Ik was gisteren een beetje met mijn profiel aan het klooien... ik verander het wel weer terug.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Way to go Levi!
Vanwaar het nieuwe icoontje? Ik moet nu iedere keer kijken wie er heeft gepost.
Die eerste kon ik nog plaatsen, die 2e niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik was gisteren een beetje met mijn profiel aan het klooien... ik verander het wel weer terug.
Heb gisteren de volgende icoontjes gehad:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Maar het levert een hoop commentaar op... dus terug naar mijn eigen koppie.
Tenzij je foie gras enzo krijgtquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die eerste kon ik nog plaatsen, die 2e niet.
Maar doe vooral wat jij leuk vindt!
Maar afijn, gister heel netjes 1515 calorieen gegeten en vanavond uit eten. Maar dat schijnt haute cuisine te zijn, dus het zijn vast geen enorme bergen met calorierijk eten.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
ok.. ik vind het nu echt eng worden...
77,6 daarnet![]()
![]()
Dat zal vooral mijn moeder leuk vinden.quote:
Foie gras is zielig.quote:
Goed bezig! Kijken wie er het eerste bij de 80 is?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:28 schreef Sjeen het volgende:
86,1 vanmorgen... weer op weg dusEn nu ga ik met Isa de stad in, op de fiets
Hypermobiel?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, toch maar even gesport. Niet heel lang, 3 kwartier in totaal, gefietst en gehardloopt (ja, dat is een woord. Vinnik), en merk dat m'n gewrichten het er toch moeilijk mee hebben. Ik heb te losse gewrichten, dus alles doet al snel zeer
.
Gewicht gaat goed, zeg! Doe je ook mee met de race naar de 80?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:34 schreef omearos het volgende:
Vanmorgen 86,6kg, dus ga weer omlaag
Gisteren gegeten:
cracker met chocopasta
cappuccino met suiker
brinta en appelmoes (beugel aangedraaid)
appelmoes
soep met brood
En nu heb ik nog steeds last van mijn beugel, dus vanmorgen weer brinta en straks iets van soep denk ik. Vanavond pasta met rode saus, da's ook wel zacht.
Ik grom met je mee. Heb alleen nog maar brinta en een kop espreschoc op, appel kan ik niet eten omdat mijn beugel teveel pijn doet (geen mes mee) Drink nu veel water tot colleges afgelopen zijn en ik naar huis kan voor lunch. nog 45min.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben vanmorgen begonnen met:
schaaltje yoghurt met cruesli, koffie, glas Appelsientje
Appel tussendoor en 3 koffie met suiker (mental note: zoetjes meebrengen naar kantoor, die hebben ze hier niet), litertje water
En aangezien ik me de afgelopen maanden zo structureel klem heb gegeten doet mijn maag nu grommen
Wie doen er mee? Is wel een mooie extra motivatie, kan ik wel gebruikenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewicht gaat goed, zeg! Doe je ook mee met de race naar de 80?![]()
Beugel aantrekken, dat kan ik me nog wel herinneren!Dan kun je idd niets meer bijten...
Ik heb Sjeen net ook uitgedaagd, dus zij hopelijk ook!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:46 schreef omearos het volgende:
[..]
Wie doen er mee? Is wel een mooie extra motivatie, kan ik wel gebruiken
Jij bent idd sportief, ik moet nog steeds beginnen met Evyquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb Sjeen net ook uitgedaagd, dus zij hopelijk ook!![]()
Ik ben sportief, ik geef jullie een voorsprongetje.(ik was 88.0 vanmorgen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |