Nee, had 1 van zijn klussers achtergelaten, en vervolgens zonder dat hij het wist er een foto van gemaakt.. (Als ik het me goed herinner uit zijn eerste topic..)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Maar lag die zooi al in die pot dan? Van de vorige bewoner? Het ziet er nog zo 'vers' uit!
Tuurlijk niet! Da's van de winterschilder oid.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Maar lag die zooi al in die pot dan? Van de vorige bewoner? Het ziet er nog zo 'vers' uit!
quote:
Ik ook wel ja!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Vind zijn manier van schrijven echt grappig, en dan onthou ik het eerder, denk ik...
![]()
Als een ouwe hoerenbipsebapsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Zet maar vast klaar dan!!!![]()
Stormt 't ook zo bij jullie?
Die zal ik dan niet meemaken. dan ben ik euh.....drukjesquote:
Da's een mooie titel voor Deel 100-Bquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:28 schreef nokwanda het volgende:
Heb het al vaker gezegd... niets dierlijks is ons vreemd
quote:
Whehehe, dat kon ook nog ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:44 schreef Morretje het volgende:
Oh, ik had de badpakman in gedachten bij Nok d'r drukjes...
Neuj, "even achteruit" of "even wat voor jezelf doen"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe, dat kon ook nog ja.
Maar wij noemden thuis vroeger poepen altijd 'drukken'
Jullie ook eigenlijk?
Mensen die dat drukken noemden, noemden wij watjesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe, dat kon ook nog ja.
Maar wij noemden thuis vroeger poepen altijd 'drukken'
Jullie ook eigenlijk?
Is dat ook poepen? Zo ja, dan nee, dat doe ik altijd in de ochtend met uw goedvindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
Zeg Fruts en Co, zitten jullie nu ook even te achteruiten ofzo?
* Morretje dan watje is...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mensen die dat drukken noemden, noemden wij watjes
Poll: Is Greys een br33z4h-sl4tj3hhhh?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb een soort nep-breezah () van de Lidl, die zijn zo lekker
En nee, ga nou geen poll maken of ik een breezersletje ben![]()
Qwea, jij ook niet!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Q heb flink gezopen
Trusten Morretje![]()
Die familie van jou bevalt me welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ons thuismotto: "wie niet beter weet, lacht om een scheet"
En daar ligt onze hele familie nog steeds om in een deuk.
Erg he?
Zie je, wij komen stiekem uit hetzelfde nestquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:52 schreef conleche het volgende:
Sterker nog: ik móest dat drukken noemen thuis. Ik mocht ook geen kont zeggen. Dat moest bips zijn.
Ow help... dat deden de beschaafde families van mijn vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:52 schreef conleche het volgende:
Sterker nog: ik móest dat drukken noemen thuis. Ik mocht ook geen kont zeggen. Dat moest bips zijn.
Bij ons werd er dan gezegd "doe dan ff boven boven, ik moet ook zo"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je, wij komen stiekem uit hetzelfde nest
Toen Ing net zei dat ze het 'schijten' noemde, toen bedacht ik me dat me dat vroeger vast op een avondje op mijn kamer was komen te staan
Dus Nok, ik beken, dan ben ik ook een watje
Dat is gewoon normaal gedragquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mocht nooit overgebleven boter terug doen in de boterpot.
Telt dat ook als beschaafd?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mocht nooit overgebleven boter terug doen in de boterpot.
Telt dat ook als beschaafd?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb in de poll zelf op 'Ja duh!' gestemd
Joah! Hebben overal schijt aan!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:10 schreef nokwanda het volgende:Ja duh
En Ing en ik zijn hier blijkbaar de enige stoere wijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |