Dat is vlot gegaan!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
He Dames,
Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest om een gel te laten inbrengen om de baarmoedermond week te maken. Daar aangekomen was dit niet meer nodig want ik bleek al 2 cm ontsluiting te hebben. Voor ik het wist lag ik in de verloskamer aan het infuus en daar is om 18.55 onze zoon Mika Viggo geboren. Hij weegt 4260 gram en is 55 cm lang. en natuurlijk de mooiste, leukste knul ooit gezien. ( hij ruikt zo heerlijk)
Zijn nog niet echt weeen als ik haar zo zie... maar misschien zijn weeen bij nummer 3 ook wel minder sterkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef marit1978 het volgende:
zijn het nog wel 'harde buiken' dan !?
Oh rot is dit he? Ik had dit bij de derde ook heel erg, ik moest dan soms gewoon voorweeen wegpuffen en na twee kinderen denk je toch wel te weten wat weeen zijn en dan stopt het weerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:12 schreef E.T. het volgende:
Ben er weer hoor![]()
Heb deze keer wel ellendigere harde/vervelende buiken dan de twee keer hiervoorVorige zwangerschappen heb ik idd nog nooit zo ellendig gezeten dat ik alleen nog maar onder de douche wilde of n bed liggen.
Heb wel het idee dat e.e.a. met mijn darmen samenhangt. De baby lijkt nu anders op mijn darmen te liggen waardoor ik minder vaak naar de wc ga.. en als ik dan een ruime dag niet geweest ben lijkt het alsof de darmkrampen zich verplaatst hebben naar een rommelige baarmoeder ofzo.
Maar ja, door het gerommel word ik weer 'bang' om te persen op het toilet, het voelt nl. alsof de baby er zo uit kan floepen als ik even m'n best doe![]()
Maar goed, nog max. 5 weken
Ik zeg maar ff niksquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zijn nog niet echt weeen als ik haar zo zie... maar misschien zijn weeen bij nummer 3 ook wel minder sterk
Nog sneller??quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:06 schreef Loena-tik- het volgende:Tis een schrale troost maar echt het is allemaal voorwerk waardoor je straks als een speer gaat bevallen
Ik hoop het voor jullie!!! Gaat het toch doorzetten?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Het zou me niks verbazen als ik maandag niet hoef te gaan werken...
Nog nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:07 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie!!! Gaat het toch doorzetten?
Maandag is ze 37 weken. Dus ze houdt het nog maar aan nachie op. Saskia op 38 weken en Tijn op 39 weken geloof ik. Weet ik niet eens precies meerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh maar zie net dat je nog geen 37 weken bent...tochMet hoeveel weken beviel je ook weer van de andere twee?
daar hopen wij hier ook op..... raar he dat er nog zo;n verschil zit tussen een 1e 2e en 3e zwangerschapquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Het zou me niks verbazen als ik maandag niet hoef te gaan werken...
Ja... of 13 April. Of 31 Maart of.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:52 schreef snoopy het volgende:
Ik begrijp dat we kunnen gaan inzetten op 8 of 9 maart
Dat deed ik ook ooit, en toen had ik om vijf voor twaalf dezelfde avond nog een kindquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:33 schreef E.T. het volgende:
Ik ga de was maar opvouwen ofzo
(en toch ff stiekem het telefoonlijstje updaten en bij m'n ziekenhuispapieren doen)
Ik zei dat het me niet zou verbazen. Dat is wat andersquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:18 schreef snoopy het volgende:
en net dacht je nog dat je maandag niet naar je werk hoefdeOf ben je gewoon vrij? Of heb je geen werk?
In wat voor conversatie val ik nu weer als onschuldige argeloze voorbijgangerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef k_i_m het volgende:
Daar zit ik me alvast zo op te verheugen he? Een lekker potje ongegeneerd schijten mét aandrang. Ik weet al niet eens meer hoe het voelt om echt te moeten poepen.
Dan zou het mij ook niet verbazen als je morgen niet naar je werk 'hoeft'quote:Op zondag 9 maart 2008 08:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, we zijn nog met zijn 4'en... Nou drie en een half aan mijn knetterende koppijn te voelen
Oh hij is ook zo'n "meevoelende pappa" als in: vrouw buikpijn...man ookquote:Op zondag 9 maart 2008 08:44 schreef E.T. het volgende:
Maar goed.. rust dus hier in de tent![]()
Ik zie wel een parallel met vorig jaar... Toen werd Swets ook 5 dagen voor de bevalling ziek
En dan vlak voor het moment supreme de verloskamer uitvluchten.. Warme verloskamer + griep + inspanning en stress is niet zo'n geweldige combinatiequote:Op zondag 9 maart 2008 09:13 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh hij is ook zo'n "meevoelende pappa" als in: vrouw buikpijn...man ook![]()
Nee je voelde zo mee met je barende vrouw dat je gewoon moest kotsen...schattigquote:Op zondag 9 maart 2008 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moest ff kotsen. Das toch niet raar als je vrouw ligt te bevallen. En verder heb ik gewoon alle smerigheid, bloed en ellende vol bewust mee mogen maken...
Nou ik had eigenlijk gewoon griep, en ik kan slecht tegen warmte. En op de beval kamers is het altijd bloedheetquote:Op zondag 9 maart 2008 09:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee je voelde zo mee met je barende vrouw dat je gewoon moest kotsen...schattig
Ik heb nooit tussen die benen staan gluren hoor. Maar zelfs vanaf schouderhoogte zie je... eh... genoegquote:Op zondag 9 maart 2008 09:29 schreef Loena-tik- het volgende:
Bij de eerste had ik Five trouwens wel gewaarschuwd...hij mocht van mij alles zien( klontjes bonkjes sliertjes, whehehe) maar als het kind eruit was mocht ie niet, ik herhaal NIET meer "daar" kijken. Aangezien ik uit ervaring wist dat je dan zo'n beetje uitzicht had tot je huig...leek mij niet zo goed voor ons verdere sexleven als ie daar naar keek
![]()
Whahaha, kind geboren, pappa en mamma geven elkaar een zurig kusjequote:Op zondag 9 maart 2008 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ik was op tijd terugBeetje zurige geur om me heen...
Herkenbaar, donnaquote:Op zondag 9 maart 2008 02:20 schreef donnahvh het volgende:
hallo!
ik ben ff aan t "spoken"![]()
bah ik wil bevallen
nutteloze post ik weet het sorry maar ik wist niet wat ik anders moest gaan doen
Niet onze trap.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:27 schreef Troel het volgende:
Sil, Knut, mooie fotojammer van die jassen op de trap
Ik weet niet of ik vrouwtje theelepel al gefeliciteerd had, dus (nogmaals) gefeliciteerd!
Ja, bijzonder he?quote:Op zondag 9 maart 2008 13:23 schreef bixister het volgende:
en dat terwijl smeren geen enkel effect zou hebben.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef LadyS het volgende:
volgens mij heb ik die trap wel eens gezien op een buikfoto van ET
Aha! Het is Knut met ET!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef LadyS het volgende:
volgens mij heb ik die trap wel eens gezien op een buikfoto van ET
En dan ben je het hele traject zonder strepen doorgekomen... kom je er na de bevalling achter dat je toch een paar strepen op je buik hebt... of ik die nou heb opgelopen tijdens het moment supreme of dat ze er al zaten maar niet zo zichtbaar, dat weet ik niet. Maar nu zitten ze er absoluut...quote:Op zondag 9 maart 2008 12:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk niet dat het mij ooit nog gaat lukken, een hele nacht. Ik zag trouwens net iets wat mij allerminst tevreden stelde
. Ik heb als een idioot gesmeerd omdat ik bang was voor enge rode striae, en hoera, geen streep te bekennen op mijn buik
. Alleen zag ik net wel 3 rode strepen op mijn reet, want tja, dáár heb ik dus niet gesmeerd
.
Haha....quote:
Ja... en ik heb zooooo geen zinquote:Op maandag 10 maart 2008 08:26 schreef snoopy het volgende:
Swets, ben je naar je werk vandaag?
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... en ik heb zooooo geen zin
Nou, wat let je?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:42 schreef E.T. het volgende:
Het wordt mooi, het wordt leuk, het wordt zwaar (ok, dat laatste is het al) Ik voel me nu al zooooo rijk
en ik heb er zo'n zin in
Kind is nu al eigenwijsquote:
Hier si het ook rustig, ik zit alleen en ik bijna geen werk meer liggen, dus een bevallinkje tussendoor is wel leukquote:Op maandag 10 maart 2008 13:07 schreef YPPY het volgende:
Hup, Hup! Bevallen jij, het is nu rustig op m'n werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |