abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57131609

Winnaars:

2007 Roger Federer
Fabrice Santoro/Nenad Zimonjic

2006 Rafael Nadal
Paul Hanley/Kevin Ullyett

2005 Roger Federer
Martin Damm/Radek Stepanek

2004 Roger Federer
Mahesh Bhupathi/Fabrice Santoro

2003 Roger Federer
Leander Paes/David Rikl

2002 Fabrice Santoro
Mark Knowles/Daniel Nestor

2001 Jaun Carlos Ferrero
Joshua Eagle/Sandon Stolle

2000 Nicolas Kiefer
Jiri Novak/David Rikl

1999 Jerome Golmard
Wayne Black/Sandon Stolle

1998 Alex Corretja
Mahesh Bhupathi/Leander Paes

1997 Thomas Muster
Sander Groen/Goran Ivanisevic

1996 Goran Ivanisevic
Byron Black/Grant Connell

1995 Wayne Ferreira Grant Connell/Patrick Gailbraith
1994 Magnus Gustafsson
Mark Woodforde/Todd Woodbridge
1993 Karel Novacek
John Fitzgerald/Anders Jarryd

Main Draw:
Roger Federer (1) v Andy Murray
Rainer Schuettler (WC) v Fernando Verdasco
Stanislas Wawrinka v HERNYCH, Jan CZE
Mohammad Ghareeb (WC) v Nikolay Davydenko (5)

David Ferrer (4) v Tommy Haas
Jarkko Nieminen v Olivier Rochus
Janko Tipsarevic v Feliciano Lopez
Gael Monfils v Tomas Berdych (8)

Richard Gasquet (7) v Dmitry Tursunov
MINAR, Jan CZE v Igor Andreev
Mikhail Youzhny v Fabrice Santoro
Marin Cilic v Novak Djokovic (3)

Andy Roddick (6) v Juan-Carlos Ferrero
SIRIANNI, Joseph AUS v Paul-Henri Mathieu
Nader Mahmood (WC) v LEDOVSKIKH, Mikhail RUS
Philipp Kohlschreiber v Rafael Nadal (2)

R2:
Andy Murray v Fernando Verdasco
HERNYCH, Jan v Nikolay Davydenko (5)

David Ferrer (4) v Olivier Rochus
Feliciano Lopez v Tomas Berdych (8)

Richard Gasquet (7) v Igor Andreev
Fabrice Santoro v Novak Djokovic (3)

Andy Roddick (6) / Juan-Carlos Ferrero v Paul-Henri Mathieu
LEDOVSKIKH, Mikhail RUS v Rafael Nadal (2)

Website
Tijd in Dubai
Eurosport Stream

[ Bericht 7% gewijzigd door Tim86 op 04-03-2008 17:40:56 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57131839
God naar huis geslagen door Andy !

Dan kan KZ er tenminste ook nog wat plezier aan beleven
pi_57131871
Dat 'ie van Murray heeft verloren vind ik niet erg, ik ben wel een Murray-fan .
sig verwijderd door FA
pi_57132004
15 posts was meer dan het leek in het vorige topic

Ik ben totaal geen Murray fan, maar hij speelde vandaag leuker dan normaal....aanvallender
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57132193
Gelukkig is Verdasco door .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_57132212
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
Legend is over...
Ach, dat werd vorig jaar ook gezegd nadat hij 2x van Canas verloor en daarna van Volandri.

Een nederlaag tegen een top-Murray zegt me dan ietsje minder dan die drie nederlagen, zeker omdat Murray in deze vorm gewoon top-3 niveau is.
pi_57132230
Murray - Ferrer zou een leuke halve finale zijn.
pi_57132382
Mijn hoop:
Murray - Davydenko
Monfils - Ferrer
Gasquet - Djokovic
Roddick-Kohlschreiber

Monfils vervangen voor Berdych en Kolenschijter voor Nadal en dan heb je mijn verwachting..
Murray - Djoko zou wel een aardige finale zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57132425
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ach, dat werd vorig jaar ook gezegd nadat hij 2x van Canas verloor en daarna van Volandri.

Een nederlaag tegen een top-Murray zegt me dan ietsje minder dan die drie nederlagen, zeker omdat Murray in deze vorm gewoon top-3 niveau is.
Ik overdreef ook wat. Ik denk alleen dat vanaf nu Federer het tennis bij de heren wat minder zal domineren. Met Nadal, Djokovic en wellicht Murray zal hij om de eerste plaats moeten strijden.
  maandag 3 maart 2008 @ 19:00:28 #10
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57132475
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik word er ook een beetje simpel van dat dat letterlijk élke keer wordt gezegd als Federer verliest.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 3 maart 2008 @ 19:01:15 #11
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57132489
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:58 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Ik overdreef ook wat. Ik denk alleen dat vanaf nu Federer het tennis bij de heren wat minder zal domineren. Met Nadal, Djokovic en wellicht Murray zal hij om de eerste plaats moeten strijden.
Dat kan best ja.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 3 maart 2008 @ 19:02:11 #12
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57132519
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Tim86 het volgende:
dyslectische Federer: http://ederer2.hyves.nl/
Rodger Federer (1)
27 jun, 19:38
Hello fans ,

I'am now be Wimbledon!

I'am not very must online!

Goodbye, Rodger Federer
En niet eens die naam goed schrijven. Geniaal.
pi_57132656
Op teletekst staat dat als Nadal de finale haalt, hij de nummer 1 positie van Federer overneemt. Dit klopt natuurlijk niet. Als hij hem zou winnen is hij zelfs nog geen nummer 1, maar hij komt wel erg dichtbij dan.
  maandag 3 maart 2008 @ 19:11:00 #14
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57132742
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:07 schreef TheGeneral het volgende:
Op teletekst staat dat als Nadal de finale haalt, hij de nummer 1 positie van Federer overneemt. Dit klopt natuurlijk niet. Als hij hem zou winnen is hij zelfs nog geen nummer 1, maar hij komt wel erg dichtbij dan.
Dat klopt, maar als Federer ook maar een beetje fatsoenlijk speelt in Indian Wells en Miami kan hij (Federer dus) een comfortabele voorsprong creëren.
  maandag 3 maart 2008 @ 19:39:49 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_57133480
Gasquet doet zijn plicht en verslaat Tursunov 6-4 6-4.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57133515
Nadal zal nu echt enorm gemotiveerd zijn, wel mooi voor dit toernooi.
That's all folks!
pi_57134307
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:58 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Federer houdt het voordeel dat hij op alle ondergronden de absolute top is, waarvan op gravel net onder Nadal. Djoko en Murray zijn ook allround, maar op gravel en gras 'slechts' subtop tot nu toe...

En zoals Murray vandaag speelde zal hij niet altijd spelen lijkt me (zie Rotterdam bijvoorbeeld), terwijl het niveau van Federer vandaag niet top, maar ook zeker niet slecht was. Als Federer dit niveau gewoon aanhoudt blijft hij >de rest in mijn ogen, tenzij Djoko structureel het niveau van de AO blijft halen.
pi_57135221
Ben benieuwd naar Nadal morgen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Eppie_NL op 03-03-2008 20:54:08 ]
pi_57135419
Federer maakt m'n plek op de muur van mijn slaapkamer niet waard, sinds de poster er hangt.
That's all folks!
pi_57135501
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Federer maakt m'n plek op de muur van mijn slaapkamer niet waard, sinds de poster er hangt.
misschien is het dan wel jouw schuld..
Ik heb het met avatars, jij met posters...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 3 maart 2008 @ 21:02:40 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57135630
Iemand moet toch Andy aanbidden als KZ er niet is. Puike prestatie hoor.... Het is niet makkelijk om van Federer te winnen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 3 maart 2008 @ 21:03:56 #22
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_57135649

Vamos Rafa dan maar!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 maart 2008 @ 21:05:53 #23
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_57135674

Tim, wie heb jij nou in je avatar?

Eindelijk zie je het licht en de grootsheid van Nadal???? SuperrrrrrrrrVamosssss dan maar!

EDIT: Die foto's in de OP van Al Burj (volgens mij heet dat hotel zo is geweldig. Ik krijg er het gevoel bij dat je er met een beetje wind vanaf geblazen zou worden.

En de winnaar uit '97.... krijg ik warme gevoelens bij. Was een van mijn all-time favo's.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 maart 2008 @ 21:11:21 #24
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57135810
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:05 schreef jojomen4 het volgende:

Eindelijk zie je het licht en de grootsheid van Nadal???? SuperrrrrrrrrVamosssss dan maar!

EDIT: Die foto's in de OP van Al Burj (volgens mij heet dat hotel zo is geweldig. Ik krijg er het gevoel bij dat je er met een beetje wind vanaf geblazen zou worden.

En de winnaar uit '97.... krijg ik warme gevoelens bij. Was een van mijn all-time favo's.
Die foto van Al Burj waar Agassi op zijn buik ligt om een bal te pakken die over de rand is gevallen is geweldig!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57135842
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:05 schreef jojomen4 het volgende:

Niet te vroeg juichen

Ik had begin vd dag een avatar met Youzhny en Wawrinka (en Monfils)..eerst vloog Youzhny er al uit..
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:40 schreef wimderon het volgende:
Wawrinka ook.

Timmers is ze aan het jinxen met z'n nieuwe ava
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:41 schreef Wopper1 het volgende:
Tim aub geen Roddick in je avatar .
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:47 schreef Tim86 het volgende:
vamos rafaaaaaaaaaaa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')