Mag toch hopen van wel!quote:Op maandag 3 maart 2008 16:28 schreef Wopper1 het volgende:
Gaan we zo wel live over naar Mohammed Al-Ghareeb?
Ik vind Federer wel een colle uitstraling hebben. Het is een knappe man en hij komt zeflvezekerd over. Hij is altijd goed gekleed. Denk alleen al eens aan hoe hij er op Wimbledon uitziet. Ik vind hem enorm cool.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:28 schreef suus21 het volgende:
cool is niet relax eruit zien. Fed is niet stoer of cool punt uit. Niet iedereen kan cool zijn. Fed is dat niet maar hij straalt wel de waardige nummer 1 look uit net als bijv. Sampras dat had..alsof dat geen compliment is..
Federer doet nog niks onder voor Murray vindt ik op dit moment. Fed heeft al weken niet gespeeld. Dit is zijn 2e toernooi in 4 maanden.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:30 schreef BVO het volgende:
Murray doet nog niks voor Federer onder.
Federer is wel een coole gastquote:Op maandag 3 maart 2008 16:28 schreef suus21 het volgende:
cool is niet relax eruit zien. Fed is niet stoer of cool punt uit. Niet iedereen kan cool zijn. Fed is dat niet maar hij straalt wel de waardige nummer 1 look uit net als bijv. Sampras dat had..alsof dat geen compliment is..
letterlijk gezien heb je helemaal gelijk..in de huidige taal is cool alleen niet meer standaard die betekenis en wordt het ook gewoon als substituut voor "leuk" en "gaaf" etc gebruikt..dat bedoelde FF volgens mijquote:Op maandag 3 maart 2008 16:28 schreef suus21 het volgende:
Knap?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Federer wel een colle uitstraling hebben. Het is een knappe man en hij komt zeflvezekerd over. Hij is altijd goed gekleed. Denk alleen al eens aan hoe hij er op Wimbledon uitziet. Ik vind hem enorm cool.
Federer wordt gezien als een knappe man ja. Stond ergens als derde na George Clooney en nog 1 als aantrekkelijkste mannen.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Knap?.
Ijzersterke game dit voor Federer.
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer wordt gezien als een knappe man ja. Stond ergens als derde na George Clooney en nog 1 als aantrekkelijkste mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dat zegt niks. Vele vinden Sharapova ook zeer knap. Dat vind ik zeer meevallen. Puur een mening dus. Dat jij hem niet knap vindt betekent niet dat hij het niet is.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:36 schreef suus21 het volgende:
en ook knap is ie niet, ik ben hier de kenner en niet jullie mannen..
how could you forget? Zat een hele fotoreportage met mij en een panter bijquote:Op maandag 3 maart 2008 16:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Vele vinden Sharapova ook zeer knap. Dat vind ik zeer meevallen. Puur een mening dus. Dat jij hem niet knap vindt betekent niet dat hij het niet is.
En klopt ja Tim, jij stond op 2. Was ik ff vergeten.
Inderdaad. Beetje zelfde verhaal als met Justine Heninquote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
how could you forget? Zat een hele fotoreportage met mij en een panter bij
Sharapova is een mooi voorbeeld van "ze is knap omdat ze beroemd is". Als je haar op straat tegenkomt is ze echt standaard mooi of zelfs een categorie daaronder en omdat ze bekend is zou ze ineens een model zijn qua schoonheid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |