Ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik wilde het net zeggen..heel relaxed ook
http://video.eurosport.fr/tennis/video_vid66559.shtmlquote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef Tim86 het volgende:
general waar kijk jij? Je loopt ruim een minuut voor op me..
klopt ja..en dan te bedenken dat Fed de grootste tegenstander is van het systeem..toen het er net was had hij ook al van die heerlijke momenten dat hij het als enige zag in het stadionquote:Op maandag 3 maart 2008 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen als ie in vorm is he
In Australie waren ze allemaal centimeters uit
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:17 schreef wimderon het volgende:
In Australie waren ze allemaal centimeters uit
ik keek op de .se en die is blijkbaar traag van begripquote:Op maandag 3 maart 2008 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://video.eurosport.fr/tennis/video_vid66559.shtml
coolquote:
Federer is wel cool. Punt uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
cool![]()
definitie van cool: Agassi, Safin, Blake, Nadal, Roddick > dat zijn mensen die 'cool' zijn. Fed is dat niet wel een zeer waardige nummer 1 net als Sampras maar ook hij was niet cool..
Nou, da's ook nie leuk.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
cool![]()
definitie van cool: Agassi, Safin, Blake, Nadal, Roddick > dat zijn mensen die 'cool' zijn. Fed is dat niet wel een zeer waardige nummer 1 net als Sampras maar ook hij was niet cool..
So true. Hij is veel, maar cool... mwah..quote:Op maandag 3 maart 2008 16:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
cool![]()
Vandaag oogt Federer ook aardig cool..lekker los en ontspannen..ben het wel met je eens dat dat meestal niet zo isquote:Op maandag 3 maart 2008 16:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
cool![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |