quote:Ronde, Punten, centen.
W 300 $300,000
F 210 $153,000
SF 135 $78,000
QF 75 $36,000
R16 25 $19,000
R32 0 $9,500
De enige foto op het web van de geweldenaar:quote:
Die derde begrijp ik echt niet. Monfils heeft dit jaar nog geen wedstrijd gespeeld vanwege een slepende blessure, en raakt tevens geen pepernoot op hardcourt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:39 schreef Tim86 het volgende:
Gasquet, Nadal en Berdych eerste ronde exit
Ben Monfils fan..that's allquote:Op zondag 2 maart 2008 12:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Die derde begrijp ik echt niet. Monfils heeft dit jaar nog geen wedstrijd gespeeld vanwege een slepende blessure, en raakt tevens geen pepernoot op hardcourt.
twee kwartfinales en een halve finale...die halve finale was 2 jaar geleden.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
En waarom krijgt Schuettler een WC, heeft hij het daar eerder goed gedaan? (of z'n top 100 ranking)
Ok, dan snap ik het weerquote:Op zondag 2 maart 2008 12:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben Monfils fan..that's all
Hij heeft zijn rentree zo lang lopen rekken dat ik hoop op een Soderling (tijd om dat type rentree in een woordenboek op te nemen). Berdych ziet er zo ongemotiveerd uit sinds Wimbledon ofzo..die kan van iedereen verliezen in mijn ogen.
quote:
Er zijn er maar 8 geplaatst en hij staat niet bij de beste 8 op de ranglijst (van deelnemers)..quote:Op zondag 2 maart 2008 14:35 schreef suus21 het volgende:
hoe kan murray nou niet geplaatst zijn?
Slaap je dan nog achter in je busje ?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:57 schreef APK het volgende:
De wedstrijden om 07.00u ga ik maar skippen denk ik.
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:00 schreef Tim86 het volgende:
wat is 07.00? Ik geloof dat ik dat ooit een keer op mijn wekker heb zien staan lang geleden
Stelletje gokkers verkopers en aanbiedersquote:[b]Op zondag 2 maart 2008 17:04 schreef APK het volgende:[/b
[..]
Ja, dat nachtleven in dubai is vet zwaar.
Mohammed privequote:Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De enige foto op het web van de geweldenaar:
[ afbeelding ]
Maar ja, die foto kan iedereen wel zijn met dat racket ervoor haha..ik voorspel dat hij 1 game wint
Is dat Nederlandse tijd?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:19 schreef Tim86 het volgende:
weet niet wanneer eurosport op tv gaat uitzenden maar die hebben de rechten..
In ieder geval stream
Watch Federer v Murray live on uk.eurosport.yahoo.com at 3pm via video streaming!
Lol! Full stakes op die kolenschrijver nuquote:Op maandag 3 maart 2008 12:47 schreef Tim86 het volgende:
vamos rafaaaaaaaaaaa
Ik kan het op mijn werk niet zien.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:12 schreef Tim86 het volgende:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7460&part=sports
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:20 schreef buzzer het volgende:
Het scheldoeuvre van kleinzusje kennen we nu zo langzamerhand wel, en het is even genoeg nu.
Een week weg, en graag een goede mail dan oevr hoe je je gedrag op het forum gaat verbeteren.
Dit kan echt niet zo.
Vanaf morgen dagelijks van 11:00-14.30 uurquote:Op maandag 3 maart 2008 13:24 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe laat begint Eurosport eigenlijk?
what the hell..scheldoeuvrequote:Op maandag 3 maart 2008 13:31 schreef Bruce117 het volgende:
kleinzusje zullen we niet veel zien tijdens dit toernooi
[..]
Uit welke topic komt buzzers post?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:31 schreef Bruce117 het volgende:
kleinzusje zullen we niet veel zien tijdens dit toernooi
[..]
banmeld lijkt mequote:Op maandag 3 maart 2008 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Uit welke topic komt buzzers post?
Ik ben jurist. Maar ik zet hem dan aan en kijk af en toe even. Het is niet alsof de popcorn op m'n bureau staat.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:34 schreef Tim86 het volgende:
denk het wel ja Federer-Fan..wat voor werk doe je eigenlijk als je tijd hebt om te streamen?
Wat heeft KZ dan precies misdaan?quote:
Ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:53 schreef TheGeneral het volgende:
De popcorn komt waarschijnlijk pas om 16.00.
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:04 schreef Wopper1 het volgende:
Het zal stil zijn tijdens de partij(en) van Roddick.
Schouder is gewoon nog niet op volle kracht, zodat z'n slagen gewoon een stuk minder zijn, vooral qua snelheid. Jammer voor hem, aangezien dit juist zijn favoriete periode is normaalgesproken, gravel en gras is niks, dus tegen de US Open zal hij er wel weer staan...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:14 schreef suus21 het volgende:
wat is er toch met Haas, ik vind die zo talentvol...gaat er gewoon hard af tegen ferrer..
Hier word ik niet wijzer van. In dit topic staan alleen de banmeldingen. De aanleiding zie ik er niet in terug. Misschien gaat het me niks aan, maar ik ken KZ niet als iemand die veel scheldt, vandaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:51 schreef Tim86 het volgende:
als je gewoon op die quote klikt kom je al in het bandmeldtopic terecht
was niet tegen jou bedoeld maar tegen degene die vroeg waar de quote vandaan kwamquote:Op maandag 3 maart 2008 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier word ik niet wijzer van. In dit topic staan alleen de banmeldingen. De aanleiding zie ik er niet in terug. Misschien gaat het me niks aan, maar ik ken KZ niet als iemand die veel scheldt, vandaar.
Oké, bedankt.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was niet tegen jou bedoeld maar tegen degene die vroeg waar de quote vandaan kwam
Misschien dat je in haar actieve topics iets kan zien ofzo..zal wel in DGK hebben lopen rellen ofzo..ben allang blij dat we dat gedoe in Sport niet hebben
Lees jij daar mee?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:20 schreef TheGeneral het volgende:
Precies, in DGK zit ze vaak met andere te ruzien, tot schelden aan toe. Weet niet hoe het is begonnen, of wat de reden is ofzo, maar het is er vaak niet gezellig zal ik maar zeggen.
Nee, eigenlijk totaal niet. Maar toen dat gedoe hier was met KZ en dat ze weg wilde gaan, ging ik ff kijken waar de ophef over was.quote:
Zou die ook op die Yahoo-stream te zien moeten zijn?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:36 schreef TheGeneral het volgende:
Nog 25 minuten en dan speelt Federer.
Nee, precies. Ik vroeg me af wie er nu meer pecht heeft met z'n loting: Federer of Murray. Murray lijkt mij, want die moet tegen de nummer 1 van de wereld.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:43 schreef Tim86 het volgende:
als die stream het centre court doet is het antwoord ja (kan me ook niets anders voorstellen)
Toen lag ik allang te slapen.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:38 schreef Tim86 het volgende:
hey APK had jij er iets mee te maken
Ik zie een wazige topictitel met jouw naam erin
Ik heb ook allerlei problemen. Maar het kan zijn dat de firewall hier een aantal streams tegenhoudt.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:52 schreef APK het volgende:
Ik kreeg trouwens eerder vandaag geen enkele stream aan de praat.
Komt dat omdat ik mediaplayer11 niet heb en hebben anderen er ook last van?
Zou het hier ook te volgen moeten zijn? Er staat "The broadcast has already ended". Of wordt het dan weer een andere URL?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:12 schreef Tim86 het volgende:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7460&part=sports
Ik zag het ja. Van Santoro verbaast niks me meer.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:03 schreef wimderon het volgende:
Heeft iemand net dat punt van Santoro gezien![]()
Die volleerde een bal achter z'n rug weg, precies in de hoek van de baan
2 zware weken gehad en 3 weken masters voor de boeg..quote:Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef TheGeneral het volgende:
Ze komen de baan op.
Waarom is Nalbandian er niet bij?
Het werkt allemaal niet. Als je nog nieuwe links vindt, hoor ik het graag.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:01 schreef Tim86 het volgende:
hmm weet ik niet..dan is die zender er blijkbaar mee gestopt..er zou eigenlijk vanaf half 4 een ander adres komen hier : http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=tennis
Maar die staat er nog niet
Oke, ik zag op teletekst dat hij 10 wedstrijden achter elkaar heeft gewonnen, maar van Almagro laatst verloor. Netjes.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 zware weken gehad en 3 weken masters voor de boeg..
Ja, graag.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:08 schreef wimderon het volgende:
Kan me overigens moeilijk voorstellen dat Federer hier gaat verliezen. Dit is meer een thuistoernooi voor hem dan Basel, heeft maar 1x verloren in de laatste 5 jaar en is al weken in Dubai aan het trainen.
Ik heb trouwens nog een heel stuk daarover, zal ik dat in het Fed-topic posten, General/Fed-fan?
Ik heb 'em al via de Spaanse Eurosportlink van MyP2P.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:56 schreef Tim86 het volgende:
ik heb wel mediaplayer 11 maar weet niet of het daaraan kan liggen..misschien andere browser proberen? Die link die ik gaf is webbased
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Kan je doen ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:08 schreef wimderon het volgende:
Kan me overigens moeilijk voorstellen dat Federer hier gaat verliezen. Dit is meer een thuistoernooi voor hem dan Basel, heeft maar 1x verloren in de laatste 5 jaar en is al weken in Dubai aan het trainen.
Ik heb trouwens nog een heel stuk daarover, zal ik dat in het Fed-topic posten, General/Fed-fan?
ik wilde het net zeggen..heel relaxed ookquote:
Ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik wilde het net zeggen..heel relaxed ook
http://video.eurosport.fr/tennis/video_vid66559.shtmlquote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef Tim86 het volgende:
general waar kijk jij? Je loopt ruim een minuut voor op me..
klopt ja..en dan te bedenken dat Fed de grootste tegenstander is van het systeem..toen het er net was had hij ook al van die heerlijke momenten dat hij het als enige zag in het stadionquote:Op maandag 3 maart 2008 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen als ie in vorm is he
In Australie waren ze allemaal centimeters uit
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:17 schreef wimderon het volgende:
In Australie waren ze allemaal centimeters uit
ik keek op de .se en die is blijkbaar traag van begripquote:Op maandag 3 maart 2008 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://video.eurosport.fr/tennis/video_vid66559.shtml
coolquote:
Federer is wel cool. Punt uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
cool![]()
definitie van cool: Agassi, Safin, Blake, Nadal, Roddick > dat zijn mensen die 'cool' zijn. Fed is dat niet wel een zeer waardige nummer 1 net als Sampras maar ook hij was niet cool..
Nou, da's ook nie leuk.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
cool![]()
definitie van cool: Agassi, Safin, Blake, Nadal, Roddick > dat zijn mensen die 'cool' zijn. Fed is dat niet wel een zeer waardige nummer 1 net als Sampras maar ook hij was niet cool..
So true. Hij is veel, maar cool... mwah..quote:Op maandag 3 maart 2008 16:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
cool![]()
Vandaag oogt Federer ook aardig cool..lekker los en ontspannen..ben het wel met je eens dat dat meestal niet zo isquote:Op maandag 3 maart 2008 16:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
cool![]()
Mag toch hopen van wel!quote:Op maandag 3 maart 2008 16:28 schreef Wopper1 het volgende:
Gaan we zo wel live over naar Mohammed Al-Ghareeb?
Ik vind Federer wel een colle uitstraling hebben. Het is een knappe man en hij komt zeflvezekerd over. Hij is altijd goed gekleed. Denk alleen al eens aan hoe hij er op Wimbledon uitziet. Ik vind hem enorm cool.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:28 schreef suus21 het volgende:
cool is niet relax eruit zien. Fed is niet stoer of cool punt uit. Niet iedereen kan cool zijn. Fed is dat niet maar hij straalt wel de waardige nummer 1 look uit net als bijv. Sampras dat had..alsof dat geen compliment is..
Federer doet nog niks onder voor Murray vindt ik op dit moment. Fed heeft al weken niet gespeeld. Dit is zijn 2e toernooi in 4 maanden.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:30 schreef BVO het volgende:
Murray doet nog niks voor Federer onder.
Federer is wel een coole gastquote:Op maandag 3 maart 2008 16:28 schreef suus21 het volgende:
cool is niet relax eruit zien. Fed is niet stoer of cool punt uit. Niet iedereen kan cool zijn. Fed is dat niet maar hij straalt wel de waardige nummer 1 look uit net als bijv. Sampras dat had..alsof dat geen compliment is..
letterlijk gezien heb je helemaal gelijk..in de huidige taal is cool alleen niet meer standaard die betekenis en wordt het ook gewoon als substituut voor "leuk" en "gaaf" etc gebruikt..dat bedoelde FF volgens mijquote:Op maandag 3 maart 2008 16:28 schreef suus21 het volgende:
Knap?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Federer wel een colle uitstraling hebben. Het is een knappe man en hij komt zeflvezekerd over. Hij is altijd goed gekleed. Denk alleen al eens aan hoe hij er op Wimbledon uitziet. Ik vind hem enorm cool.
Federer wordt gezien als een knappe man ja. Stond ergens als derde na George Clooney en nog 1 als aantrekkelijkste mannen.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Knap?.
Ijzersterke game dit voor Federer.
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer wordt gezien als een knappe man ja. Stond ergens als derde na George Clooney en nog 1 als aantrekkelijkste mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dat zegt niks. Vele vinden Sharapova ook zeer knap. Dat vind ik zeer meevallen. Puur een mening dus. Dat jij hem niet knap vindt betekent niet dat hij het niet is.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:36 schreef suus21 het volgende:
en ook knap is ie niet, ik ben hier de kenner en niet jullie mannen..
how could you forget? Zat een hele fotoreportage met mij en een panter bijquote:Op maandag 3 maart 2008 16:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Vele vinden Sharapova ook zeer knap. Dat vind ik zeer meevallen. Puur een mening dus. Dat jij hem niet knap vindt betekent niet dat hij het niet is.
En klopt ja Tim, jij stond op 2. Was ik ff vergeten.
Inderdaad. Beetje zelfde verhaal als met Justine Heninquote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
how could you forget? Zat een hele fotoreportage met mij en een panter bij
Sharapova is een mooi voorbeeld van "ze is knap omdat ze beroemd is". Als je haar op straat tegenkomt is ze echt standaard mooi of zelfs een categorie daaronder en omdat ze bekend is zou ze ineens een model zijn qua schoonheid..
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:45 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje zelfde verhaal als met Justine Henin.
ja er zijn best veel mensen die Henin een mooie jongen vindenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:45 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje zelfde verhaal als met Justine Henin.
je bedoelt suske & wiskequote:Op maandag 3 maart 2008 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja er zijn best veel mensen die Henin een mooie jongen vinden
quote:
Hoe weet je nou of Brad Pitt cool is. Je kent hem waarschijnlijk alleen van plaatjes en films waarin hij andere personages acteertquote:Op maandag 3 maart 2008 16:38 schreef suus21 het volgende:
let me tell you this: Brad Pitt is cool en knap......fed valt helaas voor jullie niet in die categorie..maar hij is wel de beste tennisser ooit..
Dat punt op 30-15 bij 6-5 net ook, daar zat nog een bal van Murray buiten de netpaal om bij.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:51 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom heeft Murray zijn mond altijd een halve meter open?
Heerlijk 1e punt tiebreak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FH loopt weer zoals vanouds inderdaad, BH heb ik toch weer onnodig vaak in het net of uit zien vliegen.quote:
Heninquote:Op maandag 3 maart 2008 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
enkelhandige backhands zijn sowieso cool
Da laatste is waar.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:36 schreef suus21 het volgende:
en ook knap is ie niet, ik ben hier de kenner en niet jullie mannen..
quote:
quote:
Kinkyquote:Op maandag 3 maart 2008 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Murray die goed me staat te meppen.
De empire.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed ingrijpen van de empire.
Dat was die 3-6 3-6? Zijn eerste (verlies)partij tegen Nadal.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:49 schreef wimderon het volgende:
Laatste keer dat Federer geen enkel BP had in een wedstrijd was trouwens in 2004 tegen Nadal in Miami als ik het goed heb
Ja, inderdaad.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:57 schreef suus21 het volgende:
fed mist gewoon wat wedstrijdritme, jammer dat ie murray loot moeilijkste 1e ronde van de draw..
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
Legend is over...
Ja, inderdaad. Maar hij kan Indian Wells en Miami veel punten winnen. Maar dit kost hem gewoon 300 punten.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:12 schreef TheGeneral het volgende:
Nu maar hopen dat Nadal en Djokovic ook snel verliezen
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:13 schreef Tim86 het volgende:
had wel gedacht dat Hij het zwaar zou hebben maar zo zwaar...damn..
Ja, goed gezegd. Hij is eng.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:14 schreef suus21 het volgende:
murray lijkt op een vleermuis..
Kezman lijkt pas op een vleermuisquote:Op maandag 3 maart 2008 18:14 schreef suus21 het volgende:
murray lijkt op een vleermuis..
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:16 schreef Tim86 het volgende:
we investeren wel leuk en aardig in die derdewereldlanden met artsen zonder grenzen etc maarre...wie stuurt er een keer wat tandartsen naar Engeland?
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Tim86 het volgende:
dyslectische Federer: http://ederer2.hyves.nl/
Rodger Federer (1)
27 jun, 19:38
Hello fans ,
I'am now be Wimbledon!
I'am not very must online!
Goodbye, Rodger Federer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |