je werkt bij de belastingdienst?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Nou echt je wil niet weten wat mensen gaan roepen als ze horen waar ik werk en wat ze allemaal willen weten en zo. Bovendien vertel ik dan ook iets minder makkelijk over mn baas dit of op kantoor zus, ook al zijn het geen echte geheime dingen, dat soort zaken post ik liever iets anoniemer...
Nee en nee hoor, er zijn nu 3 dames die t weten en jij mag ook wel raden als je wil hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
je werkt bij de belastingdienst?
Bij de GGD
Ooh wacht, je mag je honden mee he. Bovenstaand valt af
Wij gaan snurken![]()
Truste allen
Gewoon nummer intiepen en kletsenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:52 schreef Maes het volgende:
Lekkere punkies die hondjes van je oh-oh
Greys en ik proberen met elkaar te bellen maar dat gaat niet echt makkelijk
Ja dat denk jij.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon nummer intiepen en kletsen
Nee het was een foto van mezelf, dus wel uit photobucket. Ik ga de foto wat verkleinenquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:15 schreef Greys het volgende:
Ze zijn toch van diezelfde site als net?
Op de foto rechtsklikken, dan eigenschappen en dan de hele link kopiëren en dan tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] plaatsenJe hoeft ze niet eerst te uploaden in photobucket!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
![]()
![]()
Wil je Baloe een nachtje te logeren hebben? Dan spot je niet meer met dit soort foto's
In mijn geval welquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:19 schreef nokwanda het volgende:
Maar Maes, blond wordt toch nooit geassocieerd met koppig?
Bink kan er ook wat van!quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
![]()
![]()
Wil je Baloe een nachtje te logeren hebben? Dan spot je niet meer met dit soort foto's
Leg es uit?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Bij die naakten van mij hoor je soms echt die billen klatsen haha, heel menselijk
Ja dat principe dusquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leg es uit?![]()
Had ik al verteld dat ik leren bekleding in de auto heb?
Oh bahquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heb ik nu weer hele andere associaties bij Nok poezen en windjes?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heb ik nu weer hele andere associaties bij Nok poezen en windjes?
Heb je over me gedroomd dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Van af 4.00 uur wakker gelegen met af en toe een dommelslaapje.
Tnx Nok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |