maar bij een sluitband heb je alleen klittenband, die doe je toch gewoon om...dan heb je toch niet het van boven naar beneden (of andersom) sluiten verhaal?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:08 schreef owlet het volgende:
jawel, dat kan wel wat uitmaken. Als je niet van boven naar beneden sluit dan heb je kans dat je de baarmoeder geen ruimte geeft om naar beneden te zakken.Altijd van boven naar beneden en niet meteen te strak, je kan daarna nog een keertje alles van boven naar beneden strakker trekken.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:46 schreef FoN het volgende:
Ooooh! Ja, nou wete ik eht weerAls je dan op je andere zij draaide voelde je hem gewoon omvallen en verschuiven enzo.
popples doet handen voor de ogen en vingers in de oren lalalaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:46 schreef FoN het volgende:
Ooooh! Ja, nou wete ik eht weerAls je dan op je andere zij draaide voelde je hem gewoon omvallen en verschuiven enzo.
Ik weet natuurlijk niet wat voor band je bedoelt maar een sluitlaken/-band/handdoek/etc. wordt gedragen om je baarmoeder wat naar achter te drukken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
maar bij een sluitband heb je alleen klittenband, die doe je toch gewoon om...dan heb je toch niet het van boven naar beneden (of andersom) sluiten verhaal?
[..]
* OooLizaooO doet lekker meequote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:45 schreef Popples het volgende:
popples doet handen voor de ogen en vingers in de oren lalala
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:21 schreef marit1978 het volgende:
JIPPIE
echo was helemaal goed !
mooi levend propje te zien...9weken zwanger zoals we al dachten
ben helemaal blij en opgelucht
en ze zitten heerlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:46 schreef GI het volgende:
Zwangerschaps ondergoed is een uitvinding van de duivel!
Echt!
Godsgruwelijk lelijke dingen zijn dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |