Dat is zo 1994quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Re het volgende:
waar moest ik die Boommans van kennen eigelijk?... ik dacht dat het zo'n belspelletjes meneer was
Was hij dat maar gebleven....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Re het volgende:
waar moest ik die Boommans van kennen eigelijk?... ik dacht dat het zo'n belspelletjes meneer was
Best Verkopende Zanger van Nederland in 2007quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Re het volgende:
Ik weet niet waarom ze dat doen, ik hoor het al vaker in de shows. Heel irritant.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
De achtergrondzang stoort me nogal.
Dat laatste heeft Nathalie volgens mij bij alle nummers wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Vorige keer was veel beter. Orkest is veel te hard en Nathalie lijkt buiten adem.
mee eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Vorige keer was veel beter. Orkest is veel te hard en Nathalie lijkt buiten adem.
Precies.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Wendy zal wel het lopend buffet voor de crew zijn geweest net voor de uitzending.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:30 schreef Svensational het volgende:
Beetje jammer van dat tafellaken dat ze aanheeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |