Wil gij ze dood hebbem?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar waarom mag nathalie niet op wat kerels zitten?
Jammer dat ze d'r tekst vergat.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm Nathalie zing nikki er wel uit op dit moment
Goed bezig!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:14 schreef Liquidootje het volgende:
Verder
Nogal schreeuwerig idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef sbientje het volgende:
dit is toch geen lied zeg! afschuwelijk zeg! iets subtielers had van mij wel gemogen
Het zal vast wel af wisselen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef Sirolf het volgende:
Slechte keus idd, want dit nummer was véél meer in het straatje van Nathalie dan dat van Nikki...
Ik had het al klaar gezetquote:
Idd, ik had opgestoken haar verwacht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jerney [afbeelding]
D'r haar zit wel een beetje verward, normaal pakt ze Grootser uit tijdens de Finale.
Mogen we hopen ja. Maar kijk. Schreeuwerige liedjes kan Nathalie goed. Nikki minder goed.quote:
Oftewel; Nath is veelzijdiger?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mogen we hopen ja. Maar kijk. Schreeuwerige liedjes kan Nathalie goed. Nikki minder goed.
Rustige liedjes kan Nathalie ook goed. Nikkie ook goed.
Dus wie heeft hier voordeel van.
die filmpjes ook net ja.. ook floortje - raffa, en maud - borisquote:
Nou, Nathalie zal wel weer losgaan op Stayin' alivequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mogen we hopen ja. Maar kijk. Schreeuwerige liedjes kan Nathalie goed. Nikki minder goed.
Rustige liedjes kan Nathalie ook goed. Nikkie ook goed.
Dus wie heeft hier voordeel van.
Was haar beste performancequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef Karina het volgende:
Leuk! Staying alive.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:18 schreef PeRi het volgende:
Godver ik kan maar met halve aandacht kijken, want mn oven stond in de fik.
Wat een tof nummer, erg cool. Jeroen van der Boom was wel suf. Jerney als enige blijven zitten terwijl de rest van de mannen ging staan
!!!
Je bent vrouw zonder multitaskmogelijkheid?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, ik kan niet meer 2 dingen tegelijk doen. En heb dus het commentaar niet gevolgd.
Ik zie Nathalie wel het vrouwendeel van Paradise by the dashboard light zingen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:19 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie nathalie geen lekker rock nummer zingen hoor
Let dan even niet meer op de baby. Hoef je meteen één ding minder te doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, ik kan niet meer 2 dingen tegelijk doen. En heb dus het commentaar niet gevolgd.
Jah blijkbaar...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent vrouw zonder multitaskmogelijkheid?
Het was niet eens de baby, het was gewoon FOK, even een topicje lezen/aanpassen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Let dan even niet meer op de baby. Hoef je meteen één ding minder te doen.
Jeroen v/d Boom, Whitney duet en reclamesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
Wat heb ik tot nu toe gemist?
Weinig! Alleen Jeroen van der Boom met Jij bent zo en Let me entertain you en een vreselijk schreeuwduet van Nikki en Nathalie met het nummer Queen of the night van Whitney Houston..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
jeroen van de boom!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
Dat is zo 1994quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Re het volgende:
waar moest ik die Boommans van kennen eigelijk?... ik dacht dat het zo'n belspelletjes meneer was
Was hij dat maar gebleven....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Re het volgende:
waar moest ik die Boommans van kennen eigelijk?... ik dacht dat het zo'n belspelletjes meneer was
Best Verkopende Zanger van Nederland in 2007quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Re het volgende:
Ik weet niet waarom ze dat doen, ik hoor het al vaker in de shows. Heel irritant.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
De achtergrondzang stoort me nogal.
Dat laatste heeft Nathalie volgens mij bij alle nummers wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Vorige keer was veel beter. Orkest is veel te hard en Nathalie lijkt buiten adem.
mee eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Vorige keer was veel beter. Orkest is veel te hard en Nathalie lijkt buiten adem.
Precies.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Wendy zal wel het lopend buffet voor de crew zijn geweest net voor de uitzending.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:30 schreef Svensational het volgende:
Beetje jammer van dat tafellaken dat ze aanheeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |