Ach, dat werd vorig jaar ook gezegd nadat hij 2x van Canas verloor en daarna van Volandri.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
Legend is over...
Ik overdreef ook wat. Ik denk alleen dat vanaf nu Federer het tennis bij de heren wat minder zal domineren. Met Nadal, Djokovic en wellicht Murray zal hij om de eerste plaats moeten strijden.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, dat werd vorig jaar ook gezegd nadat hij 2x van Canas verloor en daarna van Volandri.
Een nederlaag tegen een top-Murray zegt me dan ietsje minder dan die drie nederlagen, zeker omdat Murray in deze vorm gewoon top-3 niveau is.
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, dat werd vorig jaar ook gezegd nadat hij 2x van Canas verloor en daarna van Volandri.
Een nederlaag tegen een top-Murray zegt me dan ietsje minder dan die drie nederlagen, zeker omdat Murray in deze vorm gewoon top-3 niveau is.
Dat kan best ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:58 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik overdreef ook wat. Ik denk alleen dat vanaf nu Federer het tennis bij de heren wat minder zal domineren. Met Nadal, Djokovic en wellicht Murray zal hij om de eerste plaats moeten strijden.
En niet eens die naam goed schrijven.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Tim86 het volgende:
dyslectische Federer: http://ederer2.hyves.nl/
Rodger Federer (1)
27 jun, 19:38
Hello fans ,
I'am now be Wimbledon!
I'am not very must online!
Goodbye, Rodger Federer
Dat klopt, maar als Federer ook maar een beetje fatsoenlijk speelt in Indian Wells en Miami kan hij (Federer dus) een comfortabele voorsprong creëren.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:07 schreef TheGeneral het volgende:
Op teletekst staat dat als Nadal de finale haalt, hij de nummer 1 positie van Federer overneemt. Dit klopt natuurlijk niet. Als hij hem zou winnen is hij zelfs nog geen nummer 1, maar hij komt wel erg dichtbij dan.
Federer houdt het voordeel dat hij op alle ondergronden de absolute top is, waarvan op gravel net onder Nadal. Djoko en Murray zijn ook allround, maar op gravel en gras 'slechts' subtop tot nu toe...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:58 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik overdreef ook wat. Ik denk alleen dat vanaf nu Federer het tennis bij de heren wat minder zal domineren. Met Nadal, Djokovic en wellicht Murray zal hij om de eerste plaats moeten strijden.
misschien is het dan wel jouw schuld..quote:Op maandag 3 maart 2008 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Federer maakt m'n plek op de muur van mijn slaapkamer niet waard, sinds de poster er hangt.
Die foto van Al Burj waar Agassi op zijn buik ligt om een bal te pakken die over de rand is gevallen is geweldig!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:05 schreef jojomen4 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tim, wie heb jij nou in je avatar?![]()
Eindelijk zie je het licht en de grootsheid van Nadal????SuperrrrrrrrrVamosssss dan maar!
![]()
![]()
![]()
EDIT: Die foto's in de OP van Al Burj (volgens mij heet dat hotel zois geweldig. Ik krijg er het gevoel bij dat je er met een beetje wind vanaf geblazen zou worden.
En de winnaar uit '97.... krijg ik warme gevoelens bij. Was een van mijn all-time favo's.
Niet te vroeg juichenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:05 schreef jojomen4 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tim, wie heb jij nou in je avatar?![]()
Eindelijk zie je het licht en de grootsheid van Nadal????SuperrrrrrrrrVamosssss dan maar!
![]()
![]()
![]()
EDIT: Die foto's in de OP van Al Burj (volgens mij heet dat hotel zois geweldig. Ik krijg er het gevoel bij dat je er met een beetje wind vanaf geblazen zou worden.
En de winnaar uit '97.... krijg ik warme gevoelens bij. Was een van mijn all-time favo's.
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:40 schreef wimderon het volgende:
Wawrinka ook.
Timmers is ze aan het jinxen met z'n nieuwe ava
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:47 schreef Tim86 het volgende:
vamos rafaaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |