Nou eigenlijk ging de winkel dicht, contract gestopt enzo blabla. en 2 weken erna belde mn oude filiaalmanager met de vraag wat ik vanaf 1 maart ging doen, want ze gingen weer open en wouden toch eigenlijk wel graag dat ik terug kwamquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verbouwing gehad?
Altijd wel leuk om met je normale team es iets anders te doen vond ik in mijn winkel - dagen.
Ik heb 3 keer een winkel geopend, echt leuk om te doen !
Ja, ik ook, ik had stiekem wel gehoopt op een halve pallet Bruno Bananiquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
Non, spannend morgen!!!
En wat zal Ingetje balen van de parfummetjes
Ik ga even het volgende deel klaarzetten
Tuuuuurlijk, wij eten altijd lekker, want mijn motto is : Eten moet je tochquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:54 schreef Greys het volgende:Dankuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ga je om ons jubileum te vieren vanavond iets extra lekkers eten?
Ik krijg altijd zo'n honger van jouw eet-verhalen
Oh dat is wel fijne timing dan idd!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:42 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ging de winkel dicht, contract gestopt enzo blabla. en 2 weken erna belde mn oude filiaalmanager met de vraag wat ik vanaf 1 maart ging doen, want ze gingen weer open en wouden toch eigenlijk wel graag dat ik terug kwam![]()
Ze hadden dus een nieuw pand gevondenWel beter we zijn van 150m2 naar ruim 400m2 gegaan, dus we zijn gelijk een superstore
We zijn helaas nog maar met zn 3en van het oude team, en we hebben net 4 nieuwe meisjes aangenomen, dus het wordt echt nieuwnieuw
![]()
Achteraf gezien heeft het allemaal zo moeten zijn, 31 jan loopt contract af, 31 jan op 1 feb overlijd mn tante onverwachts, en heb ik dus zo'n 3 weken de tijd gehad om te huilen en met mn familie het huis op te ruimen e.d, morgen wordt die sleutel ingeleverd.
[..]
Ja, ik ook, ik had stiekem wel gehoopt op een halve pallet Bruno BananiMaar helaas alleen wat geschenkverpakkingen (met douchegelletje ofzo) van Oililly en dat soort dingen
![]()
Wegens vrolijker update van het nare telefoontje vanmorgen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 is weer helemaal blij
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat nieuws van vanochtend valt niet meer te updaten helaas....
Maar hierrrrr word ik dan weer heul blij van
Gij prikkelt de nieuwsgierigheid en aangezien dat de de cat kills is dat linke soep.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijne timing dan idd!
Zo ging het hier ook, eerste winkel ( Virgin Megastore ) ging dicht, die hadden we met een superteam opgebouwd.
Nieuwe winkel die in t pand kwam had dat gehoord of zo, en wilde zoveel mogelijk mensen van dat team hebben, wij wilden wel bij elkaar blijven, dus met een deel overgestapt naar Esprit.
Met een maand ertussen, waarin ik een puppie kon nemen en zo![]()
Opbouwen en opzetten was leuk, daarna ging het product toch wel heel erg vervelen en haakten we allemaal zsm af![]()
Toen heb ik het nog in de oude branch geprobeerd en een van Leest opgezet en geopend maar dat was het toch ook niet , en ben ik mn heil buiten de detail handel gaan zoeken.
Zo;n gave baan als mn eerste dacht ik nooit meer te vinden maar uiteindelijk zit ik nu alweer bijna 6 jaar iets heel anders te doen op een spectaculaire plek, dus tis goedgekomen![]()
Ik heb er helaas altijd een beetje een slechte chihuahua-hype associatie bij.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Ik ben blij dat je blij bent, Ing!
Legally Blonde is toch wel weer erg leuk
Hoezo niet, werk je bij de CIA?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:24 schreef oh-oh het volgende:Dies lief.
Ik kan hier helaas niet zomaar posten waar ik werk haha.
Solly.
Wat is een quicktest?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe de quicktest nog wel eens met jou dan
quote:
Ik dacht het wel meteen, maar durfde het niet hardop te roepen omdat ik alleen de andere vestiging kendequote:Op donderdag 28 februari 2008 22:21 schreef oh-oh het volgende:
De quicktest als in hoe snel je raadt waar t is. Wat jij dus niet deed Greys![]()
Maar Ingetje wel, in een keer goed.
Alhoewel, ze heeft de naam niet genoemd, wie weet denkt ze dat ik bij de grote concurrent aan de overkant zit![]()
Ik zal Nok ook ff pben dan![]()
T lijkt al veel meer dan t is nu hoor, t zal wel vies tegenvallen...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:21 schreef oh-oh het volgende:
De quicktest als in hoe snel je raadt waar t is. Wat jij dus niet deed Greys![]()
Maar Ingetje wel, in een keer goed.
Alhoewel, ze heeft de naam niet genoemd, wie weet denkt ze dat ik bij de grote concurrent aan de overkant zit![]()
Ik zal Nok ook ff pben dan![]()
T lijkt al veel meer dan t is nu hoor, t zal wel vies tegenvallen...
Ja, dat was dus de enige die ik kende en daarom dacht ik dat ik het niet goed zou hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, ik heb het wel over de goeie....der zit er ook eentje in de hoofdstad als ik het goed heb
Ik ook niet. Kan El Capitan heul nie waarderen, dus dat doe ik hem dan niet aan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht het wel meteen, maar durfde het niet hardop te roepen omdat ik alleen de andere vestiging kende![]()
Nou, ander onderwerp dan... wie wordt het zaterdag? Ik baal een beetje dat ik het niet live kan zien
[ afbeelding ]
je werkt bij de belastingdienst?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Nou echt je wil niet weten wat mensen gaan roepen als ze horen waar ik werk en wat ze allemaal willen weten en zo. Bovendien vertel ik dan ook iets minder makkelijk over mn baas dit of op kantoor zus, ook al zijn het geen echte geheime dingen, dat soort zaken post ik liever iets anoniemer...
Nee en nee hoor, er zijn nu 3 dames die t weten en jij mag ook wel raden als je wil hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
je werkt bij de belastingdienst?
Bij de GGD
Ooh wacht, je mag je honden mee he. Bovenstaand valt af
Wij gaan snurken![]()
Truste allen
Gewoon nummer intiepen en kletsenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:52 schreef Maes het volgende:
Lekkere punkies die hondjes van je oh-oh
Greys en ik proberen met elkaar te bellen maar dat gaat niet echt makkelijk
Ja dat denk jij.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon nummer intiepen en kletsen
Nee het was een foto van mezelf, dus wel uit photobucket. Ik ga de foto wat verkleinenquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:15 schreef Greys het volgende:
Ze zijn toch van diezelfde site als net?
Op de foto rechtsklikken, dan eigenschappen en dan de hele link kopiëren en dan tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] plaatsenJe hoeft ze niet eerst te uploaden in photobucket!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
![]()
![]()
Wil je Baloe een nachtje te logeren hebben? Dan spot je niet meer met dit soort foto's
In mijn geval welquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:19 schreef nokwanda het volgende:
Maar Maes, blond wordt toch nooit geassocieerd met koppig?
Bink kan er ook wat van!quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
![]()
![]()
Wil je Baloe een nachtje te logeren hebben? Dan spot je niet meer met dit soort foto's
Leg es uit?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Bij die naakten van mij hoor je soms echt die billen klatsen haha, heel menselijk
Ja dat principe dusquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leg es uit?![]()
Had ik al verteld dat ik leren bekleding in de auto heb?
Oh bahquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heb ik nu weer hele andere associaties bij Nok poezen en windjes?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heb ik nu weer hele andere associaties bij Nok poezen en windjes?
Heb je over me gedroomd dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Van af 4.00 uur wakker gelegen met af en toe een dommelslaapje.
Tnx Nok
Ik zeg... Doen!quote:
mn hart wat doe je !!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Billy's mama nog eens:
[ afbeelding ]
wat een lekker ding he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zn papa Beatle, Chico's kleinzoon:
[ afbeelding ]
En het ontbrekende broertje Moa:
[ afbeelding ]
ja hoor, ben alleen erg moe van me nieuwe baan... 's avonds ontbreekt dan vaak de puf om ff te internetten en vind het lullig om hoi/doei te zeggen. Verder wel zijn gangetje, thx for askingquote:
Nej, niet echt hoor, thxquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:42 schreef Greys het volgende:
Doe niet zo gek Fruts, jij hoort toch ook bij de SC peepz!
Kwaliteit boven kwantiteit enzo hoor
Geen nare omstandigheden, hoop ik?
ik drink doordeweeks normaal nooit, maar nu ik op de fiets naar het werk kan, moest ik ff blijven plakken en dat was ff te gezelligquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier alles goed hoor![]()
En nu al zoveel bier! Dat gaat een gezellige kater worden
Als hij maar niet onze glazenpyramide + butler omverlooptquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef Greys het volgende:
Och jee, straks een lallende Frutsel in de jubileumpolonaise
lol, zo erg wordt het niet hoor, al moet ik zeggen dat drank en vermoeidheid een uiterst slechte combi isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef Greys het volgende:
Och jee, straks een lallende Frutsel in de jubileumpolonaise
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm...alleen de champagne natuurlijk, als ie de buttler (hihihi) ook naar binnen giet ist vast wel heel erg met hem
en zodra de buttlet bij hem wat naar binnengiet heeftie écht teveel gehadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm...alleen de champagne natuurlijk, als ie de buttler (hihihi) ook naar binnen giet ist vast wel heel erg met hem
Keek je nooit naar Vrienden voor het Leven?quote:
Ik ben ouder als jouw, als 79 (ik schreef 69quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Keek je nooit naar Vrienden voor het Leven?
Generatie-kloofje zeker
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Oh jongens.. over leeftijd gesproken... in mei komt - niet lachen - Gilbert O'Sullivan naar Nederland.
Wat? Wie?
Nou, Gilbert O'Sullivan. YouTube hem maar even
En we denken er serieus over om dan voor de fun tussen de bejaarden te gaan zitten adoreren
Ja dat dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhh arme BillWat is een jr?
EDIT: oh wacht, toch niet een jack russel?
Oeh nee hij heeft een rottig stemmetjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
Zeg dan eens eerlijk oh-oh... vind je dit niet een prachtig liedje?
http://www.youtube.com/watch?v=Qqc_MS8j3_I
die bejaardenflats hebben tegenwoordig ook alle luxe hequote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga nou echt es ff de vaatwasser uit en inruimen, mss dat ik m'n aanrecht dan weer terugvind
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja! Ideaal!
En was typiste gedurende WOII, dus tiepen kan ik wel
Ik heb het ook niet bepaald op Jack Russels, zie het 1e topic wat ik ooit in FF opende en prompt naar KLB werd geschopt:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Hai ben ik weer.
@ Nonneke : Goede smaak joh![]()
Poeh Bil werd op weg naar de bushalte zomaar bij zn keel gegrepen door een tyfus jr...
Billy wilde vrolijk hai zeggen, jr leek dat heel erg ook te willen doen, al kwispelend zoeken ze toenadering en ineens hoor ik echt HAP en kreeg ik Billy ff niet eens losgetrokken uit die rothond zn bakkes.
T allermooiste is, dat ik dus gelijk op mn knieën ga om te kijken wat de schade is ( arm Billeke moest erg hard gillen ), zie ik vanuit mn ooghoeken zo die eigenaren van die jr op hun gemakkie doorlopen of dr niks gebeurd was.
Nou en toen werd ik dus boos![]()
Ze beweerden bij hoog en bij laag dat hun kreng niet gebeten had...
Ik heb ze Bil zn keel laten zien waar t complete gebit van hun jr in geprent staat.
Ja wie zegt dat ie dat niet al had?
twas mijn schuld evengoed want ik had mn hond maar bij me moeten houden.
Dus ik zei nee als jullie gore hond bijt moet je m kort houden of muilkorven of voor mijn part in laten slapen maar je laat m niet op mijn hond af lopen mafkees!
Ow man man man ik was echt pislink.
![]()
Bil was heul zielig in de bus, maar tis niet door zn huid die beet, tis wel een hele rode plek en dat wordt denk ik alle kleuren van de regenboog.
Hij piept ook als je t aanraakt of als dr een van de andere honden tegen aan komt of als ie zichzelf per ongeluk gaat krabben daar, arme beeb.
Denk dat ik zo maar even wat arnica ga smeren.
Dus ik heb daarna met al die adrenaline in mn lijf als een speer boodschappen gedaan, alles ingeruimd, bed afgehaald en nu wil ik chillen.
ZO, ik ben t weer kwijt...
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een USB-tiepmachine, aangesloten op de pc.
De techniek van tegenwoordig staat voor niets.
Heerlijk, dat "plinggg" geluidje
Waar is dat kras, kras van?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:49 schreef Greys het volgende:
Co!
Had ik al verteld dat ik morgenavond de finale niet kan zien? *jank*
Ja he? *kras kras*
zow, hoelang kom jij al niet in het FOBO?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, ik bedoel dat de opzet is veranderd.
Je kan nu vanuit iemands FoBo naar de MyAT.
En ik heb een gamerstat
Ik had t dr nooit op hoor, ze zijn echt onberekenbaar...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet bepaald op Jack Russels, zie het 1e topic wat ik ooit in FF opende en prompt naar KLB werd geschopt:
Jack Russels zijn rothonden
Ga je mee naar Gilbert O'Sullivan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar is dat kras, kras van?
Meneer C. is er morgenavond ook, dus ik kan het wel live zien, maar niet live computeren ivm geen laptop hebben... Wanneer zijn jullie ± van plan weer een dagje A'dam te doen of staat er nog niks in de planning?
Wanneer komt ie?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je mee naar Gilbert O'Sullivan?
Nee nog niets gepland, maar ik zal het even in de groep gooien!
Snel, was de bedoeling! Werk jij eigenlijk altijd op zaterdag en zondag?
quote:
Kees en co kijk ik alleen uit pure verveling als er ECHT NIKS anders is. Maar idd, dat zijn echtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
trauma's heb ik van zulke series.
Mn moeder pist dr eigen dan onder van t lachen![]()
![]()
Die lacht ook om Kees & Co en het Zonnetje in Huis.
Weet je hoe erg ze is?
Als ik wel es belde terwijl een van die geinige comedys bezig was dan zei ze gewoon: "Niet NU . Zonnetje in Huis". tuut tuut tuut.
Mijn zus heeft er ook 2.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn ouders hebben ook een JR, maar da's zo'n braaf lief beestje.
Ook altijd al geweest. Lady is nooit zo'n stressy kefbekje geweest en nu ze 15 is, doet ze alleen nog maaren
![]()
Neinquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Gaat t bij jullie ook allemaal zo fokking langzaam met Fok vanaaf?
Mijne ook, die kijkt de herhaling van de herhaling van de herhalingquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
trauma's heb ik van zulke series.
Mn moeder pist dr eigen dan onder van t lachen![]()
![]()
Die lacht ook om Kees & Co en het Zonnetje in Huis.
Weet je hoe erg ze is?
Als ik wel es belde terwijl een van die geinige comedys bezig was dan zei ze gewoon: "Niet NU . Zonnetje in Huis". tuut tuut tuut.
En dan zaten mn zusje en ik daar vroeger bij als verveelde pubers.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kees en co kijk ik alleen uit pure verveling als er ECHT NIKS anders is. Maar idd, dat zijn echt![]()
![]()
series. Netzoals andre van duin
ik wist het nu ook pasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
zow, hoelang kom jij al niet in het FOBO?het is al zolang dat als je naar jouw fobo gaat ik naar je forum AT kan gaan
En mijn ouders kijken echt elke avond samen Lingoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne ook, die kijkt de herhaling van de herhaling van de herhaling![]()
Echter vroegah, toen zat mijn paps altijd op biljarten op maandagavonden dan hadden ma en ik de tv voor ons alleen. En dan keken we altijd naar dat soort series.
Was altijd een heerlijk gezellig avondje met veel snaaierij enzo
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan zaten mn zusje en ik daar vroeger bij als verveelde pubers.
Onderuitgezakt op de bank met hele chagrijnige gezichten.
En elke keer als mn moeder dan weer in een lachstuip ging riepen we heel boos "MAM DOE NORMAAL".
We dachten echt dat ze t deed om ons te pesten, maar we zijn al jaren t huis uit en ze doet t nog steeds
kees en coquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn mams pist nog steeds in der broek als ze het over Ben (???) heeft die verongelukt doordat ie een pispot op em kreeg.
Weet je dat t echt oplucht nu ik weet dat mijn moeder niet de enige is?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn mams pist nog steeds in der broek als ze het over Ben (???) heeft die verongelukt doordat ie een pispot op em kreeg.
We hebben een fan in tha housequote:
Die van mij is ook nog es uiterst koninklijk gezind, er hangt nog net geen foto van Bea aan de muur.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet je dat t echt oplucht nu ik weet dat mijn moeder niet de enige is?
Oh nou zo ver gaat het bij ons thuis niet, bij elke dag Lingo houdt het op hoor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij is ook nog es uiterst koninklijk gezind, er hangt nog net geen foto van Bea aan de muur.
Wel een mok met de bruiloft van Bea en Clausie...maar da's een erfenis
Joepiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou zo ver gaat het bij ons thuis niet, bij elke dag Lingo houdt het op hoor.
Jij wint!
kwas in badquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Breezers als ontbijt?
Co, waar ben je nou?
Oh dat snap ik zo goed!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:42 schreef conleche het volgende:
[..]
kwas in badIk zit heel vaak in bad.
Ik moest eigenlijk uit eten vanavond en ik heb het fijn afgezegd en ik ben net zo blij als vroeger toen ik lekker spijbelde......
Die Rooie komt morgen toch pas? Of istie er nu al?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Vorige bladzij Nok![]()
Kom je tussen 2 beurten door ff Fok!ken?
Heb je gegeten?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:45 schreef Morretje het volgende:Koude wind aan je bibsebaps Ing!
Ben net wel lekker uit eten geweest, en samen onder een paraplu weer naar huis gewaaid..
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:45 schreef Morretje het volgende:
bibsebaps
Vooraf Carpaccio en als hoofdgerecht biefstuk, als toetje straciatella-ijs..quote:
Och, wat leuk! Ik wist heul niet dat meneer Greys zo'n zwemmert wasquote:
Ik plas haast in mijn broek hier en Heer G zit me aan te kijken alsof ik ze zie vliegen (nou ja, wat scheelt het?)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:59 schreef conleche het volgende:
Ik vind Piemelewopski wel een leuk compromis tussen Ingetje en Greys.........
Oke, nu lig ik officieel dubbelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
Och jezus, ik zit nog eens goed te kijken () maar nu zie ik pas waar 'de rest' naar toe gaat.
Recht naar boven![]()
![]()
Wat zou ik graag een keer vlieg op jouw muur zijn als jij meneer Ingetje indecent proposals doet. Zou er de vliegenmepper voor over hebben om dat eens in mijn leven mee te maken. Ah...what's a fly's lifequote:
mwoah, als je de rest van de meneer even buiten beschouwing laat is de knots in deze zachte toestand al best van leuk formaat. Heeft potentiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Of genotsknots...al lijkt me dat bij de desbetreffende meneer niet geheel van toepassing
Zonder te kijken weet ik welke je bedoeltquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
Dat had ik allang gezien, maar ik heb dan ook een timmermansoog......
Ik keek net bij de actieve topics en kwam daarbij het volgende topic tegen met verbouwingsfoto's (vind ik altijd leuk, om te zie hoe de Fokkers wonen, voor en na) maar nu zat er toch wel een zeer aparte foto bij, waardoor ik de net genuttigde stroopwafel maar net binnen kon houden. (nu mocht ik eigenlijk toch geen stroopwafel, maar das weer wat anders...)
Kasta's Casa - Part Deux
Waar wijn en Lidl-breezahs al niet goed voor zijnquote:
Wat was daar apart aan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
Dat had ik allang gezien, maar ik heb dan ook een timmermansoog......
Ik keek net bij de actieve topics en kwam daarbij het volgende topic tegen met verbouwingsfoto's (vind ik altijd leuk, om te zie hoe de Fokkers wonen, voor en na) maar nu zat er toch wel een zeer aparte foto bij, waardoor ik de net genuttigde stroopwafel maar net binnen kon houden. (nu mocht ik eigenlijk toch geen stroopwafel, maar das weer wat anders...)
Kasta's Casa - Part Deux
Heb je die wcpot met inhoud niet gezien? Ik weet niet, maar dat had ik nu niet echt verwachtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat was daar apart aan?
Of ben ik nou heel raar?
Heb je die schoentjes wel gezien dan? Onder in beeld?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je die wcpot met inhoud niet gezien? Ik weet niet, maar dat had ik nu niet echt verwacht
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Have fun Nok! Wel ff de rimboe kappen he?![]()
Ah hell...het schroeit er straks wel af!
Hè shit, nu heb ik het dus nog es gezien, om die schoentjes te checkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je die schoentjes wel gezien dan? Onder in beeld?
Nou ja... nu je het zegt. Die drol heeft wel een wat vreemde consistentie en een kleurverschil. Een grote flats met ene stevige komma. best apartquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je die wcpot met inhoud niet gezien? Ik weet niet, maar dat had ik nu niet echt verwacht
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Hè shit, nu heb ik het dus nog es gezien, om die schoentjes te checken
Het gaat wennen he, na een paar keer zien!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Hè shit, nu heb ik het dus nog es gezien, om die schoentjes te checken
* Morretje er ook niet intrapt..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat wennen he, na een paar keer zien!![]()
Dat dééd ze er gewoon om hoor, zeg eens... bijzondere schoentjes? Want ik ben nu geneigd om ook nog eens te gaan kijken en dat wil ik niet![]()
Nee, had 1 van zijn klussers achtergelaten, en vervolgens zonder dat hij het wist er een foto van gemaakt.. (Als ik het me goed herinner uit zijn eerste topic..)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Maar lag die zooi al in die pot dan? Van de vorige bewoner? Het ziet er nog zo 'vers' uit!
Tuurlijk niet! Da's van de winterschilder oid.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Maar lag die zooi al in die pot dan? Van de vorige bewoner? Het ziet er nog zo 'vers' uit!
quote:
Ik ook wel ja!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Vind zijn manier van schrijven echt grappig, en dan onthou ik het eerder, denk ik...
![]()
Als een ouwe hoerenbipsebapsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Zet maar vast klaar dan!!!![]()
Stormt 't ook zo bij jullie?
Die zal ik dan niet meemaken. dan ben ik euh.....drukjesquote:
Da's een mooie titel voor Deel 100-Bquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:28 schreef nokwanda het volgende:
Heb het al vaker gezegd... niets dierlijks is ons vreemd
quote:
Whehehe, dat kon ook nog ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:44 schreef Morretje het volgende:
Oh, ik had de badpakman in gedachten bij Nok d'r drukjes...
Neuj, "even achteruit" of "even wat voor jezelf doen"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe, dat kon ook nog ja.
Maar wij noemden thuis vroeger poepen altijd 'drukken'
Jullie ook eigenlijk?
Mensen die dat drukken noemden, noemden wij watjesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe, dat kon ook nog ja.
Maar wij noemden thuis vroeger poepen altijd 'drukken'
Jullie ook eigenlijk?
Is dat ook poepen? Zo ja, dan nee, dat doe ik altijd in de ochtend met uw goedvindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
Zeg Fruts en Co, zitten jullie nu ook even te achteruiten ofzo?
* Morretje dan watje is...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mensen die dat drukken noemden, noemden wij watjes
Poll: Is Greys een br33z4h-sl4tj3hhhh?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb een soort nep-breezah () van de Lidl, die zijn zo lekker
En nee, ga nou geen poll maken of ik een breezersletje ben![]()
Qwea, jij ook niet!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Q heb flink gezopen
Trusten Morretje![]()
Die familie van jou bevalt me welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ons thuismotto: "wie niet beter weet, lacht om een scheet"
En daar ligt onze hele familie nog steeds om in een deuk.
Erg he?
Zie je, wij komen stiekem uit hetzelfde nestquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:52 schreef conleche het volgende:
Sterker nog: ik móest dat drukken noemen thuis. Ik mocht ook geen kont zeggen. Dat moest bips zijn.
Ow help... dat deden de beschaafde families van mijn vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:52 schreef conleche het volgende:
Sterker nog: ik móest dat drukken noemen thuis. Ik mocht ook geen kont zeggen. Dat moest bips zijn.
Bij ons werd er dan gezegd "doe dan ff boven boven, ik moet ook zo"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je, wij komen stiekem uit hetzelfde nest
Toen Ing net zei dat ze het 'schijten' noemde, toen bedacht ik me dat me dat vroeger vast op een avondje op mijn kamer was komen te staan
Dus Nok, ik beken, dan ben ik ook een watje
Dat is gewoon normaal gedragquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mocht nooit overgebleven boter terug doen in de boterpot.
Telt dat ook als beschaafd?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mocht nooit overgebleven boter terug doen in de boterpot.
Telt dat ook als beschaafd?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb in de poll zelf op 'Ja duh!' gestemd
Joah! Hebben overal schijt aan!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:10 schreef nokwanda het volgende:Ja duh
En Ing en ik zijn hier blijkbaar de enige stoere wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |