Allereerst gefeliciteerd Jepali!
Bij mij mag er in de OP achter m'n naam komen te staan dat het een meisje wordt!

(Na 3 keer mogen we er toch wel vanuit gaan dat het ook echt zo is, en het geheel was nu wel erg duidelijk te zien!)
En nou dacht ik dus laatste echo dan vandaag, maar nee hoor, volgende week krijg ik er 1 in het ziekenhuis.
Er is een mild verwijd nierbekken aangetroffen bij de kleine, wat niet ernstig is en ik me ook geen zorgen over mag maken, want het kan een momentopname zijn, en als het gewoon zo is dan is het enige effect dat de kleine anti-biotica krijgt toegedient na de geboorte om een blaasontsteking te voorkomen.
Maargoed, ik had bijna nu al in het ziekenhuis gezeten, of ik niet ff snel heen kon, maar ik moet zo afrijden, dus doe maar niet.
Ik maak me niet echt zorgen, want ik ben dan vrij nuchter, maar toch is het naar als je zoiets hoort.
Heb ook gevraagd of andere dingen nog een mogelijke oorzaak kan zijn, want m'n broertje had een aangeboren afwijking aan z'n urine systeem; een gewone blaas en een 2e kleinere blaas die niet goed werkte (en voor blaasontstekingen zorgde, en dus is verwijderd een aantal jaren geleden).
Of dat ik zelf wel genoeg eet/drink.
Maargoed, nee niet echt, het systeem van de kleine is nu nog zo flexibel dat dit gewoon zo kan zijn, en ook erg tijdelijk kan zijn.
Bij de 20 weken echo is dit trouwens niet gezien, maar de echo-mevrouw wilt nu zekerheid, omdat ze niet zekerheid heeft over de goede beeldkwaliteit van de 20 weken echo (beeb lag er toen ook rot voor, en omdat ik wat meer vetjes heb van mezelf).
Wel een goede echo-mevrouw, geruststellend en heel secuur (ik denk ff geslacht checken en klaar, maar niet dus

).
Overigens, ik vertelde mijn beste vriendin over die pannenkoeken, en warempel, ook zij heeft vlak voor de boel op gang kwam pannenkoeken staan bakken
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae