quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef LadyS het volgende:
volgens mij heb ik die trap wel eens gezien op een buikfoto van ET
Aha! Het is Knut met ET!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef LadyS het volgende:
volgens mij heb ik die trap wel eens gezien op een buikfoto van ET
En dan ben je het hele traject zonder strepen doorgekomen... kom je er na de bevalling achter dat je toch een paar strepen op je buik hebt... of ik die nou heb opgelopen tijdens het moment supreme of dat ze er al zaten maar niet zo zichtbaar, dat weet ik niet. Maar nu zitten ze er absoluut...quote:Op zondag 9 maart 2008 12:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk niet dat het mij ooit nog gaat lukken, een hele nacht. Ik zag trouwens net iets wat mij allerminst tevreden stelde
. Ik heb als een idioot gesmeerd omdat ik bang was voor enge rode striae, en hoera, geen streep te bekennen op mijn buik
. Alleen zag ik net wel 3 rode strepen op mijn reet, want tja, dáár heb ik dus niet gesmeerd
.
Haha....quote:
Ja... en ik heb zooooo geen zinquote:Op maandag 10 maart 2008 08:26 schreef snoopy het volgende:
Swets, ben je naar je werk vandaag?
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... en ik heb zooooo geen zin
Nou, wat let je?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:42 schreef E.T. het volgende:
Het wordt mooi, het wordt leuk, het wordt zwaar (ok, dat laatste is het al) Ik voel me nu al zooooo rijk
en ik heb er zo'n zin in
Kind is nu al eigenwijsquote:
Hier si het ook rustig, ik zit alleen en ik bijna geen werk meer liggen, dus een bevallinkje tussendoor is wel leukquote:Op maandag 10 maart 2008 13:07 schreef YPPY het volgende:
Hup, Hup! Bevallen jij, het is nu rustig op m'n werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |