Hai ben ik weer.
@ Nonneke : Goede smaak joh
Poeh Bil werd op weg naar de bushalte zomaar bij zn keel gegrepen door een tyfus jr...
Billy wilde vrolijk hai zeggen, jr leek dat heel erg ook te willen doen, al kwispelend zoeken ze toenadering en ineens hoor ik echt HAP en kreeg ik Billy ff niet eens losgetrokken uit die rothond zn bakkes.
T allermooiste is, dat ik dus gelijk op mn knieën ga om te kijken wat de schade is ( arm Billeke moest erg hard gillen ), zie ik vanuit mn ooghoeken zo die eigenaren van die jr op hun gemakkie doorlopen of dr niks gebeurd was

.
Nou en toen werd ik dus boos
Ze beweerden bij hoog en bij laag dat hun kreng niet gebeten had...
Ik heb ze Bil zn keel laten zien waar t complete gebit van hun jr in geprent staat.
Ja wie zegt dat ie dat niet al had?
twas mijn schuld evengoed want ik had mn hond maar bij me moeten houden.
Dus ik zei nee als jullie gore hond bijt moet je m kort houden of muilkorven of voor mijn part in laten slapen maar je laat m niet op mijn hond af lopen mafkees!
Ow man man man ik was echt pislink.
Bil was heul zielig in de bus, maar tis niet door zn huid die beet, tis wel een hele rode plek en dat wordt denk ik alle kleuren van de regenboog.
Hij piept ook als je t aanraakt of als dr een van de andere honden tegen aan komt of als ie zichzelf per ongeluk gaat krabben daar, arme beeb.
Denk dat ik zo maar even wat arnica ga smeren.
Dus ik heb daarna met al die adrenaline in mn lijf als een speer boodschappen gedaan, alles ingeruimd, bed afgehaald en nu wil ik chillen.
ZO, ik ben t weer kwijt...