kwas in badquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Breezers als ontbijt?
Co, waar ben je nou?
Oh dat snap ik zo goed!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:42 schreef conleche het volgende:
[..]
kwas in badIk zit heel vaak in bad.
Ik moest eigenlijk uit eten vanavond en ik heb het fijn afgezegd en ik ben net zo blij als vroeger toen ik lekker spijbelde......
Die Rooie komt morgen toch pas? Of istie er nu al?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Vorige bladzij Nok![]()
Kom je tussen 2 beurten door ff Fok!ken?
Heb je gegeten?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:45 schreef Morretje het volgende:Koude wind aan je bibsebaps Ing!
Ben net wel lekker uit eten geweest, en samen onder een paraplu weer naar huis gewaaid..
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:45 schreef Morretje het volgende:
bibsebaps
Vooraf Carpaccio en als hoofdgerecht biefstuk, als toetje straciatella-ijs..quote:
Och, wat leuk! Ik wist heul niet dat meneer Greys zo'n zwemmert wasquote:
Ik plas haast in mijn broek hier en Heer G zit me aan te kijken alsof ik ze zie vliegen (nou ja, wat scheelt het?)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:59 schreef conleche het volgende:
Ik vind Piemelewopski wel een leuk compromis tussen Ingetje en Greys.........
Oke, nu lig ik officieel dubbelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
Och jezus, ik zit nog eens goed te kijken () maar nu zie ik pas waar 'de rest' naar toe gaat.
Recht naar boven![]()
![]()
Wat zou ik graag een keer vlieg op jouw muur zijn als jij meneer Ingetje indecent proposals doet. Zou er de vliegenmepper voor over hebben om dat eens in mijn leven mee te maken. Ah...what's a fly's lifequote:
mwoah, als je de rest van de meneer even buiten beschouwing laat is de knots in deze zachte toestand al best van leuk formaat. Heeft potentiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Of genotsknots...al lijkt me dat bij de desbetreffende meneer niet geheel van toepassing
Zonder te kijken weet ik welke je bedoeltquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
Dat had ik allang gezien, maar ik heb dan ook een timmermansoog......
Ik keek net bij de actieve topics en kwam daarbij het volgende topic tegen met verbouwingsfoto's (vind ik altijd leuk, om te zie hoe de Fokkers wonen, voor en na) maar nu zat er toch wel een zeer aparte foto bij, waardoor ik de net genuttigde stroopwafel maar net binnen kon houden. (nu mocht ik eigenlijk toch geen stroopwafel, maar das weer wat anders...)
Kasta's Casa - Part Deux
Waar wijn en Lidl-breezahs al niet goed voor zijnquote:
Wat was daar apart aan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
Dat had ik allang gezien, maar ik heb dan ook een timmermansoog......
Ik keek net bij de actieve topics en kwam daarbij het volgende topic tegen met verbouwingsfoto's (vind ik altijd leuk, om te zie hoe de Fokkers wonen, voor en na) maar nu zat er toch wel een zeer aparte foto bij, waardoor ik de net genuttigde stroopwafel maar net binnen kon houden. (nu mocht ik eigenlijk toch geen stroopwafel, maar das weer wat anders...)
Kasta's Casa - Part Deux
Heb je die wcpot met inhoud niet gezien? Ik weet niet, maar dat had ik nu niet echt verwachtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat was daar apart aan?
Of ben ik nou heel raar?
Heb je die schoentjes wel gezien dan? Onder in beeld?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je die wcpot met inhoud niet gezien? Ik weet niet, maar dat had ik nu niet echt verwacht
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Have fun Nok! Wel ff de rimboe kappen he?![]()
Ah hell...het schroeit er straks wel af!
Hè shit, nu heb ik het dus nog es gezien, om die schoentjes te checkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je die schoentjes wel gezien dan? Onder in beeld?
Nou ja... nu je het zegt. Die drol heeft wel een wat vreemde consistentie en een kleurverschil. Een grote flats met ene stevige komma. best apartquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je die wcpot met inhoud niet gezien? Ik weet niet, maar dat had ik nu niet echt verwacht
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Hè shit, nu heb ik het dus nog es gezien, om die schoentjes te checken
Het gaat wennen he, na een paar keer zien!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Hè shit, nu heb ik het dus nog es gezien, om die schoentjes te checken
* Morretje er ook niet intrapt..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat wennen he, na een paar keer zien!![]()
Dat dééd ze er gewoon om hoor, zeg eens... bijzondere schoentjes? Want ik ben nu geneigd om ook nog eens te gaan kijken en dat wil ik niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |