En jij verwart je met Bas.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent in de war met Pauline :p
Op Charlene zelfs.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
Liedje past absoluut niet bij Nikki. Is duidelijk op Nathalie geschreven
Heel Step Right Up idd. En op het laatst ook belachelijk hoog gezongen en daardoor onverstaanbaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens vind ik het weer een 'step right up' achtig rotnummer. Kunnen ze nou echt niks fatsoenlijks schrijven?
Je zal Dennis wel bedoelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef Liquidootje het volgende:
Dat is zo'n liedje voor dat beugelbekje meisje. Ik weet niet meer hoe ze heet.
Maar het is wel swingend....
ik vond Step right up ook leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens vind ik het weer een 'step right up' achtig rotnummer. Kunnen ze nou echt niks fatsoenlijks schrijven?
SCHREEUWdols.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Moet alles vandaag hard en schreeuwerig?
Ja, helaasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Moet alles vandaag hard en schreeuwerig?
Ze móet wel, dit nummer is op Nathalie geschreven, die pakt straks weer geweldig uit. Nikki kan er haar eigen nummer van maken en compleet weggeblazen worden of proberen op hetzelfde energieniveau als Nathalie uit te komen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef sbientje het volgende:
jezus nikki wat doe je! ik vind het echt niet tof!
quote:
ah! ik zat al te denken, waar lijkt het opquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, het einde klinkt dan weer heel erg als 'De Liefde Voor Muziek' van Raymond van het Groenewoud.
Ach, het was best aardig, dit ook, maar als je elke keer beweert dat je wereldsterren hebt staan, moet je met een beter nummer komen, dat zijn ze waard dan.quote:
Ik ook niet, Nikki overschreeuwde zichzelf niet, dat gaat Nathalie denk ik wel doen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:40 schreef livelink het volgende:
Ik zie Nathalie dit echt niet beter doen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Stel je eens voor wat Neil met dit nummer gedaan zou hebben...![]()
![]()
Huilend.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef BVO het volgende:
Zal Nathalie - net als Raffa tijdens Idols 3 - haar overwinning gaan danken aan de single?
Hetzelfde niveau als Nikki, maar dan met vibrito.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |