Ik zeg... Doen!quote:
mn hart wat doe je !!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Billy's mama nog eens:
[ afbeelding ]
wat een lekker ding he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zn papa Beatle, Chico's kleinzoon:
[ afbeelding ]
En het ontbrekende broertje Moa:
[ afbeelding ]
ja hoor, ben alleen erg moe van me nieuwe baan... 's avonds ontbreekt dan vaak de puf om ff te internetten en vind het lullig om hoi/doei te zeggen. Verder wel zijn gangetje, thx for askingquote:
Nej, niet echt hoor, thxquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:42 schreef Greys het volgende:
Doe niet zo gek Fruts, jij hoort toch ook bij de SC peepz!
Kwaliteit boven kwantiteit enzo hoor
Geen nare omstandigheden, hoop ik?
ik drink doordeweeks normaal nooit, maar nu ik op de fiets naar het werk kan, moest ik ff blijven plakken en dat was ff te gezelligquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier alles goed hoor![]()
En nu al zoveel bier! Dat gaat een gezellige kater worden
Als hij maar niet onze glazenpyramide + butler omverlooptquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef Greys het volgende:
Och jee, straks een lallende Frutsel in de jubileumpolonaise
lol, zo erg wordt het niet hoor, al moet ik zeggen dat drank en vermoeidheid een uiterst slechte combi isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef Greys het volgende:
Och jee, straks een lallende Frutsel in de jubileumpolonaise
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm...alleen de champagne natuurlijk, als ie de buttler (hihihi) ook naar binnen giet ist vast wel heel erg met hem
en zodra de buttlet bij hem wat naar binnengiet heeftie écht teveel gehadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm...alleen de champagne natuurlijk, als ie de buttler (hihihi) ook naar binnen giet ist vast wel heel erg met hem
Keek je nooit naar Vrienden voor het Leven?quote:
Ik ben ouder als jouw, als 79 (ik schreef 69quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Keek je nooit naar Vrienden voor het Leven?
Generatie-kloofje zeker
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Oh jongens.. over leeftijd gesproken... in mei komt - niet lachen - Gilbert O'Sullivan naar Nederland.
Wat? Wie?
Nou, Gilbert O'Sullivan. YouTube hem maar even
En we denken er serieus over om dan voor de fun tussen de bejaarden te gaan zitten adoreren
Ja dat dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhh arme BillWat is een jr?
EDIT: oh wacht, toch niet een jack russel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |