Wil gij ze dood hebbem?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar waarom mag nathalie niet op wat kerels zitten?
Jammer dat ze d'r tekst vergat.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm Nathalie zing nikki er wel uit op dit moment
Goed bezig!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:14 schreef Liquidootje het volgende:
Verder
Nogal schreeuwerig idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef sbientje het volgende:
dit is toch geen lied zeg! afschuwelijk zeg! iets subtielers had van mij wel gemogen
Het zal vast wel af wisselen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef Sirolf het volgende:
Slechte keus idd, want dit nummer was véél meer in het straatje van Nathalie dan dat van Nikki...
Ik had het al klaar gezetquote:
Idd, ik had opgestoken haar verwacht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jerney [afbeelding]
D'r haar zit wel een beetje verward, normaal pakt ze Grootser uit tijdens de Finale.
Mogen we hopen ja. Maar kijk. Schreeuwerige liedjes kan Nathalie goed. Nikki minder goed.quote:
Oftewel; Nath is veelzijdiger?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mogen we hopen ja. Maar kijk. Schreeuwerige liedjes kan Nathalie goed. Nikki minder goed.
Rustige liedjes kan Nathalie ook goed. Nikkie ook goed.
Dus wie heeft hier voordeel van.
die filmpjes ook net ja.. ook floortje - raffa, en maud - borisquote:
Nou, Nathalie zal wel weer losgaan op Stayin' alivequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mogen we hopen ja. Maar kijk. Schreeuwerige liedjes kan Nathalie goed. Nikki minder goed.
Rustige liedjes kan Nathalie ook goed. Nikkie ook goed.
Dus wie heeft hier voordeel van.
Was haar beste performancequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef Karina het volgende:
Leuk! Staying alive.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:18 schreef PeRi het volgende:
Godver ik kan maar met halve aandacht kijken, want mn oven stond in de fik.
Wat een tof nummer, erg cool. Jeroen van der Boom was wel suf. Jerney als enige blijven zitten terwijl de rest van de mannen ging staan
!!!
Je bent vrouw zonder multitaskmogelijkheid?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, ik kan niet meer 2 dingen tegelijk doen. En heb dus het commentaar niet gevolgd.
Ik zie Nathalie wel het vrouwendeel van Paradise by the dashboard light zingen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:19 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie nathalie geen lekker rock nummer zingen hoor
Let dan even niet meer op de baby. Hoef je meteen één ding minder te doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, ik kan niet meer 2 dingen tegelijk doen. En heb dus het commentaar niet gevolgd.
Jah blijkbaar...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent vrouw zonder multitaskmogelijkheid?
Het was niet eens de baby, het was gewoon FOK, even een topicje lezen/aanpassen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Let dan even niet meer op de baby. Hoef je meteen één ding minder te doen.
Jeroen v/d Boom, Whitney duet en reclamesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
Wat heb ik tot nu toe gemist?
Weinig! Alleen Jeroen van der Boom met Jij bent zo en Let me entertain you en een vreselijk schreeuwduet van Nikki en Nathalie met het nummer Queen of the night van Whitney Houston..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
jeroen van de boom!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
Dat is zo 1994quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Re het volgende:
waar moest ik die Boommans van kennen eigelijk?... ik dacht dat het zo'n belspelletjes meneer was
Was hij dat maar gebleven....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Re het volgende:
waar moest ik die Boommans van kennen eigelijk?... ik dacht dat het zo'n belspelletjes meneer was
Best Verkopende Zanger van Nederland in 2007quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Re het volgende:
Ik weet niet waarom ze dat doen, ik hoor het al vaker in de shows. Heel irritant.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
De achtergrondzang stoort me nogal.
Dat laatste heeft Nathalie volgens mij bij alle nummers wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Vorige keer was veel beter. Orkest is veel te hard en Nathalie lijkt buiten adem.
mee eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Vorige keer was veel beter. Orkest is veel te hard en Nathalie lijkt buiten adem.
Precies.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Wendy zal wel het lopend buffet voor de crew zijn geweest net voor de uitzending.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:30 schreef Svensational het volgende:
Beetje jammer van dat tafellaken dat ze aanheeft..
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gordon heeft het over energie geven. Ik kwam door Natte Lie in een zware dip.
Bij mij is het idd ook meer 'NOOOOOOOO!!!!'...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:32 schreef doeka het volgende:
Ik zit niet voor de televisie van Yes!
Ik had het over Nathalie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wendy zal wel het lopend buffet voor de crew zijn geweest net voor de uitzending.
Het was prima, jee, alsof al die idolen live super zingen, meestal playbacken die, anders zijn ze naar 1 nummer al volledig buiten adem.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gordon heeft het over energie geven. Ik kwam door Natte Lie in een zware dip.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Gordon tegen Jerney: "Vandeweek zei je nog wat anders"
Zieltjes winnen. of verliezen, het is maar wat je onder "ding" verstaat.quote:
Vind ik ook ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een geschreeuw zeg
Je bent in de war met Pauline :pquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef CJ het volgende:
Dit had leuker geklonken als Charlene het had gezongen.
Zoals de hele serie eigenlijk al het geval is...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef vw_caddy het volgende:
Achtergrondmuziek staat _veel_ te hard.
En jij verwart je met Bas.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent in de war met Pauline :p
Op Charlene zelfs.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
Liedje past absoluut niet bij Nikki. Is duidelijk op Nathalie geschreven
Heel Step Right Up idd. En op het laatst ook belachelijk hoog gezongen en daardoor onverstaanbaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens vind ik het weer een 'step right up' achtig rotnummer. Kunnen ze nou echt niks fatsoenlijks schrijven?
Je zal Dennis wel bedoelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef Liquidootje het volgende:
Dat is zo'n liedje voor dat beugelbekje meisje. Ik weet niet meer hoe ze heet.
Maar het is wel swingend....
ik vond Step right up ook leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens vind ik het weer een 'step right up' achtig rotnummer. Kunnen ze nou echt niks fatsoenlijks schrijven?
SCHREEUWdols.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Moet alles vandaag hard en schreeuwerig?
Ja, helaasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Moet alles vandaag hard en schreeuwerig?
Ze móet wel, dit nummer is op Nathalie geschreven, die pakt straks weer geweldig uit. Nikki kan er haar eigen nummer van maken en compleet weggeblazen worden of proberen op hetzelfde energieniveau als Nathalie uit te komen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef sbientje het volgende:
jezus nikki wat doe je! ik vind het echt niet tof!
quote:
ah! ik zat al te denken, waar lijkt het opquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, het einde klinkt dan weer heel erg als 'De Liefde Voor Muziek' van Raymond van het Groenewoud.
Ach, het was best aardig, dit ook, maar als je elke keer beweert dat je wereldsterren hebt staan, moet je met een beter nummer komen, dat zijn ze waard dan.quote:
Ik ook niet, Nikki overschreeuwde zichzelf niet, dat gaat Nathalie denk ik wel doen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:40 schreef livelink het volgende:
Ik zie Nathalie dit echt niet beter doen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Stel je eens voor wat Neil met dit nummer gedaan zou hebben...![]()
![]()
Huilend.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef BVO het volgende:
Zal Nathalie - net als Raffa tijdens Idols 3 - haar overwinning gaan danken aan de single?
Hetzelfde niveau als Nikki, maar dan met vibrito.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:42 schreef Karina het volgende:
Mmmm, hoopt Gordon nu dat Nikkie gaat winnen?
Ja, dat liedje van de Wizard of Oz, Diana Ross "hello world, it's like a different kind of living now"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Treezz het volgende:
Het refrein hello world., komt me bekend voor...
idd...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:43 schreef SpaRood het volgende:
Er zit geen ziel in dit liedje...
Dat moet ook niet. Het is swingend! Lekker genieten! Nathaliii! Nikki!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:43 schreef SpaRood het volgende:
Ja, hmm ... denk het wel, ff luistern op Youtube..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, dat liedje van de Wizard of Oz, Diana Ross "hello world, it's like a different kind of living now"
Dat zit in geen een top40 nummer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:43 schreef SpaRood het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Blonde zus van Nikki?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:45 schreef Toeps het volgende:
En wie is die hamster in dat blauwe jurkje in het publiek, waar de cameraman duidelijk op geilt? Nora?
quote:
haar Australische vriendin/zus? Ze spraken toen ik daar was in ieder geval Australisch;)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:45 schreef Toeps het volgende:
En wie is die hamster in dat blauwe jurkje in het publiek, waar de cameraman duidelijk op geilt? Nora?
Onzin. Er staan zat mooie liedjes in de top 40, met wel een "ziel", maar dit "hello world" is gewoon een standaard nummer met niet eens een leuke melodie, net "step right up" idd.quote:
Huubje jij ook kijken?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef HuubTuub het volgende:
Het lijkt erop dat de jury al een Natte Lies nummer heeft gekozen.
Nikki deed het geweldig.
Een powerballadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Voor Nikki moeten ze gewoon een mooie rockplaat in elkaar draaien
En toch vrees ik dat ze compleet weggeblazen gaat worden door Nathalie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een toffe single en briljant gezongen door Nikki.
Ah, ik dacht even dat het Nora was uit Raffish. Dacht al, wat moet die daar nou?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:46 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
haar Australische vriendin/zus? Ze spraken toen ik daar was in ieder geval Australisch;)
Alles wat ze de laatste weken aanheeft geeft een rare kijk op haar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:47 schreef dronkeykong het volgende:
Wendy heeft lekkere hangtieten in dat blauwe laken
Ja je mot toch wat op zo´n dag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huubje jij ook kijken?
Ben jij voor Nikki?
Dan hou ik t op Nathalie ok?
of Nathalie gaat compleet OTT... wat makkelijk kan met dit nummerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En toch vrees ik dat ze compleet weggeblazen gaat worden door Nathalie.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:43 schreef SpaRood het volgende:
Maria Mena schrijft zelf hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Mirri het volgende:
Jezus, waarom kunnen Nederlandse producers geen leuke Engeltalige lliedjes schrijven, zoals de Noren dat wel kunnen voor Lene Marlin en Maria Mena.
Je bedoelt Engels?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:46 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
haar Australische vriendin/zus? Ze spraken toen ik daar was in ieder geval Australisch;)
Daar ergerde ik me ook al kapot aan! Bij die (schreeuw)opening, kon je ook al niks horen van de stemmen, zelfs niet door het geschreeuwquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:47 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vond dat Nikki het heel erg goed zong, alleen jammer dat de muziek zo hard was. Ze was af en toe echt niet te verstaan.
Dat is niets nieuwquote:
Haha, dat is precies de juiste kwalificatiequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef dwergplaneet het volgende:
Hello World is een nummer van eurovisie songfestival-kwaliteit. Jammer.
Dealquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja je mot toch wat op zo´n dag.
Ik ben voor Neuki en jij voor Natte Lies, dan hoeven we niet te sms´en want dat heeft onze stem op.
Het is een complot!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:51 schreef BVO het volgende:
Ook alleen maar Nikki-lidjes als intro he?
Nikki stond aan het begin al met 55% tegen 45% voor, gaat moeilijk worden om dat in te halen hoor!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef flugeltje het volgende:
De single is echter geschreven op de act van Nathalie, vermoed dan ook dat die gaat winnen.
Jij hebt haar zwarte muts gezien?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zou er overblijven van Natte Lie als ze haar zwarte muts afzet???
doet 'n beetje aan de Wiz denken, rondhollen en schreeuwen met een aura van extatische blijheid.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef Karina het volgende:
Het lijkt ergens op, dat muziekje, kan het even niet plaatsen, maar ik ken het ergens van.
Hoe weet je datquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nikki stond aan het begin al met 55% tegen 45% voor, gaat moeilijk worden om dat in te halen hoor!
Dat koor van Nikki straks is nog 10 maal erger begreep ik van Gordon.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:55 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOH daar gaan dr winkansen.
Wat erg zeg...
Ja maar het was wel duidelijk wie bij welk percentage hoorde.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe weet je datIk heb geen namen gehoord, alleen percentages
Keeltje. Net als sjaggie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat heeft dat mens nou weer voor een stem?
Tsjezus kan je niet gewoon je simpele bek houdenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weer een baggerliedje
Natte Lie verdiend het niet om te winnen. Ze staat erbij alsof ze al gewonnen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |