quote:Op maandag 3 maart 2008 16:45 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje zelfde verhaal als met Justine Henin.
ja er zijn best veel mensen die Henin een mooie jongen vindenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:45 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje zelfde verhaal als met Justine Henin.
je bedoelt suske & wiskequote:Op maandag 3 maart 2008 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja er zijn best veel mensen die Henin een mooie jongen vinden
quote:
Hoe weet je nou of Brad Pitt cool is. Je kent hem waarschijnlijk alleen van plaatjes en films waarin hij andere personages acteertquote:Op maandag 3 maart 2008 16:38 schreef suus21 het volgende:
let me tell you this: Brad Pitt is cool en knap......fed valt helaas voor jullie niet in die categorie..maar hij is wel de beste tennisser ooit..
Dat punt op 30-15 bij 6-5 net ook, daar zat nog een bal van Murray buiten de netpaal om bij.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:51 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom heeft Murray zijn mond altijd een halve meter open?
Heerlijk 1e punt tiebreak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FH loopt weer zoals vanouds inderdaad, BH heb ik toch weer onnodig vaak in het net of uit zien vliegen.quote:
Heninquote:Op maandag 3 maart 2008 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
enkelhandige backhands zijn sowieso cool
Da laatste is waar.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:36 schreef suus21 het volgende:
en ook knap is ie niet, ik ben hier de kenner en niet jullie mannen..
quote:
quote:
Kinkyquote:Op maandag 3 maart 2008 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Murray die goed me staat te meppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |