abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57170957
klinkt logisch E.T.

ging er vanuit dat de VK wel naast me zou komen zitten s'nachts als ze zou zeggen dat buikslapen niet mag
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:18:11 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_57170996
Ik heb tot vrij lang op mijn buik kunnen slapen, lag dan een klein beetje scheef, waardoor mijn buik deels naast me lag, maar ik toch op mijn buik lag. Snappen jullie het nog
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57171029
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:18 schreef Troel het volgende:
Ik heb tot vrij lang op mijn buik kunnen slapen, lag dan een klein beetje scheef, waardoor mijn buik deels naast me lag, maar ik toch op mijn buik lag. Snappen jullie het nog
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:43:45 #124
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57172889
Op je rug slapen is niet goed omdat je je Vena cava inferior (onderste holle ader) afdrukt. Dan krijg je minder bloed naar je hersenen en word je beroerd (misselijk, zweterig, flauwvallen), je wordt dan wel wakker hoor. Als je dat wil voorkomen en toch op je rug wilt slapen kun je een klein kussentje of dekentje onder je rechterzijde leggen (bijvoorbeeld onder je matras).

Mooie echo Tara en freecell!

Ik ben net terug uit het ziekenhuis. De echo was goed, baby was maar iets groter dan normaal maar dat was niet onverwacht. Mijn suiker was helaas niet goed en ik ga zo weer terug naar het ziekenhuis, naar de diabetesverpleegkundige. Ik krijg dan uitleg over zelfcontrole. Ik moet mezelf gaan prikken
Lekker rustig zo'n zwangerschapsverlof
Lekker douchen!
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:12:42 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57173568
Wat balen dat het niet goed is nog sjak... En wat is de bedoeling van de zelfcontrole? Dat je actie kan ondernemen als het niet goed is ofzo? Wat zou dat inhouden dan?
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:20:41 #126
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57173764
Wat ik heb begrepen is dat is zelf mijn suiker moet gaan controleren. Ik hoor vanmiddag hoe vaak en wanneer dat moet. Als deze te hoog wordt moet ik insuline spuiten. Meer niet....

Verder kom ik nu helemaal niet meer bij de verloskundige maar ben onder volledige behandeling van de gynaecoloog. Als er iets is mag ik dus gelijk naar het ziekenhuis. Tenslotte is de kans heel klein dat ze me door laten lopen na de 40 weken. Het gevaar is dat het kindje dan te groot gaat worden. Als dat zo blijkt te zijn na de bevalling dan zal hij/zij goed in de gaten gehouden moeten worden. Maar dat duurt nog heeeeeeeeel lang
Lekker douchen!
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:24:20 #127
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57173869
das balen sjak, zelf prikken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57173882
Sjak, dat klinkt niet zo fijn Gelukkig is met de baby alles goed.

En ik wilde vrouwtje-theelepel nog succes wensen voor vandaag

En wat een mooie echo Tara & freecell
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57176377
Aaah, rot zeg Sjak Maar gelukkig valt eht met de baby mee.
Marit, Tara en Freecel gefeli met de goede echo's
Vrouwjte-theelepel, succes vandaag!
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:09:11 #130
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57179673
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:20 schreef sjak het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat is zelf mijn suiker moet gaan controleren. Ik hoor vanmiddag hoe vaak en wanneer dat moet. Als deze te hoog wordt moet ik insuline spuiten. Meer niet....

Verder kom ik nu helemaal niet meer bij de verloskundige maar ben onder volledige behandeling van de gynaecoloog. Als er iets is mag ik dus gelijk naar het ziekenhuis. Tenslotte is de kans heel klein dat ze me door laten lopen na de 40 weken. Het gevaar is dat het kindje dan te groot gaat worden. Als dat zo blijkt te zijn na de bevalling dan zal hij/zij goed in de gaten gehouden moeten worden. Maar dat duurt nog heeeeeeeeel lang
Ai Sjak, da's niet leuk...
Je hoeft gelukkig niet zolang meer, zie ik. Hier zou nr twee ook eerder gehaald worden oa door zwdiabetes, dat is dan wel weer fijn, ben je in ieder geval weer van het dieet/prikken af.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:20:09 #131
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57179917
Mooi dat alles goed is met beeb Sjak, maar niet mooi dat je suiker niet goed gaat.
pi_57182600
vrouwtje theelepel als je dit nog leest en je kindje is nog niet geboren,,,,,veel succes!!
sjak das wel minder leuk idd maar zag net dat je gelukkig niet zo lang meer hoeft
hier is er iets vaags aan de hand en ik hoop maar dat het met een evt bevalling te maken heeft want lekker is anders maar heb de hele dag een herrie in mn buik gehad en nu megadiarree
iemand ervaringen mee?
nou ik ga weer ff op de pot zitten
pi_57182795
Ik liep ook leeg, een paar dagen voor de bevalling. Maar dat kan ook aan de paaseitjes gelegen hebben
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_57182888
Oooh ik had ook in de week dat de bevalling begon dagen op de wc gezeten. Mijn lichaam was helemaal leeg toen de bevalling begon
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57183007
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:06 schreef donnahvh het volgende:
vrouwtje theelepel als je dit nog leest en je kindje is nog niet geboren,,,,,veel succes!!
sjak das wel minder leuk idd maar zag net dat je gelukkig niet zo lang meer hoeft
hier is er iets vaags aan de hand en ik hoop maar dat het met een evt bevalling te maken heeft want lekker is anders maar heb de hele dag een herrie in mn buik gehad en nu megadiarree
iemand ervaringen mee?
nou ik ga weer ff op de pot zitten
ze zeggen dat je lichaam zich voorbereid op de bevalling en dit kan een van de dingen zijn.
maar als het te erg is zou ik even aan de bel trekken.

sjak wat balen succes met prikken.
freecell en tara wat een mooie echo.
marit gelukkig was alles goed.
mibos fijn dat je weer goed gekeurd bent.
k_i_m hoe is het bij jou?
vrouwtje theelepel ik hoop dat je aan het genieten bent en anders succes

hier morgen 37 weken alleen ze moet wel nog even blijven zitten tot 23 maart
mama van 3 kids!
pi_57184174
Ik ga hier ook af en toe posten, heb er zin in. Mag ik in het rijtje erbij rond 1 november?
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:45:15 #137
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57185834
Popples, ben jij echt alweer 37 weken onderweg Jeetje!! Spannend!

En proficiat Jepali!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:22:57 #138
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57186977
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:21 schreef Popples het volgende:

[..]

ze zeggen dat je lichaam zich voorbereid op de bevalling en dit kan een van de dingen zijn.
maar als het te erg is zou ik even aan de bel trekken.

sjak wat balen succes met prikken.
freecell en tara wat een mooie echo.
marit gelukkig was alles goed.
mibos fijn dat je weer goed gekeurd bent.
k_i_m hoe is het bij jou?
vrouwtje theelepel ik hoop dat je aan het genieten bent en anders succes

hier morgen 37 weken alleen ze moet wel nog even blijven zitten tot 23 maart
Hier valt het wat tegen allemaal . Ik slaap zo ongeveer niet meer 's nachts, ben al 3 dagen aan het janken om niks en ik ben er eigenlijk wel klaar mee, ondanks dat ze moet blijven zitten tot 21 maart . Veel harde buiken en weer 10 nieuwe soorten buikpijn ontdekt, maar alles is wel keurig in orde elke keer. Ik heb eerlijk gezegd nog niet het idee dat er iets gaat gebeuren de komende 2 weken.

Heb jij ook al van die typische klachten?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:53:08 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_57187765
Ik moet trouwens iets bekennen. Ik ging onze flesjes pas natellen en wij hebben er inmiddels meer dan 14 (Maar dat komt ook omdat we een serie tot 125 cc hebben en een serie grotere )

En ik vind het eigenlijk wel fijn, want ik hoef zo niet elke alles af te wassen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57187987
nog 'maar' 2 weekjes k_i_m! sterkte!
sjak, wat een tegenvaller van je suiker. ik hoop dat je niet vaak zelf zult hoeven spuiten, lijkt me niks fijn. maar dat vingertop-prikken steeds is ook al geen pretje. succes!
jepali, gefeliciteerd! hartstikke leuk, jenthe wordt grote zus!!
pi_57190034
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hier valt het wat tegen allemaal . Ik slaap zo ongeveer niet meer 's nachts, ben al 3 dagen aan het janken om niks en ik ben er eigenlijk wel klaar mee, ondanks dat ze moet blijven zitten tot 21 maart . Veel harde buiken en weer 10 nieuwe soorten buikpijn ontdekt, maar alles is wel keurig in orde elke keer. Ik heb eerlijk gezegd nog niet het idee dat er iets gaat gebeuren de komende 2 weken.

Heb jij ook al van die typische klachten?
oh men hou op ik kan overdag slapen en 's nachts lig ik wakker alleen met een dreumes kun je niet gaan slapen. achja als zij ligt dan ga ik ook plat hoor.
van die buikpijn dat herken ik ook.
we moeten nog steeds een naam hebben dus uitstel zal wel makkelijk zijn en we zijn beneden nog niet klaar

pm-girl ja gaat echt veel te snel.
mama van 3 kids!
  donderdag 6 maart 2008 @ 08:10:42 #142
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57190258
Sjak, dat is goed balen zeg! Hopelijk blijft het een beetje stabiel!

Jepali welkom en gefeliciteerd.

En k_i_m de laatste lootjes wegen dus echt het zwaarst. Ik zat een beetje te hopen dat ik erdoor zou zeilen als ik nu doe. Nog "maar" twee weken.
pi_57190452
Jepali gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:08:06 #144
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57190835
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 08:10 schreef Silmarwen het volgende:

En k_i_m de laatste lootjes wegen dus echt het zwaarst. Ik zat een beetje te hopen dat ik erdoor zou zeilen als ik nu doe. Nog "maar" twee weken.
En waarom zou dat niet kunnen? .

Gefeliciteerd Jepali! (overheen gelezen gisteren, zag ik net . )
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2008 @ 09:10:22 #145
43556 miss_dynastie
pi_57190872
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:58 schreef Jepali het volgende:
Ik ga hier ook af en toe posten, heb er zin in. Mag ik in het rijtje erbij rond 1 november?
Wat leuk Van harte!
pi_57191027
Jepali gefeliciteerd!

K_i_m succes met de laatste loodje
Niet slapen is echt klote

En Sjak, lijkt me niks, zelf moeten prikken :S

Ow en gister zijn we t eindelijk eens geworden over de 2e naam en hebben we de proefdruk voor te geboorte kaartje alvast besteld

[ Bericht 25% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 06-03-2008 09:26:11 ]
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:04:23 #147
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57191744
jepali welkom en nogmaals gefeliciteerd

Hier last van mijn maag... maar beebje denkt net zoals ze dat van mijn blaas denkt dat het een boksbal is...

sjak hopelijk gaat het allemaal vlotjes gaan met zelf aanprikken en kun je je suiker onder controle houden...

blabla onze proefdruk is ook klaar... maken alles zelf dus er is nog véél werk
  Jubileum moderator donderdag 6 maart 2008 @ 10:13:12 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57191898
Jepali welkom hier en je staat erbij

Sjak dat is vervelend zeg, zelf prikken. sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57191974
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:04 schreef lunastar het volgende:
blabla onze proefdruk is ook klaar... maken alles zelf dus er is nog véél werk
Wij hebben de kaart via Geboortepost.nl gemaakt, je kunt m dan evengoed helemaal zelf in elkaar zetten, maar je kunt een adressenlijst importeren en alles...dus buiten het "ontwerpen" hoef je zelf niks meer te doen, erg handig
pi_57193143
Sjak, sterkte met dat prikken. Lijkt me wel eng, maar het is voor een goed doel hé.

LLMKim ik kan me voorstellen dat je er nu wel even van baalt, maar je kan gelukkig wel echt aftellen hé.

Jepali, welkom en proficiat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')