteraad is dat weer spannend...en erg leuk!
pfff, ik ben zó ongeduldig!
morgenochtend de echo...éindelijk zien of het allemaal goed zit met ukkie-2
19 maart is mijn verjaardag, zou wel leuk zijnquote:
Dan heb ik liever mijn eigen verjaardag, de 21equote:Op maandag 3 maart 2008 22:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
19 maart is mijn verjaardag, zou wel leuk zijn
21 maart, onze trouwdag, mag ook wel
jawel, dat kan wel wat uitmaken. Als je niet van boven naar beneden sluit dan heb je kans dat je de baarmoeder geen ruimte geeft om naar beneden te zakken.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ah dat is mischien ook wel een goede tip ja, die corrigerende onderbroeken.... voor t geval t bij mij niet zo snel weer samen krimptLijkt me nl echt een rot gevoel
![]()
En ipv een sluitklaken verkopen ze ook sluitbanden....die zijn gewoon met klitteband, dus dan maakt t niks uit als de kraamverzorgster niet weet hoe t werkt
Ik heb wel een sluitlaken gebruikt, beide keren. En ik heb geen luie buikspieren hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 23:00 schreef Mammietje het volgende:
Maar als ik lees over luie buikspieren, laat dan maar zitten.Klinkt dan alsof het alleen maar langer duurt voor je van die pens af bent.
het is een beetje offtopic maar mijn mirena is er zomaar uitgevallen, gelukkig had ik dit wel in de gaten ivm afvegen maar kan me voorstellen dat je het niet in de gaten hebt.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:19 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Je weet dat daar een oplossing voor is hè.
Donnahvh, hoe kan je spiraaltje dan vanzelf verdwenen zijnKan zo'n ding er zomaar uit vallen zonder dat je het merkt?
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:22 schreef FoN het volgende:
Buikinhoud tevele ruimteIs dat echt iets wara mensen last van hebben, nog nooit gehoord
Bij mij was het wel een paar dagen blubberig, maar dat was heel snel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |