Een powerballadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Voor Nikki moeten ze gewoon een mooie rockplaat in elkaar draaien
En toch vrees ik dat ze compleet weggeblazen gaat worden door Nathalie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een toffe single en briljant gezongen door Nikki.
Ah, ik dacht even dat het Nora was uit Raffish. Dacht al, wat moet die daar nou?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:46 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
haar Australische vriendin/zus? Ze spraken toen ik daar was in ieder geval Australisch;)
Alles wat ze de laatste weken aanheeft geeft een rare kijk op haar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:47 schreef dronkeykong het volgende:
Wendy heeft lekkere hangtieten in dat blauwe laken
Ja je mot toch wat op zo´n dag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huubje jij ook kijken?
Ben jij voor Nikki?
Dan hou ik t op Nathalie ok?
of Nathalie gaat compleet OTT... wat makkelijk kan met dit nummerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En toch vrees ik dat ze compleet weggeblazen gaat worden door Nathalie.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:43 schreef SpaRood het volgende:
Er zit geen ziel in dit liedje...
Maria Mena schrijft zelf hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Mirri het volgende:
Jezus, waarom kunnen Nederlandse producers geen leuke Engeltalige lliedjes schrijven, zoals de Noren dat wel kunnen voor Lene Marlin en Maria Mena.
Je bedoelt Engels?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:46 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
haar Australische vriendin/zus? Ze spraken toen ik daar was in ieder geval Australisch;)
Daar ergerde ik me ook al kapot aan! Bij die (schreeuw)opening, kon je ook al niks horen van de stemmen, zelfs niet door het geschreeuwquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:47 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vond dat Nikki het heel erg goed zong, alleen jammer dat de muziek zo hard was. Ze was af en toe echt niet te verstaan.
Dat is niets nieuwquote:
Haha, dat is precies de juiste kwalificatiequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef dwergplaneet het volgende:
Hello World is een nummer van eurovisie songfestival-kwaliteit. Jammer.
Dealquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja je mot toch wat op zo´n dag.
Ik ben voor Neuki en jij voor Natte Lies, dan hoeven we niet te sms´en want dat heeft onze stem op.
Het is een complot!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:51 schreef BVO het volgende:
Ook alleen maar Nikki-lidjes als intro he?
Nikki stond aan het begin al met 55% tegen 45% voor, gaat moeilijk worden om dat in te halen hoor!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef flugeltje het volgende:
De single is echter geschreven op de act van Nathalie, vermoed dan ook dat die gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |