abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2008 @ 19:33:47 #203
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57133323
Teigen heeft dr bul! Nog een keer gefeliciteerd Teigan!

En Freecell, hoe was je eerste werkdag?

Ik heb in mn lunchpauze 5,5 km hardgelopen met collega's! Morgen maar een dagje rustig aan doen qua sporten en alleen maar wat woon-werkverkeer fietsen.
pi_57133622
Eerste werkdag was wel prima, maar nu ben ik wel behoorlijk moe.
even weer wennen aan het ritme natuurlijk Afgelopen zomer vond ik het af en toe ook al behoorlijk vermoeiend werk en toen had ik minder complicerende factoren. Maar toen ben ik uiteindelijk ook gewend na een week of 2, dus dat moet nu ook wel lukken
pi_57135018
goedenavond

heerlijk gespinned

was een intensieve intervaltraining, en intensief is nog zwak maar heb wel alle agressie eruit gefietst én een mailtje gekregen van de studieadviseur dat ze dit ook een beetje een overtrokken reactie vond, en ze ging het er over hebben met de staf van dat vak

Ja doei.
pi_57135083
Zo, ik ben ook weer thuis. Vanavond rapporten geschreven op school, altijd leuk... en zeker als je 30 kids in de klas hebt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 maart 2008 @ 21:28:39 #207
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57136323
SQ, hoe is het jou bevallen vandaag?

MB, goed dat ze er nog eens naar gaan kijken, vreemde situatie hoor

freecell, leuk dat het je beviel vandaag Dat je moe bent geloof ik graag. Zwanger zijn op zich is al behoorlijk vermoeiend, laat staan een nieuwe baan erbij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57136609
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:46 schreef McGilles het volgende:
Tellen de mensen hier wel de kcal die ze per dag binnen krijgen en zo ook de eiwitten koolh en vetten ed?

Met eetmeter kun je dit heel gemakkelijk plannen, want te weinig eten is ook weer niet goed!
er zijn er die het doen, ik doe het niet

ik eet gewoon op mijn verstand, en dat werkt ook prima heb namelijk niet het geduld alles af te wegen en te checken. Ik kijk gewoon op de achterkant van een pak/zak/whatever, en beslis dan of ik er veel van neem, weinig van neem, of het laat staan

Gelukkig is hier thuis ook geen snoep/hartige snack/enzo aanwezig, dus kom ook helemaal niet in de verleiding al blijft het als het wél in huis is ook wéken liggen
Ja doei.
  maandag 3 maart 2008 @ 22:04:21 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57137384
Ik doe heel veel zoals MB met het verschil dat ik sowieso op het werk al 5 tot 8 km loop per dag.
Gaat meer op het gevoel, al verlang ik alleen maar voor het hebben: Weegschaaltjes met gewichtjes.

Mijn eetpatroon op een werkdag
4:15 grote kom cruesli
5:30 appel
8:00 2 sneetjes brood
10:30 peer
12:00 2 sneetjes brood met een kom soep[
14:00 kiwi
18:00 lekker warm eten

Ik eet volgens mij te veel maar ik loop op het werk meer dan 5 km, helaas is onze lab verplaatst anders liepen we er 8 km
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 3 maart 2008 @ 22:37:07 #210
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57138372
Zo vroeg! Wat doe jij dan voor iets!
Ik krijg rond die tijd geen eten in mijn keel
The girl that lost her mind
pi_57138630
tering... om 04:15 eten en dan om 22:00 nog wakker zijn
  maandag 3 maart 2008 @ 23:07:05 #212
202348 Susi
Temple of Love
pi_57139306
Ik ga me denk ik ook maar aansluiten bij dit topic, beetje lotgenoten
  maandag 3 maart 2008 @ 23:09:39 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57139381
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
BE, zonder dit al teveel als een ondervraging te willen laten klinken : hoe is je eetpatroon? Snoep je veel, eet je regelmatig, kun je zwakke punten aanwijzen?
Zie dit nu pas, ben vandaag bijna de hele dag niet online geweest.
Ik snoep heel veel, maar kan bijvoorbeeld ook te buiten gaan aan boterhammen met kaas als ik lekker vers brood heb. Dan blijf ik gaan.
Op dit moment drink ik eigenlijk ook veel te weinig op een dag. Als ik werk haal ik makkelijk de 2-3 liter op een dag, maar thuis vergeet ik het steeds. Ik heb wel hele grote theeglazen maar ook die vergeet ik leeg te drinken.

Ik ga nu voor minder snoepen, of beter gezegd gewoon niet, maat houden kan ik niet, dus het komt gewoon het huis niet meer in.
En wat meer bewegen dan ik deed. Regelmatig eten. Fruit tussendoor. Normaal avondeten etc. etc.

En kauwgompjes na het eten, want dat is mijn zwakste moment, een half uurtje na het eten krijg ik echt bijna onhoudbare snaaitrek.
quote:
Zwemmen is wel echt goed om af te vallen, merk ik. Je hoeft niet per se heel snel te zwemmen, het is meer de duur die telt. Ik doe het 2x per week, iets van 60-80 banen, en heb echt het idee dat dat het afvallen meer bespoedigt dan hardlopen!
Veel wandelen (en evt fietsen) scheelt trouwens ook. En kun je niet iets van yoga/pilates erbij doen? of is dat nog te zwaar voor je lijf?
Pilates raadde de pufjuf nog af omdat dat heel veel spierspul is.
Plus... ik heb mezelf echt beloofd nooit meer een sportschool in te hoeven dus dat sla ik even over. Ik vertik het echt om voor de zoveelste keer me een jaar lang het schompes te betalen voor een sportschool waar ik alleen de eerste 2 maanden fanatiek kom. Been there, done that, got the t-shirt, the towel and the bidon.

Ik heb wel een crosstrainer op zolder staan, die ga ik binnenkort weer in elkaar zetten.

Het zwemmen is nu 2 keer een half uurtje geweest en toen vielen mijn armen er bijna af en vandaag ben ik niet gegaan. Ik heb behoorlijk last van mijn beide armen/schouders. Beetje overbelast van voeden van Sasha en het dragen etc. En vandaag heb ik de hele dag met mijn vader geklust aan de keuken dus ik kon vanavond bijna niet meer op of neer.
Maar... ben wel nog even gaan wandelen met Sasha vanmiddag!

Vanavond een slecht toetje genomen, warme bitterkoekjespudding, maar alles in totaal kom ik vandaag om 1550Kcal dus dat valt me nog best heel erg mee.

[/lange post]
pi_57141207
Zie voor mijn geweldige eetpatroon van vanavond: Waar heb jij gegeten?
Maar eh, ik heb wel heel erg door dat als ik nu idd de teugels wat laat vieren ik de hele dag weggooi. Bij Freecell thuis gewoon veel te veel chocolaatjes gepakt terwijl mijn maag nog vol zat van het eten (chocolaatjes waren wel erg lekker), nu net op mijn werk 2 koppen koffie met slagroom ( ) genomen en een halve koek. De andere helft heb ik in de vuilnisbak gegooid. Ik kan beter streng voor mezelf blijven en snoepen met fruit en noten, want dat zorgt niet voor overeten.

teigan, bedankt voor de gezellige dag! En ik heb je niet 1x zien gapen

Zeeltje een dikke knuffel. Ik hoop dat je snel een huisje vindt! Dan gaat het vast qua emotie-eten ook veel beter.

Yppy, kan ik anna ook lenen om gezond te eten?

Sjeen, niet boos zijn op jezelf. Bekijk het positief en weet dat je het kan, alleen nu nog ontdekken hoe je het vasthoudt! Kom op, ook jij kan het echt wel!

motorbloempje een Slaat nergens op hoe die docent reageerde. Ik neem aan dat er nog een keer menselij naar wordt gekeken. En het is héél goed dat je je met sporten ging afreageren en niet met eten!! Direct ook heel goed voor je work out, boos zijn

ymme, ik vind dat soort internetvragen toch echt te veel offtopic voor deze reeks. Dat kan je elders op fok net zo goed vragen.

Susi, welkom bij het clubje! Wat wil je afvallen? En hoe ga je dat doen of doe je dat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57141496
Ik post het hier, zodat jullie morgen allemaal boos kunnen doen als ik het niet doe. Morgenavond ga ik sporten.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 07:15:46 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_57142966
morgen lees ik bij, promise

disclaimer
pi_57143021
Goeiemorgen!

vandaag mijn eerste werkdag. Nu maar hopen dat de ll zo onder de indruk zijn van het ontploffende blikje dat ik de rest van de les geen kind aan ze heb...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57143073
goedemorgen

wat een kutdag

78,3 gaf de weegschaal aan

zo naar college

daarna werken

daarna bij een nieuw gemaakte vriendin eten ( studievereniginggenoot )

daarna borrelen

en ik mag lekker 100km op de motor rondrijden vandaag heen en weer

kom vandaag wel door denk ik

Succes op je eerste werkdag teigan en SQ succes op je tweede en bedankt isa voor de
Ja doei.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 08:42:38 #219
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57143584
Goeiemorgen allemaal.

88.3 was de stand van de weegschaal vanmorgen. Begint weer wat te dalen, gelukkig. Maar ik heb de teugels dan ook weer wat aangetrokken.

Al heb ik gisteren wel 1 ding gezondigd: een grote notenkoek van de V&D. Werd er wel direct voor gestraft: keel geïrriteerd en later maag en darmpijn. Naja, ik zie het maar als wijze les: gij zult niet snoepen op balansdagen.
Heb de indruk dat ik voor 1 bepaalde noot allergisch ben, maar weet niet zo goed welke, als ik noten eet is dat meestal gemengd. En eigenlijk wíl ik het niet weten, probeer het te negeren.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57143642
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 07:28 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!

vandaag mijn eerste werkdag. Nu maar hopen dat de ll zo onder de indruk zijn van het ontploffende blikje dat ik de rest van de les geen kind aan ze heb...
Dat zijn wel de toffere proefjes!

Hier lekker ontbijt met thee, knackerbrot en een sinaasappel!
Ik ben tegenwoordig helemaal in to knackerbrot met komkommer sandwichspread.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 08:52:49 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57143689
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 07:28 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!

Dat deed onze leraar natuurkunde ook wel eens .
Kwamen we binnen, was hij aan het prutsen en hij wilde niet zeggen wat hij aan het doen was. Dan zette hij het blikje op de kast en gingen we rustig aan het werk.
En dan na een tijdje ontplofte dat ding natuurlijk. Iedereen schrok zich wezenloos, behalve de leraar zelf . Die stond dan maar wat te grijnzen .

Oh, en succes vandaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_57143909
@ Isa ik herken het trouwens wel. Dat als je eenmaal ongezonde dingen hebt gehad die dag, dat je dan de rest van de dag ook maar aan het eten slaat. En inderdaad vooral als ik uit eten ben geweest.

Vanmorgen was ik trouwens precies op mijn steefgewicht 65 KG Ook best grappig. Het is alleen niet helemaal mijn streeffiguur wat ik nu heb Al ben ik uiteraard wel trots op mijn buikje.

Het is nog best wel even omschakelen om aankomen nu opeens prima te vinden in mijn hoofd. Ik weet dat het normaal is en dat ik heel mooi volgens schema aankom enzo, maar het voelt soms toch gewoon als aankomen
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 maart 2008 @ 09:45:42 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57144412
Goeiemorgen! Ik heb net ontbeten met een kom weetabix crispy bran met halfvolle melk. En mijn eerste fles water van vandaag is al bijna leeg

Isa, je hebt gelijk hoor, ik ben er nu in elk geval wel op tijd bij
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 maart 2008 @ 09:58:46 #224
13151 crew  Rewimo
pi_57144629
Ik wil vanavond naar aquafitness maar die %&#%)(&#%)(&# bronchitis zit me dwars Ik ga het denk ik toch maar proberen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:22:22 #225
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57144995
Sinds vrijdag 7 ons afgevallen. Het enige wat ik veranderd heb is dat ik geen brood/crackers aardappelen etc eet. Dit valt gewoon altijd slecht.

Nog 4 ons en dan -40 kg
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 maart 2008 @ 10:25:02 #226
13151 crew  Rewimo
pi_57145038
Ha er zit schot in, Bubsel
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:57:03 #227
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57145496
Ik heb zojuist slagroomtaart afgeslagen.
*fier op mezelf*
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 maart 2008 @ 11:04:04 #228
13151 crew  Rewimo
pi_57145612
* Rewimo Levi schouderklopje geeft
pi_57147415
Woppa Levi
De taart waar ik echt heel veel moeite mee heb om af te slaan is monchoutaart Te lekker! Te vel calorieen ook

Nu lunch:
- Cup a soup tomaat
- Broodje oude kaas en Groninger mosterd
- Broodje sandwichspread komkommer
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:56:08 #230
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57147780
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:34 schreef freecell het volgende:
Woppa Levi
De taart waar ik echt heel veel moeite mee heb om af te slaan is monchoutaart Te lekker! Te vel calorieen ook
Ik heb vooral moeite met (zelf gebakken) appeltaart en kwarktaart. Slagroomtaart afslaan gaat me gelukkig iets makkelijker af.
***Levi was here***
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:59:34 #231
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57147836
Oppeppertje voor alle hard sportende mensjes hier:
quote:
Gewicht minder belangrijk dan conditie
Regelmatig sporten en een goede conditie zijn belangrijker dan op je gewicht letten. Dunne mensen die niet sporten hebben net zo'n grote kans om te overlijden als mensen met overgewicht.

Je BMI, vetpercentage en middelomtrek worden steeds vaker gebruikt om je gezondheid te meten. Als deze te hoog zijn wordt je dan ook aangeraden om af te vallen. Gewicht blijkt nu minder belangrijk dan gedacht, maar toch is afvallen geen slecht advies. Een goede algehele conditie door regelmatig te sporten is namelijk het belangrijkst.

Mensen die regelmatig sporten hebben ongeacht hun gewicht een kleinere kans om te overlijden. De onderzoekers vertellen in het Journal of the American Medical Association dat het verschil in sterftekans tussen dikke fitte en dunne onfitte mensen tot wel 50 procent kan oplopen.

De laatste jaren is er steeds meer nadruk op je gewicht komen te liggen. Maar beweging is volgens de onderzoekers belangrijker. Elke dag een half uurtje stevig wandelen, is al genoeg. Dit is gebleken uit een studie waarbij ruim 2600 mensen twaalf jaar zijn gevolgd. Alle deelnemers waren boven de 60 jaar.
Vind alleen de zin: "Dunne mensen die niet sporten hebben net zo'n grote kans om te overlijden als mensen met overgewicht." wel erg stom. Voor ieder mens is de kans om te overlijden exact even groot: 100%...
***Levi was here***
pi_57148495
Donderdag hebben wij een gesprek met de hypotheek adviseur. En volgens hem gaat het allemaal goed komen. Mijn vriend verdient genoeg om met zijn loon dit huis te kunnen houden. En dan kunnen we naar alle waarschijnlijkheid ook nog geld opnemen om alles op te knappen (lees: nieuwe badkamer/wc en alle kamers opknappen, oa nieuwe plafons, muren aansmeren).
Spannend........

Verder gaat het weer wat minder. Ik ben nu een beetje ziekjes, koorts en misselijk
Gaat ook wel weer over
pi_57152465
spannend ymme..

zo, ik heb de eerste dag gehad. De gebruikelijk ongein was aanwezig, maar ik merkte dat ik anders voor de klas stond, en de leerlingen dus ook anders reageren op mij..
En ik had echt haast geen tijd om te eten, dus dat was ook wel even wennen, ik heb ook best honger nu, dus ik denk dat we maar op tijd gaan eten straks..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2008 @ 17:21:33 #234
43556 miss_dynastie
pi_57153095
Is dat standaard, teigan, of gun je jezelf die tijd niet?
pi_57153328
het is niet echt standaard, er zit een half uur pauze tussen mijn tweede en derde les. En ik moest dit keer nog wat uitprinten en kopieren, dus het schoot er een beetje bij in. Donderdag zorg ik gewoon dat ik alles klaarheb voor het begin van de eerste les..
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:26:22 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_57154196
Teigan en Freecell: met de baan
Enn Teigan ook met je bul
disclaimer
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:42:03 #237
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57154528
teigan en freecell : feli heel mooi en goed

ontopic:
vandaag weer hard gewerkt en gezond gegeten:
ontbijt:
kellogs special K (pure chocolade) met vanilleyoghurt
3 glazen water

tussendoor:
koffie

lunch:
salade (komkommer, tomaat, ei, olijven zonder dressing)
vers gebakken meusli-vruchtenbol

straks:
stoommaaltijd met asperges en scampies en limoen nu al zin in, dus ga het zo warm maken

en vanavond denk ik nog een time-out koekje en thee.

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57154646
Bah, wat eten jullie allemaal heerlijk gezond .

Ik heb weer 's niets fatsoenlijks in huis om goed van te koken, dus het wordt een aardappelsalade-achtig iets vandaag. Ik heb nog een vraagje over broodbeleg: weten jullie lekkere dingen erop? Als ik naar school ga heb ik echt de behoefte aan brood tussendoor, of iig iets 'vasts', maar ik ben zó kieskeurig met beleg. Alle zoete dingen eet ik wel, maar vermijd ik . Kipfilet vind ik erg lekker, dat is ook redelijk mager volgens mij hè? Kaas eet ik alleen in combinatie met tomaat en komkommer, dus dat wordt 'm ook niet.

De meeste van de mueslisoorten vind ik ook nog 's lekker, maar alleen zolang ik ze niet te lang achter elkaar eet, dan raak ik het echt zat. Zou dus eigenlijk verschillende smaken in huis moeten halen.
pi_57155251
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:

Ik heb weer 's niets fatsoenlijks in huis om goed van te koken, dus het wordt een aardappelsalade-achtig iets vandaag. Ik heb nog een vraagje over broodbeleg: weten jullie lekkere dingen erop? Als ik naar school ga heb ik echt de behoefte aan brood tussendoor, of iig iets 'vasts', maar ik ben zó kieskeurig met beleg. Alle zoete dingen eet ik wel, maar vermijd ik . Kipfilet vind ik erg lekker, dat is ook redelijk mager volgens mij hè? Kaas eet ik alleen in combinatie met tomaat en komkommer, dus dat wordt 'm ook niet.

De meeste van de mueslisoorten vind ik ook nog 's lekker, maar alleen zolang ik ze niet te lang achter elkaar eet, dan raak ik het echt zat. Zou dus eigenlijk verschillende smaken in huis moeten halen.
Kipfilet, filet american, zoute (oude) 30+kaas (komkommer en tomaat er los bij meenemen?) en sandwichspread blijven erg lekker op brood! (ook als ze lang in een bakje gezeten hebben). Sandwichspread is wel minder in een boterhamzakje, hele zakje kan opeens onder zitten, maar ook dan blijft het relatief erg goed. Ik heb nog nooit gehad dat ik mijn brood niet meer lustte . Wel als ik er vloeibaar beleg (jam ed) op deed.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 maart 2008 @ 19:27:06 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57155710
quote:

Rookvlees en rosbief zijn lekker en redelijk 'light'...
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:27:48 #241
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57155737
quote:
...
Ik heb nog een vraagje over broodbeleg: weten jullie lekkere dingen erop? Als ik naar school ga heb ik echt de behoefte aan brood tussendoor, of iig iets 'vasts', maar ik ben zó kieskeurig met beleg. Alle zoete dingen eet ik wel, maar vermijd ik . Kipfilet vind ik erg lekker, dat is ook redelijk mager volgens mij hè? Kaas eet ik alleen in combinatie met tomaat en komkommer, dus dat wordt 'm ook niet.
...
Ik heb vandaag rosbief gekocht voor op brood. Dat vind ik zoooo lekker en aangezien ik gestopt ben met varkensvlees eten is de keuze in broodbeleg redelijk beperkt geworden. Verder eet ik kaas... en kipfilet, dat is het wel zo'n beetje. Oja en 's morgens altijd light jam van AH, minder suiker, geen zoetstoffen en erg lekker.
***Levi was here***
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:29:08 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_57155779
Varkensvlees vind ik niet zo lekker ook... zou het i.i.g. niet missen
disclaimer
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:36:32 #243
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57155968
Ik gooi vaak nog wat zonnebloempitten en pompoenpitten bij mn muesli. Of wat fruit door mn yoghurt. Ook erg lekker en zo lijkt het net alsof je afwisselend eet.
Op brood heb ik eigenlijk van alles mee. Zo ontzettend veel doe ik er niet op, dus dan loopt het ook niet zo op met de calorieen.

Zo, net een enorm bord met sugar snaps, lente uit, rode ui en noodles op. Morgen lekker uit eten om te vieren dat ik mn bul uitgereikt zou krijgen morgen als ik zou gaan. Maar ik ga niet. Dan alleen maar het etentje.

Clumsy, vergeetje niet te sporten??
Octo, hoe gingen jouw eerste stage dagen?
pi_57156126
Oooh, ik was al bang dat het opgevallen was . Ik heb doordat ik zo lang na moest denken over wat te eten, net pas gegeten en dat vond ik een goede smoes om morgenochtend te gaan. Maar ik ken mezelf, morgenochtend kom ik m'n bed niet uit dus gefelicteerd: je hebt me er zojuist toegezet om nog even naar de sportschool te gaan.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:43:10 #245
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57156148
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 09:12 schreef freecell het volgende:
Het is nog best wel even omschakelen om aankomen nu opeens prima te vinden in mijn hoofd. Ik weet dat het normaal is en dat ik heel mooi volgens schema aankom enzo, maar het voelt soms toch gewoon als aankomen
Daar heb ik dus ook moeite mee, na jaren proberen af te vallen

Filet americain is ook redelijk mager als broodbeleg.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:18:59 #246
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57156990
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 10:57 schreef Levitation het volgende:
Ik heb zojuist slagroomtaart afgeslagen.
*fier op mezelf*
ik loop al weken taart af te slaan het lijkt net of er nu ineens heeeeeel vaak taart op mijn werk is.
echt wel 3 keer per week en dat al een week of zes en ik ben nog geen enkele keer gezwicht...
zelfs vandaag niet toen de secretaresse eigengebakken appeltaart trakteerde
pi_57157390
Je nam geen eigengemaakte appeltaart? Wow. Wat stom
Maar fijn dat het je lukt om daarvan af te blijven!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:38:13 #248
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57157518
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Je nam geen eigengemaakte appeltaart? Wow. Wat stom
Maar fijn dat het je lukt om daarvan af te blijven!
haha het zag er echt heeeeeerlijk uit maar ik wil er zelf ook uitzien
en ik heb er niet heel veel moeite mee om het af te slaan, er stond ook nog een mokkastam en een stuk slagroomtaart in onze werk-koelkast...

net heerlijk gegeten lekkere grote garnalen ...

voor morgen (heb ik late dienst) heb ik een lekkere maaltijdsalade op de planning staan (van de AH met peer-druiven en blauwaderkaas)
gaat ook goed komen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 maart 2008 @ 20:42:43 #249
13151 crew  Rewimo
pi_57157653
Ik ben dan toch eindelijk naar aquafitness geweest

Was erg leuk. Ik ben een van de jongsten Zal het morgen wel voelen hier en daar aan mijn spieren...
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:50:53 #250
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57157880
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben dan toch eindelijk naar aquafitness geweest

Was erg leuk. Ik ben een van de jongsten Zal het morgen wel voelen hier en daar aan mijn spieren...
Leuk! Je bent gewoon gaan sporten! En het was nog leuk ook!

Clumsy, graag gedaan. Maar hoe was het in de sportschool?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:52:47 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_57157934
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:43 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Daar heb ik dus ook moeite mee, na jaren proberen af te vallen

Filet americain is ook redelijk mager als broodbeleg.
Maar een echte no go tijdens een zwangerschap
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:16:26 #252
4177 Jojogirl
pi_57158515
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar een echte no go tijdens een zwangerschap
Helaas wel. Ik ben er namelijk dol op. Op rosbief ook trouwens, ook al zo'n no go op dit moment.
Maar ik compenseer het leed door vleeswaren te nemen die ik normaal niet eet omdat ze niet mager genoeg zijn (chorizo enzo). Dit onder het motto van voor 2 eten
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 maart 2008 @ 21:34:12 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57159093
Het sneeuwde... maar ik ben toch gaan lopen met Evy
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:48:45 #254
4177 Jojogirl
pi_57159542
Goed Sjeen! Das wel lekker fanatiek.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:50:36 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_57159606
geen sneeuw in het zuiden
disclaimer
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 maart 2008 @ 21:52:42 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57159666
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
geen sneeuw in het zuiden
Welles... in het uiterste Zuiden dan
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:54:28 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_57159728
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:16 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Helaas wel. Ik ben er namelijk dol op. Op rosbief ook trouwens, ook al zo'n no go op dit moment.
Maar ik compenseer het leed door vleeswaren te nemen die ik normaal niet eet omdat ze niet mager genoeg zijn (chorizo enzo). Dit onder het motto van voor 2 eten
Ik heb pas een verpakking rosbief gehaald en lekker helemaal in mijn eentje opgegeten op heerlijk vers witbrood met vers gemalen peper erop. En ja,die lunch heb ik redelijk veel gegeten, want daarna was de rosbief op (en gelukkig was het in de aanbieding )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:54:42 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_57159735
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:52 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Welles... in het uiterste Zuiden dan
Iehh, een limbo! *wapperhand beweging maakt*
disclaimer
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 maart 2008 @ 21:56:24 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57159798
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

pi_57161700
Zo, toch maar even gesport. Niet heel lang, 3 kwartier in totaal, gefietst en gehardloopt (ja, dat is een woord. Vinnik ), en merk dat m'n gewrichten het er toch moeilijk mee hebben. Ik heb te losse gewrichten, dus alles doet al snel zeer .
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:14:52 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57162571
Wat goed van je clumsy!

Hier slaat de snaai-trek toe.
De beschuitjes met chocopasta schreeuwen me toe vanuit de kast, maar ik doe het niet. Ik zit lekker een Minneola te pellen.
pi_57162657
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wat goed van je clumsy!

Hier slaat de snaai-trek toe.
De beschuitjes met chocopasta schreeuwen me toe vanuit de kast, maar ik doe het niet. Ik zit lekker een Minneola te pellen.
Verschrikkelijk, hier ook. Er is al een sultana doorheen gegaan en stukjes kokosnoot, maar ik blijf trek hebben .
pi_57164340
het sneeuwde, en het hagelde.. en het stormde, en ik heb het allemaal meegemaakt op de motor gets, wat koud!

maar, weer overleefd vandaag

gezellige dag gehad, en nu snel slapen morgen het spinnen afgezegd/gecancelled, en ga in plaats daarvan hardlopen.. had me in de tijd vergist: het was 18.00-19.00 en dat is net niet practisch, dus dan maar hardlopen

enneh, clumsy, ik zeg ook altijd 'gehardloopt'
Ja doei.
pi_57166091
Goedemorgen
Hier lekker aan het ontbijten met thee, knackerbröt en mijn laptop (die het weer doet )

Zometeen vroege dienst en vanavond uit eten bij de chinees. Ik ben niet zo'n grote fan van chineesnormaal, maar deze chinees ken ik niet, dus even afwachten
  woensdag 5 maart 2008 @ 06:51:27 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_57166098
vroeg opstaan
disclaimer
pi_57166099
Veel plezier op je werk, Freecell en wat fijn dat je laptop het weer doet!
pi_57166107
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 06:51 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier op je werk, Freecell en wat fijn dat je laptop het weer doet!
Jups
Moet jij niet ongeveer gaan slapen Isa? Of ben je nog op je werk?

Nog even inkomen op mijn werk en dan heb je dus helemaal niets te doen Normaal kan ik wel bezig met rapporten of iets dergelijks, maar omdat ik er een tijd uit geweest ben, weet ik even niet genoeg over de mensen om de rapporten te kunnen doen.
Stapeltje tijdschriften in mijn tas gegooid dus gelukkig werk ik vandaag wel met een toffe collega.
  woensdag 5 maart 2008 @ 07:03:30 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_57166119
ja, die eerste week is altijd zo vaag! Ik moet vandaag zelfs helemaal alleen op de afdeling zitten Maar goed, ik ga wel flink lezen en snuffelen op de communicatie-drive dan
disclaimer
pi_57166287
Ik ben ook blij dat ik de school gewoon al ken, en daar nietmee zit, maar twee van de drie klassen zijn nu..

Het is er bij mij gisteren iets harder ingehakt dan dat ik eerst dacht. Gisteravond dus nog wel weggeweest, maar ik was neit echt op mijn best..
Nu vandaag maar even proberen rustig aan te doen, en dan morgen weer met frisse moed aan de slag..
pi_57166380
Ik ben nu thuis, freecell en ga dus nu slapen Fijne dag allemaal!
pi_57166449
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 08:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nu thuis, freecell en ga dus nu slapen Fijne dag allemaal!
Truste Isa!
Het is weer behoorlijk koud buiten.
pi_57166488
Het is helemaal wit op het elektriciteitshuisje hier..

Ik ben blij dat ik pas vanmiddag een afspraak ergens heb.
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:27:51 #273
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57166552
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat bende ook ne kut brabo, af en toe.
***Levi was here***
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:30:52 #274
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57166587
Oja, ontopic... 88.0 op de weegschaal vanmorgen. I'm back on track!
Wil zo graag nog wat spek kwijt voor m'n bruiloft.
***Levi was here***
pi_57166633
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 08:30 schreef Levitation het volgende:
Oja, ontopic... 88.0 op de weegschaal vanmorgen. I'm back on track!
Wil zo graag nog wat spek kwijt voor m'n bruiloft.
Way to go Levi!
Vanwaar het nieuwe icoontje? Ik moet nu iedere keer kijken wie er heeft gepost.
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:45:28 #276
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57166714
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 08:36 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Way to go Levi!
Vanwaar het nieuwe icoontje? Ik moet nu iedere keer kijken wie er heeft gepost.
Ik was gisteren een beetje met mijn profiel aan het klooien... ik verander het wel weer terug.
Heb gisteren de volgende icoontjes gehad:
en

Maar het levert een hoop commentaar op... dus terug naar mijn eigen koppie.
***Levi was here***
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:48:38 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_57166752
Damn, ik hoop dat ik nog een beetje wakker word vandaag. De douche en de vorst hebben de truc i.i.g. niet gedaan. 3 maanden lang 11 uur per nacht slapen is funest voor je werkende menschen-ritme
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 maart 2008 @ 08:50:16 #278
13151 crew  Rewimo
pi_57166768
Het valt mee met de spierpijn vanmorgen

En bronchitis zuigt, 100x wakker 's nachts vanwege het hoesten en de benauwdheid
pi_57166911
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 08:45 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik was gisteren een beetje met mijn profiel aan het klooien... ik verander het wel weer terug.
Heb gisteren de volgende icoontjes gehad:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]

Maar het levert een hoop commentaar op... dus terug naar mijn eigen koppie.
Die eerste kon ik nog plaatsen, die 2e niet.
Maar doe vooral wat jij leuk vindt!

Maar afijn, gister heel netjes 1515 calorieen gegeten en vanavond uit eten. Maar dat schijnt haute cuisine te zijn, dus het zijn vast geen enorme bergen met calorierijk eten.
  woensdag 5 maart 2008 @ 09:03:33 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_57166935
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:00 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Die eerste kon ik nog plaatsen, die 2e niet.
Maar doe vooral wat jij leuk vindt!

Maar afijn, gister heel netjes 1515 calorieen gegeten en vanavond uit eten. Maar dat schijnt haute cuisine te zijn, dus het zijn vast geen enorme bergen met calorierijk eten.
Tenzij je foie gras enzo krijgt
disclaimer
pi_57167200
ok.. ik vind het nu echt eng worden...

77,6 daarnet
Ja doei.
  woensdag 5 maart 2008 @ 09:20:46 #282
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57167213
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
ok.. ik vind het nu echt eng worden...

77,6 daarnet
Heb je al gekeken of je niet ergens een lek hebt?
***Levi was here***
pi_57167236
ik denk dat ik stuk ben
Ja doei.
pi_57167254
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat zal vooral mijn moeder leuk vinden. Die houdt niet zo van vreemde dingen.
Nouja, lekker boeiend. Ik ga straks voetballen, dus ik mag wel wat extra's.
  woensdag 5 maart 2008 @ 09:24:30 #285
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57167271
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Foie gras is zielig.
Verder muts ik niet zo over dierenleed... maar foie gras...
***Levi was here***
  woensdag 5 maart 2008 @ 09:25:21 #286
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57167285
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat ik een stuk ben
Denk ik ook.
***Levi was here***
pi_57167466
quotefucker

Ja doei.
  woensdag 5 maart 2008 @ 09:37:05 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_57167483
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
quotefucker

Ze begint inderdaad Juupiaanse trekjes te krijgen
disclaimer
  woensdag 5 maart 2008 @ 09:48:12 #289
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57167676
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
quotefucker

hou ook van jou
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 maart 2008 @ 10:28:55 #290
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57168403
86,1 vanmorgen... weer op weg dus En nu ga ik met Isa de stad in, op de fiets
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:02:07 #291
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57169070
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:28 schreef Sjeen het volgende:
86,1 vanmorgen... weer op weg dus En nu ga ik met Isa de stad in, op de fiets
Goed bezig! Kijken wie er het eerste bij de 80 is?
***Levi was here***
pi_57169919
Vanmorgen 86,6kg, dus ga weer omlaag

Gisteren gegeten:
cracker met chocopasta
cappuccino met suiker

brinta en appelmoes (beugel aangedraaid )

appelmoes

soep met brood

En nu heb ik nog steeds last van mijn beugel, dus vanmorgen weer brinta en straks iets van soep denk ik. Vanavond pasta met rode saus, da's ook wel zacht.
pi_57170059
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, toch maar even gesport. Niet heel lang, 3 kwartier in totaal, gefietst en gehardloopt (ja, dat is een woord. Vinnik ), en merk dat m'n gewrichten het er toch moeilijk mee hebben. Ik heb te losse gewrichten, dus alles doet al snel zeer .
Hypermobiel?
Dat heb ik iig, en dan moet je inderdaad opletten met sporten, maar een fysio kan goede tips geven om er geen / minder last van te hebben. Hardlopen heb ik bijvoorbeeld in het verleden opgebouwd vanaf snelwandelen (ook ivm astma) en "hard" ging het ook niet, meestal rond 5km/uur.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:41:51 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_57170107
Ik ben vanmorgen begonnen met:
schaaltje yoghurt met cruesli, koffie, glas Appelsientje
Appel tussendoor en 3 koffie met suiker (mental note: zoetjes meebrengen naar kantoor, die hebben ze hier niet ), litertje water
En aangezien ik me de afgelopen maanden zo structureel klem heb gegeten doet mijn maag nu grommen
disclaimer
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:44:31 #295
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57170177
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:34 schreef omearos het volgende:
Vanmorgen 86,6kg, dus ga weer omlaag

Gisteren gegeten:
cracker met chocopasta
cappuccino met suiker

brinta en appelmoes (beugel aangedraaid )

appelmoes

soep met brood

En nu heb ik nog steeds last van mijn beugel, dus vanmorgen weer brinta en straks iets van soep denk ik. Vanavond pasta met rode saus, da's ook wel zacht.
Gewicht gaat goed, zeg! Doe je ook mee met de race naar de 80?
Beugel aantrekken, dat kan ik me nog wel herinneren! Dan kun je idd niets meer bijten...
***Levi was here***
pi_57170192
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben vanmorgen begonnen met:
schaaltje yoghurt met cruesli, koffie, glas Appelsientje
Appel tussendoor en 3 koffie met suiker (mental note: zoetjes meebrengen naar kantoor, die hebben ze hier niet ), litertje water
En aangezien ik me de afgelopen maanden zo structureel klem heb gegeten doet mijn maag nu grommen
Ik grom met je mee. Heb alleen nog maar brinta en een kop espreschoc op, appel kan ik niet eten omdat mijn beugel teveel pijn doet (geen mes mee) Drink nu veel water tot colleges afgelopen zijn en ik naar huis kan voor lunch. nog 45min.
pi_57170230
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gewicht gaat goed, zeg! Doe je ook mee met de race naar de 80?
Beugel aantrekken, dat kan ik me nog wel herinneren! Dan kun je idd niets meer bijten...
Wie doen er mee? Is wel een mooie extra motivatie, kan ik wel gebruiken
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:48:30 #298
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57170279
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:46 schreef omearos het volgende:

[..]

Wie doen er mee? Is wel een mooie extra motivatie, kan ik wel gebruiken
Ik heb Sjeen net ook uitgedaagd, dus zij hopelijk ook!
Ik ben sportief, ik geef jullie een voorsprongetje. (ik was 88.0 vanmorgen)
***Levi was here***
pi_57170333
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb Sjeen net ook uitgedaagd, dus zij hopelijk ook!
Ik ben sportief, ik geef jullie een voorsprongetje. (ik was 88.0 vanmorgen)
Jij bent idd sportief, ik moet nog steeds beginnen met Evy

Levi: 88,0
Sjeen: 86,1
Omearos: 86,6

Wie ook?
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:51:20 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_57170355
Ik pas, ik heb nog een 9
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo