Schouder is gewoon nog niet op volle kracht, zodat z'n slagen gewoon een stuk minder zijn, vooral qua snelheid. Jammer voor hem, aangezien dit juist zijn favoriete periode is normaalgesproken, gravel en gras is niks, dus tegen de US Open zal hij er wel weer staan...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:14 schreef suus21 het volgende:
wat is er toch met Haas, ik vind die zo talentvol...gaat er gewoon hard af tegen ferrer..
Hier word ik niet wijzer van. In dit topic staan alleen de banmeldingen. De aanleiding zie ik er niet in terug. Misschien gaat het me niks aan, maar ik ken KZ niet als iemand die veel scheldt, vandaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:51 schreef Tim86 het volgende:
als je gewoon op die quote klikt kom je al in het bandmeldtopic terecht
was niet tegen jou bedoeld maar tegen degene die vroeg waar de quote vandaan kwamquote:Op maandag 3 maart 2008 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier word ik niet wijzer van. In dit topic staan alleen de banmeldingen. De aanleiding zie ik er niet in terug. Misschien gaat het me niks aan, maar ik ken KZ niet als iemand die veel scheldt, vandaar.
Oké, bedankt.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was niet tegen jou bedoeld maar tegen degene die vroeg waar de quote vandaan kwam
Misschien dat je in haar actieve topics iets kan zien ofzo..zal wel in DGK hebben lopen rellen ofzo..ben allang blij dat we dat gedoe in Sport niet hebben
Lees jij daar mee?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:20 schreef TheGeneral het volgende:
Precies, in DGK zit ze vaak met andere te ruzien, tot schelden aan toe. Weet niet hoe het is begonnen, of wat de reden is ofzo, maar het is er vaak niet gezellig zal ik maar zeggen.
Nee, eigenlijk totaal niet. Maar toen dat gedoe hier was met KZ en dat ze weg wilde gaan, ging ik ff kijken waar de ophef over was.quote:
Zou die ook op die Yahoo-stream te zien moeten zijn?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:36 schreef TheGeneral het volgende:
Nog 25 minuten en dan speelt Federer.
Nee, precies. Ik vroeg me af wie er nu meer pecht heeft met z'n loting: Federer of Murray. Murray lijkt mij, want die moet tegen de nummer 1 van de wereld.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:43 schreef Tim86 het volgende:
als die stream het centre court doet is het antwoord ja (kan me ook niets anders voorstellen)
Toen lag ik allang te slapen.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:38 schreef Tim86 het volgende:
hey APK had jij er iets mee te maken
Ik zie een wazige topictitel met jouw naam erin
Ik heb ook allerlei problemen. Maar het kan zijn dat de firewall hier een aantal streams tegenhoudt.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:52 schreef APK het volgende:
Ik kreeg trouwens eerder vandaag geen enkele stream aan de praat.
Komt dat omdat ik mediaplayer11 niet heb en hebben anderen er ook last van?
Zou het hier ook te volgen moeten zijn? Er staat "The broadcast has already ended". Of wordt het dan weer een andere URL?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:12 schreef Tim86 het volgende:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7460&part=sports
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |